• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 16:36

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Omdat ik mijn papieren agenda goed zat ben wil ik een PDA gaan kopen. Ik heb uiteraard een aantal eisen, op volgorde van prioriteit:

1. PDA <= fl. 1000,-
2. Agendafunctie + Word/Excel compatible tekstverwerkingsfunctie
3. Afmetingen zo klein mogelijk
4. Cool design (zeg maar de oog-uitsteek functie *D )
5. Evt. kleurenbeeld, anders goed leesbaar monochroom.

Een extra opmerking, ik was niet van plan om er MP3 en DiVX op af te spelen en dat soort dingen. Sluit dat de Pocket PC's niet uit?

Wat zouden jullie kopen in mijn plaats? En waarom? Heeft iemand al een PDA met ongeveer deze specs?

[disclaimer]
Search gebruikt, veel van opgestoken, maar toch deze vraag. Ik heb al 3 exemplaren op het oog; Palm 500, HS Visor Pro, HS Visor Edge. Graag advies welke van de 3, of welke andere PDA. Thanks in advance!
[/disclaimer]

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

als ik dit zo lees denk ik een Palm m505.

Die ziet er heel strak uit, heeft een kleurenscherm en is eigenlijk niet bedoeld voor MP3/Divx en al die meuk...

Verwijderd

ik zou een palm m505 nemen is echt super en werkt ook super. ;)

of je als je er wat meer geld voor over hebt die nieuwste sony CLIE, met audioplayer en hoge resolutie scherm

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Op woensdag 07 november 2001 23:26 schreef robgee het volgende:
als ik dit zo lees denk ik een Palm m505.

Die ziet er heel strak uit, heeft een kleurenscherm en is eigenlijk niet bedoeld voor MP3/Divx en al die meuk...
Op woensdag 07 november 2001 23:28 schreef super_vegeta het volgende:
ik zou een palm m505 nemen is echt super en werkt ook super. ;)

of je als je er wat meer geld voor over hebt die nieuwste sony CLIE, met audioplayer en hoge resolutie scherm
Tsjah, die m505 is iets duurder dan m'n budget :'(
fl. 1096,- in de PriceWatch, of weet iemand hem nog goedkoper? Het is nl best een :9~ ding, ook stukker beter dan de Visor Prism (vooral het display).

Die Sony is echt veel te duur :'( , jammer, misschien als ik nog eens echt veel geld heb ;)

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
De Palm m500 is qua functionaliteit toch gelijk aan de m505? Als de bediening en features verder gelijk zijn maakt deze (m500) een grote kans ;) Alhoewel het design van de Visor Edge weer mooier is (vind ik).

Verwijderd

Ik dacht dat ik de m505 al gezien had voor 949 piek incl...

ik ga het ff voor je opzoeken, het resultaat post ik wel in dit draadje 8-)

• thomaske
  • Laatst online: 16-01 10:59

thomaske

» » » » » »

in de pricewatch staat de Compaq iPaq H3630 al voor f.999,-

hier dus

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op woensdag 07 november 2001 23:13 schreef scorpionv het volgende:
1. PDA <= fl. 1000,-
2. Agendafunctie + Word/Excel compatible tekstverwerkingsfunctie
3. Afmetingen zo klein mogelijk
4. Cool design (zeg maar de oog-uitsteek functie *D )
5. Evt. kleurenbeeld, anders goed leesbaar monochroom.
Zo klein mogelijk met kleurenbeeld en een cool design... M505. Zelfs de PocketPC clan hier kan me daarin niet tegenspreken >:)
Word/Excel compatibiliteit is met extra programmas aan te voldoen, maar de Palm PDAs hebben dat niet uit zichzelf.

