wegens brakke search..form-textfield doorschijnend

Pagina: 1
Acties:

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 22:31
hoe kan ik (als het mogelijk is) mijn form-object (bijv. een textfield in een form) doorschijnend maken, zodat ik max rendement haal uit mijn bg-image ?

Verwijderd

<input id="text01" style="background-color: transparent" type="text" value="" />

Verwijderd

<td style="filter:alpha(opacity=83)">
dat is een mogelijkheid

<input type=text style="background:trans;">
dit is een mogelijkheid

ehm ik weet niet of je filter:alpha(opacity=83) ook in input shit kan plaatsen...
maar dat mag je zelf uitvogelen :)

• whitehouse
thanx !

• whitehouse
ehm...maar hoe regel je dan bijvoorbeeld dat de text die je daarin typt ook wit wordt ?? deze valt dan nl. niet meer onder de <p></p>

lama..heput al :P

Verwijderd

<input type=text size=11 style="background:trans;border:0;height:18;font:11 Verdana;color:#000000;" name=query maxlength=800 value="">

hier heb je een hele lading instellingen voor een input veld :) veel plezier ermee

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 22:57 schreef whitehouse het volgende:
ehm...maar hoe regel je dan bijvoorbeeld dat de text die je daarin typt ook wit wordt ?? deze valt dan nl. niet meer onder de <p></p>
<input id="text01" style="color: white; background-color: transparent" type="text" value="" />

Dit is trouwens CSS, wat in style="blaat" staat. Je kunt hier meer vinden over alle properties, en op www.w3schools.com/css kun je een duidelijke cursur doen voor niks :)

• whitehouse
hehe..heej..die ga ik eens uitproberen ;)

thanx
Pagina: 1