eej waar heb jij ghost recon vandaan. is tie al uit?
heheOp woensdag 07 november 2001 23:29 schreef Koeschaap het volgende:
er is een press release en er is een demo, en ik heb ze alle2
waar is demo te downloaden?
www.ghostrecon.comOp woensdag 07 november 2001 23:29 schreef twiekert het volgende:
[..]
hehe
waar is demo te downloaden?
www.ghostrecon.nl
www.downloads.com
www.fileplanet.com
ontopic]
Hahahah
Hoe hebpie dat voormekaar gekregen?
39
ow ja had ik zelf ook wel kunnen bedenkenOp woensdag 07 november 2001 23:32 schreef Homedisc het volgende:
[..]
www.ghostrecon.com
www.ghostrecon.nl
maar ja ik heb bier op
Its a bird, It's a plane... no its super-militairgastje!
whehe kick spel dan
deze moet ik zaterdag echt ff hale hooor
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Hoezo bijna zelfde engine als R6, daarin zit de zelfde bug. nog beter in R6 kan ik zonder cheats mezelf laten vliegen (niet vallen
) zodra die uit is kijken of het ook bij GR kan
Ik heb de ISO al 2 weken in huis...Op woensdag 07 november 2001 23:27 schreef twiekert het volgende:
eej waar heb jij ghost recon vandaan. is tie al uit?
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Ik heb 'm ook al een week ofzo, wel jammer dat ik geen serverlist naar voren kan toveren.
Bekend verschijnsel
Bekend verschijnsel
yup, je moet het spelen via ubi.com
maar dat werkt uiteraard niet in de pers versie, daarvoor moet je gwoon een ip opgeven, ga naar het ghost recon is the shit topic voor meer info, daar gaan ze zon beetje iedere avond ghosten via het net
maar dat werkt uiteraard niet in de pers versie, daarvoor moet je gwoon een ip opgeven, ga naar het ghost recon is the shit topic voor meer info, daar gaan ze zon beetje iedere avond ghosten via het net
Verwijderd
Zitten wel meer foutjes in die pre-release.
Zo was er een huis dat schoot (Echt waar...was geen ventje te bekennen en je zag het gewoon schieten!)
Die pilot in missie 2
die dan onder z'n stoel kruipt...krijg je nooit mee!
Out of sync geintjes...iemand staat naast je, maar op de map (van de server) staat 'ie ergens halverwege de map!
Zo was er een huis dat schoot (Echt waar...was geen ventje te bekennen en je zag het gewoon schieten!)
Die pilot in missie 2
Out of sync geintjes...iemand staat naast je, maar op de map (van de server) staat 'ie ergens halverwege de map!
zelf nog weinig fouten gemerkt, khoef alleen nooit terug naar extraction point, als ik dan iedereen dood heb is het gwoon einde missie, ook bij die piloot, khoefde hem helemaal niet mee te nemen, wel gave missie trouwens...
Verwijderd
Via UBI.com kan ik 'm gewoon spelen (als er tenminste players zijn).Op donderdag 08 november 2001 11:34 schreef DarkShadow het volgende:
yup, je moet het spelen via ubi.com
Helaas wordt daar alleen de demo veel on-line gespeeld.
Leuke pic
Die gast is gewoon high van zijn joint.
Ik heb die demo al uitgespeeld, ik wilde het proberen op Multiplayer maar werkte niet echt
Duzz daarom heb ik hem eraf gegooid en Yuri's revenge erop gezet. ( legaal )
Ik heb die demo al uitgespeeld, ik wilde het proberen op Multiplayer maar werkte niet echt
Duzz daarom heb ik hem eraf gegooid en Yuri's revenge erop gezet. ( legaal )
dikzak
Pagina: 1