Anders is een M500 ook een mogelijkheid om toch binnen je budget te vallen. IMHO voegt een kleurendisplay toch niet zo bar veel toe aan je gebruik van een PDA.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45

miekol

erm

Heb gehoord dat prob met handspring's is dat het os op een rom staat en dus niet upgradeable is ofzo, kan ut fout hebben hoor heb nie zoveel verstand van pda's :)

Verwijderd

ja is idd zo.

en bij die palm M505 zit toch al DocumentsToGo bij? zodag je wel direct word/excel-bestanden meekan nemen/bewerken...

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 00:00 schreef robgee het volgende:
Ik dacht dat ik de m505 al gezien had voor 949 piek incl...

ik ga het ff voor je opzoeken, het resultaat post ik wel in dit draadje 8-)
Wacht wacht >:) Ik willem echt wel graag nl, als hij 1000 +- 50 ergens staat bestel ik hem. En anders de palm m500 of de Visor Edge Silver.

Of heeft er iemand nog betere/andere suggesties? Wat is er zo bijzonder aan die Compraq 3630? MP3's afspelen doe ik wel met m'n Napa, dus dat is een beetje overbodig.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Visor Edge of De nieuwe sony clie gewoon.

Die clie is heel interressant, alleen ik weet nie of hij boven de duizend gulden uit komt.

In principe niet, hij is driehonderd dollar

iig hebben bovenstaande PDA's zeer veel support voor jouw ooguitsteek functie ;)

linkje voor veel info over nieuwe clie:

http://www.tweakers.net/nieuws/18944

(sorry, ik weet de binaire code voor e met streepje niet, dus die moet je er maar bijdenken ;) )

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 01-12-2025
Wat er so speciaal is aan de Ipaq?
punten:

1: Design (over design is te twisten, maar is dit geval niet) :)
2: Functionaliteit
3: 32 Ram (vergelijk met pda's in zelfde prijsklasse, allemaal minder, 999,- bij dixons nu btw)
4: Veel software voor

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

ipaq 3630 (32Mb ram, USB, PCMCIA, enz. enz.)
fl, 999,- (dus onder de 1000)

Is leuk afgeprijst en werkt erg goed.
Ik heb er een nu een jaar. En ook geupdate naar PocketPC 2002.

Heel veel software voor te krijgen en is ook staat ook als snelste palmsize PC te boek.

http://www.hroling.nl

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 13:22 schreef vacuumcleaner het volgende:
punten:

1: Design (over design is te twisten, maar is dit geval niet) :) Persoonlijk vind ik dus idd de Visors mooier, maar ach.
2: Functionaliteit Welke dan? Ik weet alleen dat er wat meer geheugen en een snellere proc inzit, maar dat heb je gewoon nodig met PocketOS.
3: 32 Ram (vergelijk met pda's in zelfde prijsklasse, allemaal minder, 999,- bij dixons nu btw) Again, kun je niet veel meer Palm-apps kwijt op 8MB dan PocketPC-apps op 32 MB?
4: Veel software voor Ook al argument van Palm-users.
Nu weet ik het dus echt niet meer, is het nu echt zo dat de Compaq veel meer kan (qua toegevoegde functionaliteit aan programma's) en relatief meer opslagruimte heeft (Palm heeft zeer kleine apps over het algemeen.)?

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 10:47 schreef SEFje het volgende:
Visor Edge of De nieuwe sony clie gewoon.

Die clie is heel interressant, alleen ik weet nie of hij boven de duizend gulden uit komt.

In principe niet, hij is driehonderd dollar

iig hebben bovenstaande PDA's zeer veel support voor jouw ooguitsteek functie ;)

linkje voor veel info over nieuwe clie:

http://www.tweakers.net/nieuws/18944

(sorry, ik weet de binaire code voor e met streepje niet, dus die moet je er maar bijdenken ;) )
De Clie is nog niet te krijgen zie ik, alleen pre-orderen. Het is wel een vet ding, evenals de Visor Edge.

