Ik heb pas een Leadtek Geforce 3 Ti 200 gekocht, dus ik denk die pleur ik er ff in. wat is er simpeler? Ik haal mn ouwe TNT II (viper 770) er uit, GF3 er in en installeer de bijgeleverde drivers. K had ook eerst nettjes mn oude drivers gedeinstalleert en de kaart uit het hardware profiel gehaalt. Dus ik reboot weer ineens allemaal vage kleuren en onleesbaar beeld. In veilige modus drivers weer weg gehaalt, andere van de nvidia website geinstalleert, weer niks.
Ik heb ook alle anti virus en bijkomende zooi uitgezet.
In win 98 als de drivers geinstalleert zijn dan loopt ie vast bij het wachtwoord intypen. In veilige modus kan ik ze dan weer weghalen en opnieuw installeren met het zelfde resultaat.
In win XP lijkt ie het te doen alleen zodra ik een spel opstart klapt het spel tijdens het laden van een level er uit. zodra ie de beelde gaat berekenen denk ik.
En gekker nog ik zet mn ouwe kaart er weer in terug, wil win 98 na em te hebben geinstalleert ook niet meer booten, zelfde probleem
In win XP kan ik wel weer gewoon alles.
Klinkt mij in de oren als een driver probleem maar k heb geen id hoe dit op te lossen. ik had ze helemaal verwijdert.
Heb ook al win 98 opnieuw geinstalleert (er overheen) hielp ook geen ruk
ik ga em ook nog wel op een andere pc testen maar het lijkt me sterk dat het aan de kaart ligt want die ouwe doet het nu ook niet meer in win 98
k heb ook geen irq conflicten
Dus heeft er iemand nog tips voordat ik ga formatteren ????
dit is mn systeem verder :
Abit KG-7 Raid met TB 1400@1400 tijdens dit gezeik
256 mb corsair pc 2400
sb 512
NIC
UPDATE
na powerstrip en de drivers van leaktek te hebben geinstalleert in windows xp doeet ie het daar ook. 3d mark 2001 6300. alleen max payne doet het niet. in win98 ook maar eens powerstrip installeeren wie weet
Ik heb ook alle anti virus en bijkomende zooi uitgezet.
In win 98 als de drivers geinstalleert zijn dan loopt ie vast bij het wachtwoord intypen. In veilige modus kan ik ze dan weer weghalen en opnieuw installeren met het zelfde resultaat.
In win XP lijkt ie het te doen alleen zodra ik een spel opstart klapt het spel tijdens het laden van een level er uit. zodra ie de beelde gaat berekenen denk ik.
En gekker nog ik zet mn ouwe kaart er weer in terug, wil win 98 na em te hebben geinstalleert ook niet meer booten, zelfde probleem
In win XP kan ik wel weer gewoon alles.
Klinkt mij in de oren als een driver probleem maar k heb geen id hoe dit op te lossen. ik had ze helemaal verwijdert.
Heb ook al win 98 opnieuw geinstalleert (er overheen) hielp ook geen ruk
ik ga em ook nog wel op een andere pc testen maar het lijkt me sterk dat het aan de kaart ligt want die ouwe doet het nu ook niet meer in win 98
k heb ook geen irq conflicten
Dus heeft er iemand nog tips voordat ik ga formatteren ????
dit is mn systeem verder :
Abit KG-7 Raid met TB 1400@1400 tijdens dit gezeik
256 mb corsair pc 2400
sb 512
NIC
UPDATE
na powerstrip en de drivers van leaktek te hebben geinstalleert in windows xp doeet ie het daar ook. 3d mark 2001 6300. alleen max payne doet het niet. in win98 ook maar eens powerstrip installeeren wie weet
AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / RTX 5070 Ti