Alleen ben ik er nu nog niet uit of ik een Pocket-PC of een Palmtop wil. :'( Ik raak helemaal in de war hier. ;)

• Acolyte57

Acolyte57

Op donderdag 08 november 2001 07:38 schreef peymora het volgende:
en bij die palm M505 zit toch al DocumentsToGo bij? zodag je wel direct word/excel-bestanden meekan nemen/bewerken...
Oeps, is inderdaad zo. Dus dat kan met een M505 al meteen, de enige mogelijke keuze lijkt me duidelijk ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 01-12-2025
Op donderdag 08 november 2001 13:22 schreef vacuumcleaner het volgende:
punten:

1: Design (over design is te twisten, maar is dit geval niet) :)
2: Functionaliteit
3: 32 Ram (vergelijk met pda's in zelfde prijsklasse, allemaal minder, 999,- bij dixons nu btw)
4: Veel software voor
1: Over design valt dus wel te twisten
2: GPS combinatie Afbeeldingslocatie: http://www.compaq.nl/presario/product/handheld/scenarios/gfx/vliegnavigatie.jpg
2: ook routeplanner e.d.
3: 32 ram = veel tegenover andere PDA en meer = (bijna) altijd beter
4: Tja veel is beter dan minder toch :D

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-03 08:49

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

palm IIIc met kleuren beeldscherm kost bij de informatique 905,-
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
if you're looking to add a little 
color to your life, the Palm IIIc
handheld is for you.
It's one of the smallest color handhelds
on the market, and fits neatly into your 
shirt pocket or purse.
As for color quality, the Palm IIIc is 
unsurpassed.

Alleen vin ik de 500 serie toch mooier.
Enne volgens mij is er echt veeel meer software voor palm dan voor pocket pc(is toch van microsoft of heb ik dit nu totaal verkeerd?)

.

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

marshal

Reality beats fiction by far

Ik heb laatst een palm m505 gekocht. Had de keuze tussen een palm m505 en een ipaq 3630. Die ipaq vind ik iets te lomp om in m'n broekzak mee te nemen die palm is echt perfect formaat.

Ik vind de palm m505 qua design ook mooier als een ipaq maar dat is persoonlijk.

Ik kan je wel vertellen dat de software die bij de palm zit erg uitgebreid is je hoeft in principe niets bij te kopen. Word en excel zonder moeite, plaatjes en avi doet ie ook goed. Agenda is ook goed alhoewel ze er een mogelijkheid in hadden mogen bouwen om met kleuren te werken om zo bepaalde belangrijke dingen opvallender te maken.

Het enige wat in het begin wennen is is graffiti maar dit heb je binnen een paar dagen voor het grootste deel onder de knie.

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Uiteindelijk heb ik de knoop maar doorgehakt en een Palm M505 besteld. Op wat op en aanmerkingen op het scherm na, heb ik nog niets dan lof gehoord over deze Palm. En een kleurenscherm is toch wel hot.

Toch nog even mijn keuze toelichten. Op basis van grootte en verkrijgbaarheid van software vielen praktisch alle Pocket-PC's al af. De Visor Palmklonen zijn niet flashable, daarom vielen die ook snel af voor mij. Dan ging het nog tussen de Palm m500 en de Palm m505, tussen monochroom en kleur. Dat is dus het laatste geworden (eigenlijk puur op de aaibaarheidsfactor, alhoewel kleur ook wel handig is om snel een belangrijk iets te markeren in je agenda enz). De Sony Palmklonen waren mij of iets te duur, en ook nog niet verkrijgbaar.
Ik post nog wel een keer of het Palmpje lekker smaakt werkt. Iig zal het een grote verbetering zijn tov mijn kladblok-agenda-casioorganisor combo.

• intert0y
  • Laatst online: 10-03-2025
tja, de 505 is natuurlijk ERG kek alleen het enige nadeel vind ik van al die dingen met kleurenscherm is dat de accu's zo verrotte snel leeg zijn.

Ik heb een Vx (bijna 2 jaar) en die heb ik nu in totaal misschien 30x opgeladen. Ja ja je leest het goed. 1x per 3 a 4 weken ff helemaal opladen en dan gaat ie weer 3 a 4 weken mee.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:03

Q

Au Contraire Mon Capitan!

.... Maar niet als je er e-books op leest ;). Blijkbaar sync je dan ook nooit met je pc? Want syncen(vx in craddle) == opladen (als ie goed is aangesloten)

Als je niets om multimedia fratsen geeft denk ik dat de palm 500 (zw) of 505 (kleur) een betere keuze is. Dat ding is lekker klein en batterij capaciteit is niet echt een probleem.

Als je 1000 piek voor een pda wil uitgeven: Gewoon doen die 505, desnoods nog ffies doorsparen.

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 12:25 schreef intert0y het volgende:
tja, de 505 is natuurlijk ERG kek alleen het enige voornadeel vind ik van dit ding met kleurenscherm is dat de accu's zo verrekte snel leeg zijnlang meegaan.

Ik heb een Vx (bijna 2 jaar) en die heb ik nu in totaal misschien 30x opgeladen. Ja ja je leest het goed. 1x per 3 a 4 weken ff helemaal opladen en dan gaat ie weer 3 a 4 weken mee.
Het display van de Palm schijnt dus heel energiezuinig te zijn, vele malen zuiniger dan de Pocket-PC's. En ook al zou het niet zo zijn, hij komt toch in een cradle te staan hier.

Verwijderd

Wat vinden jullie van het verschil tussen de Sony Clie 770 en de Palm M505?
De Sony is ook te updaten, maar dat kost 50 dollar en moet door Sony gedaan worden! :( , maar de Sony heeft koptelefoon, afstandsbediening voor mp3 en een SUPERmooi scherm!.
De Palm heeft een behoorlijk sponzig scherm, nogal donker, zelf met backlit aan nog donker. Wel verlichting op het grafitti pad, handig in het donker. Energiezuiniger dan de Sony, platter, maar gevoelsmatig minder mooi. Wel stuk goedkoper en je krijgt tijdelijk een 16 MB SD kaart erbij.
Sony werkt met superdure memory sticks :(
Maarja... die SOny is zooooooo MOOI!!!!!
Dilemma.... de Palm kan je thuis met een software pakket updaten wanneer je wil.. (nieuw OS)....

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Humpy: mooi is nou eenmaal duur

Verwijderd

tja... da's waar... en bij de Sony zit geloof ik nog geen software om Word en Excel bij te werken(documents to go)..
maarja
bruin vermoeden dat ik lichtelijk naar de Sony neig... erge is alleen dat er nergens spullen voor te krijgen zijn!

• Acolyte57

Acolyte57

Waar het mij om gaat bij die Sony is het 320x320 scherm. Toegegeven, nog maar weinig support voor, maar de informatie dichtheid die je op het scherm kan krijgen is bijna 2x zo veel bij progs als bv Datebk4 (die support voor het scherm heeft). Ik prop ZO ontzettend veel dingen in m'n datebook dat dat superhandig zou zijn voor de bruikbaarheid. Kleur is ook handig; dan zou ik de roosters van beide opleidingen en m'n persoonlijke dingen kunnen kleuren. Voor dat soort dingen zou ik supergraag zien dat Palm ook overgaat op een 320x320 scherm, maar tjah :(

Verwijderd

Die MP3 speler met die enorme Clie koptelefoon is wel wat overbodige luxe... met backlit aan houdt de Clie het 3 uurtjes uit! en als je dan ook nog Mp3 luistert tijdens het bijwerken van je agenda, dan sta je zo zonder stroom. Dat mooie scherm heeft toch nadelen....
De Palm, minder mooi scherm, geen mp3 player, maar houdt het langer uit... is platter, iets breder, maar ook korter.
Sony is een "look-good-gadget" , the gadget onder de gadgets! Hele mooie.... maarja, moet dus uitgaan van Clie van 1500,- + 200 voor een memory stick.
De Palm M505 krijg je die 16 MB erbij... 1099,- ?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7014053F.gif

En deze dan , ingebouwde modem (Infrarood :?) , is dit wat??

Ps kun je hier ook de PDA versie van Tweakers.net mee bekijken??

Specs :

Invoerwijze : Touchscreen en keyboard
Beeldscherm afmetingen : 640x220
Kleur/Monochroom : Monochroom
Besturingssysteem : EPOC
Backlight : Ja
Geheugen : 16 Mb
Stroomvoorziening : 2x AA batterijen
Gebruikstijd standaard batt : 30 uur
Taal : Engels
Infra-rood poort : Ja
Type geheugen uitbreiding : Compactflash-
S Interface : Serieel
Functies :
Wereldklok
Postcard message (e-mail, SMS, fax)
Mobile internet (WAP browser)
Word sheet record
Calculator
Alarm
Games
My Phone
Modem functie : Infrarood
Meegeleverde software : EPOC operating systemMy Phone Postcard Message(e-mail,SMS,fax)Mobile Internet (WAP browser)Instant Ericsson Mobile InternetEricsson Infrared ModemContactsCalendarWord Sheet Record (with voice note functionality)Jotter Sketch DataSpell checkAlarmsGamesCalculatorWorld Clock
Meegeleverde accessoires : Backup batterij
Ericsson infrarood modem DI27
RS-232 kabel
Ericsson handleidingen
CD-ROM met software en handleidingen
Draagtas
Garantie kaart
Gewicht : 350 Gram
Afmetingen : 170x172x29
Extra geheugenslot : Ja
Kloksnelheid processor : 36 MHz
Maximum geheugen : 128 Mb
Processor : Strong Arms
Spellingcontrole : Ja

Sorry beetje scheef,

Hij kost trouwens 500 piek

Verwijderd

JA maar dan?

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Ja het is wat! Heb ff niet de moeite genomen om te kijken of het een Psion of een Ericsson is, maar dat maakt ook weinig uit. Feit is, dat Psion gestopt is met PDA's bouwen. Dus wat dat betreft is het niet wat.

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 19:37 schreef Genoil het volgende:
Ja het is wat! Heb ff niet de moeite genomen om te kijken of het een Psion of een Ericsson is, maar dat maakt ook weinig uit. Feit is, dat Psion gestopt is met PDA's bouwen. Dus wat dat betreft is het niet wat.
Tis wel een Ericsson maar of ie ook goed is ??

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
Op maandag 12 november 2001 20:05 schreef Shaggy16 het volgende:

[..]

Tis wel een Ericsson maar of ie ook goed is ??
Ericsson mc218 is ongeveer hetzelfde als Psion 5mx. Loopt hier nu een apart topic over. Maar ja toekomstige support zit er dus waarschijnlijk niet in..

Verwijderd

Nou kogel is door de kerk... twordt een Sony Cliè 770C! Schitterende gadget palmOS'ed gadget onder de gadgets ;)
Wel wat duurder dan de Palm M505, maar is werkelijk een superapparaat.
Op Schiphol hadden ze em al op voorraad in de Clie770E uitvoering(english) , ik neem de C uitvoering.. continental(meer talen?) en waarschijnlijk via pre-order op sony shop.
Release date voor de 770C is 20 november, krijg dan als een van de eersten de clie peg770c! JAAAAAAAA nou ook nog 200 piek tikken voor een 64 MB memory disk :(

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.heise.de/newsticker/data/dal-27.08.01-000/aufmacher.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ix.de/newsticker/data/dal-24.08.01-000/aufmacher.jpg

Ziet er idd heel gaaf uit, ook het 320x320 display is wel cute! Wat ga je ervoor betalen, als ik het vragen mag?

Verwijderd

kon voor 1380 bij Beat-it ...
of voor 1492,- met extra hoesje en verzendkosten bij Sony Shop.... Maar ik ga toch maar voor de Palm M505... mp3 gebruik ik niet, scherm is wel gaaf van de Clie, maar daardoor is ie ook verrekte snel leeg! Bovendien krijg je Documents to go er niet bij als je de Clie koopt... dus soft om ms office bestanden te kijken...
Bij Palm M505 dus wel. en een util om backlit default aan te zetten in de Palm kan je gewoon op palm com downen..
probleem opgelost.
Palm M505 is 1099 en er komt dan nog een lederen slimline hoes bij voor 49,-- (informatique)

Verwijderd

oh ja, de Palm heeft een verlicht grafitti pad! de Sony is in donker echt donker in het schrijfdeel... :(
Sony is wel :9~

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Wat jij noemt zijn niet echt superredenen vind ik zelf:
Maar ik ga toch maar voor de Palm M505... mp3 gebruik ik niet, scherm is wel gaaf van de Clie, maar daardoor is ie ook verrekte snel leeg!
Hij staat toch 's avonds in de cradle, 1 dag houdtie het wel uit.
Bovendien krijg je Documents to go er niet bij als je de Clie koopt... dus soft om ms office bestanden te kijken...
Kun je overal downloaden, volledige versies ook nog.
Bij Palm M505 dus wel. en een util om backlit default aan te zetten in de Palm kan je gewoon op palm com downen..
probleem opgelost.
Yep, maar daarmee heb je geen hi-res scherm op de Palm.
Palm M505 is 1099 en er komt dan nog een lederen slimline hoes bij voor 49,--
Sterk argument, hier was zelfs die eigenlijk boven het budget ;)

Weet trouwens iemand hoelang Rabobank->Postbank overboeken duurt? Ik heb vrijdagavond geld overgemaakt (zaterdag afgeschreven), en ze hebben het nog steeds niet binnen :? Postbank :r |:(

• Acolyte57

Acolyte57

Op dinsdag 13 november 2001 21:20 schreef humpy het volgende:
oh ja, de Palm heeft een verlicht grafitti pad! de Sony is in donker echt donker in het schrijfdeel... :(
Ik heb nog nooit een verlicht graffiti pad gehad op m'n Palms. Toch schrijf ik perfect Graffiti in het pikkedonker (met backlight aan, uiteraard).

Boeiend? :)

Verwijderd

Koop een Palm.... loopt niet vast, kun je overclocken loopt ie nog steeds niet vast, super veel software, neem wel kleuren, is gewoon vetter en ja het is ook handiger. je ziet tenmiste wat je doet in het donker (of heeft de m500 ook backlight) 8 mb is echt heel veel. ik weet niet eens hoeveel proggies en foto's en filmpies er op me palm IIIc staan maar geloof me het zijn er veel, bij de M50x kun je ook geheugen uitbreiden. er zit een tril alarm in heel handig dacht ik zo...

kortom PALM rulez en Fokit PC suck's

Verwijderd

ow zag dat je dat al van plan was... beter eerst ff hele draadje lezen sorry... is al beetje laat

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Geachte heer scorpionv,

De betaling voor uw bestelling bij <^^^> met ordernummer <^^^> is ontvangen
en uw bestelling is vandaag verzonden naar het volgende adres:

scorpionv
<^^^>
<^^^>

Uw bestelling zal worden aangeboden door PTTPost/TNT.

U kunt uw pakket via internet volgen via de track en trace site van de PTT:
[url="http://<^^^>"]<^^^>[/url]

Veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet,

<^^^>
Can't wait ;) Misschien morgen al binnen!

Verwijderd

Sv,
heb jij de Sony besteld?!
of wat anders? :?

Verwijderd

De palm M505

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 21:04 schreef humpy het volgende:
Sv,
heb jij de Sony besteld?!
of wat anders? :?
De Palm m505, mijn budget liet niet meer toe. En ruim 1000 piek is al erg veel voor een agenda/tekstverwerker. Vind ik dan toch ;)

Verwijderd

vergeet niet even naar de site van documents to go... registratie te gaan
krijg je de nieuwste dtg 4! met powerpoint!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 22:12 schreef humpy het volgende:
vergeet niet even naar de site van documents to go... registratie te gaan
krijg je de nieuwste dtg 4! met powerpoint!
Hee gaaf, bedankt! Zal ik zeker doen! En vergeet jij dan dit niet: Gratis 16MB SD kaart!

Verwijderd

ik heb het apparaat nog niet eens en m'n aanvraag voor de 16 MB heb ik al ingevuld! Nog wachten op m'n factuur en de streepjescode en het kan op de post!!!! JAAAAAA ;)

wel zo handig dat je gratis kan upgraden naar DtG 4.0 , die is een STUK beter dan 3.0 , vooral die powerpoint viewer staat mij heel erg aan. Ik doe geneeskunde en daar zijn ze verliefd op powerpoint presentaties. Wel handig dus dat ik dan alles bij de hand kan hebben.
Is even afwachten wanneer de voorraad weer bij informatique is en ze het op de post zetten.... zou half weekje kunnen duren stond bij levertijden...

wat was jij ervoor kwijt?

ik zit op 1187,50 voor Palm M505 + Palm slimline case leather + rembourskosten.(en natuurlijk de gratis zooi)

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
fl. 1149,- voor een Palm m505 incl. verzendkosten. Ik koop er ooit nog wel een hoesje bij, maar ik moet eerst een goede en kleine zien te vinden.

Verwijderd

1149,- incl verzending , NIET rembours... klinkt als pdashop ... ?
rembours kost daar een tientje extra toch?
Slimline leather Palm case kost 99,- bij pda shop.

Informatique ken je wel, daar kost de M505 1129,- (was 1099, maar net op dag van bestellen knallen ze de prijs omhoog en had iemand de laatste gekocht) , de leren map 49,- !! dezelfde die overal ander meer kost.
Je kan ook naar die alu hardcase kijken, ziet er ook verdraaid strak uit... en dan wel de zilveren natuurlijk!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 00:25 schreef humpy het volgende:
1149,- incl verzending , NIET rembours... klinkt als pdashop ... ?
rembours kost daar een tientje extra toch?
Slimline leather Palm case kost 99,- bij pda shop.

Informatique ken je wel, daar kost de M505 1129,- (was 1099, maar net op dag van bestellen knallen ze de prijs omhoog en had iemand de laatste gekocht) , de leren map 49,- !! dezelfde die overal ander meer kost.
Je kan ook naar die alu hardcase kijken, ziet er ook verdraaid strak uit... en dan wel de zilveren natuurlijk!
Yep, PDAShop. Niet rembours was mijn eigen keus, bijna 1200 piek aan de postbode geven vind ik altijd zo wazig ;)

Waar hebben ze die hardcase dan? Ik heb nog niet zo hard gezocht, eerst maar eens op de Palm zelf wachten. Maar een mooie case is altijd 8-) natuurlijk!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

bij ons in de klas heeft +/- 40% van de mensen een pda.

je ziet duidelijk dat de linux-mannekes een palm kopen, en de mensen die zweren bij microsoft, een Pocket PC. (En een kneus die een revo heeft ;) )

ik heb zelf dus een ipaq. ik vind het prachtig. MS stemt zijn eigen sjit altijd perfect op elkaar af. Pocket pc 2002, activesync 3.5, outlook 2000 en windows 2000. geen enkel probleem met elkaar....

ik heb palms en pocket pc's gehad, maar die ipaq die ik nu heb, blijft wel een tijdje :)

http://home.wanadoo.nl/spott/pocketpc/

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Een ander vraagje, weet iemand een adres waar ze een beetje uitzoek hebben qua cases voor je PDA? Mag online(NL) zijn, ook offline is welkom. Ik lees net eea over Rhinocases, dat zijn namelijk echt 8-) dingen!

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 01:06 schreef Dirk-Jan het volgende:
bij ons in de klas heeft +/- 40% van de mensen een pda.

je ziet duidelijk dat de linux-mannekes een palm kopen, en de mensen die zweren bij microsoft, een Pocket PC. (En een kneus die een revo heeft ;) )

ik heb zelf dus een ipaq. ik vind het prachtig. MS stemt zijn eigen sjit altijd perfect op elkaar af. Pocket pc 2002, activesync 3.5, outlook 2000 en windows 2000. geen enkel probleem met elkaar....

ik heb palms en pocket pc's gehad, maar die ipaq die ik nu heb, blijft wel een tijdje :)

http://home.wanadoo.nl/spott/pocketpc/
Ik ben dus een Windows-mannetje, Linux kan me niet zo boeien.
Ik koop een Palm omdat die:
1. Kleiner is dan een PPC.
2. Lichter is dan een PPC.
3. Meer software heeft dan een PPC.
4. Het langer doet op een accu dan een PPC.
5. Er cooler uitziet dan een PCC.

Alle extra's van een PPC zou ik toch niet gebruiken. (MP3, filmpjes, GPS). Dus waarom een vrachtwagen kopen als het ook met een luxewagen kan?

• Acolyte57

Acolyte57

Op donderdag 15 november 2001 01:06 schreef Dirk-Jan het volgende:
Windows gebruiker hier, en al jaren een Palm.
PocketPCs zijn alleen vrij recent pas bruikbaar geworden... Palm is altijd al goed geweest :)

Verwijderd

Ik heb altijd Psion 5mx gebruikt... heerlijk apparaat op de breekbaarheid na dan...

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Jawohl! Ik heb hem binnen, en het is een superding!
Ik heb nog wel 1 ding waar ik niet helemaal uitkom; hoe verwijder ik applicaties van m'n Palm m5xx? Ik kan wel app->delete dit of dat doen, en dan zie ik het ook niet meer, maar als ik met SuperUtility kijk staat het nog wel in m'n memory :( Is verwijderen met SU dan de enige goede manier of zie ik iets over het hoofd?

En nog iets, wat voor programma is goed voor algemene databases? Ik heb een database vol met namen en telefoonnummers, en ik weet niet waar die mee gemaakt is nl.

• Acolyte57

Acolyte57

Voor algemeen database werk gebruik ik altijd ThinkDB2...

• scorpionv

scorpionv

This space for rent

Topicstarter
Ook maar ff gedownload, ga ik gelijk ff proberen. Tip: gebruik Mirror Pro niet, ik ontdekte gelijk een dode pixel :'( Nou ja, echt heel erg is het niet, normaal zie je het toch niet.

Verwijderd

SJIT!@!!!$(PY% $*(_Y%
dooide pixel op je Palm... da's BUT...
Da's dan geen garantie.... I'm afraid..

• Acolyte57

Acolyte57

Op donderdag 15 november 2001 23:40 schreef scorpionv het volgende:
Ook maar ff gedownload, ga ik gelijk ff proberen. Tip: gebruik Mirror Pro niet, ik ontdekte gelijk een dode pixel :'( Nou ja, echt heel erg is het niet, normaal zie je het toch niet.
Bij de palmclub word er vaak aangeraden om dat als eerste te doen (liefst nog in de winkel, beamen van ouwe Palm als je die hebt), en als er dode pixels zijn een ander exemplaar te vragen.

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

marshal

Reality beats fiction by far

Ik ontdekte in mijn m505 ook een dode pixel das jammer.
Maar hij valt bijna niet op alleen als ik plaatjes of iets dergelijks af ga beelden, maar daar heb ik hem niet voor gekocht.

En voor mij geld dus ook dat ik geen mp3 functie nodig heb want ik heb een rio en films er op afspelen vind ik nou ook nie echt nodig.
Pagina: 1