Mustek 600USB in xp? Nee!

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:29
Na enkele berichten gevonden te hebben over w2k drivers voor de Mustek 600 USB, hier een hernieuwde oproep voor die drivers, of nog mooier voor Windows XP.

Die links in eerdere postings werken niet meer!

Daarnaast heb ik Mustek een mailtje gestuurd of ze uberhaupt nog ondersteuning voor dat ding gaan leveren. Dit was mijn vraag en hun antwoord:

Dear Sir/Madam,
For two years I own a Mustek 600 USB.I have
switched from Windows ME to Windows XP pro. All the hardware works except the Mustek 600 USB. Can you tell me when there will be a driver for the Mustek 600 USB.

Our software department in taiwan donŽt support a windows XP driver for 600 USB scanner.

A possibility to use the scanner together with windows Xp we canŽt tell you.

Bst rgds

Dat was het dus......... Goedkoop is dus weer eens duurkoop. De scanner is gewoon een goed ding, maar voor service en nazorg heb je toch echt een bekender merk (Canon??, HP??, Agfa??) nodig. :'(

Verwijderd

Heb hem dus ook nog die scanner

Ben ik ff blij dat ik nog niet over ben gegaan naar XP op die PC waar hij is aangesloten.

• Edmond
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-05 11:43
Ik heb ook gemaild naar mustek: Voorlopig geen ondersteuning
voor mustek 600 usb in win xp

Verwijderd

Ik heb een scanmagic 600 cp, das ook een mustek kwam ik achter toen ik ff drivers op het internet zocht omdat ik het cd'tje kwijt was. Maar het is geen USB, werkt hij wel in XP ?

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 18:12
Ik heb nog ergens een Mustek scanexpress 6000 "SCSI"
Deze heb ik afgedankt omdat Mustek mij vertelde:
'Mustek is gestopt met het ontwikkelen van drivers voor deze scanner'

Nou... da's lekker!

Nooit meer mustek ! :(

Overigens, gratis af te halen hier in Eindhoven. Werkt perfect onder win 98..

Verwijderd

Ik heb inmiddels mijn Mustek600usb maar aan m'n vader overgedaan en zelf een HP3300c gekocht. Inmiddels is mijn vader ook over op XP en ben ik dus op zoek gegaan naar drivers. En zowaar, ik heb ze gevonden :):) Deze link leidt je naar de (onofficiele) w2k drivers die het ook in XP zouden moeten doen. Volgende week ga ik ze bij m'n vader installeren. Wanneer jij ze dan al werkend hebt kun je me mooi wat tips geven *D

Verwijderd

hmm, blij dus dat ik nog niet overgestapt ben! Hoop wel dat die XP drivers van de post hierboven het doen, heb net namelijk een mooie Docuprint C6 gehaald, voor 77 piek bij de Mediamarkt (zit voor 125 piek inkt in :) ), en die doet dus niet zo veel onder W2K. Voor XP zijn dan wel drivers :?

Wazig allemaal met die drivers. Nouja, gewoon zorgen dat je genoeg verdient/leent om naast je OS ook je hardware te vernieuwen :)

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 12:28 schreef Morca het volgende:
Ik heb inmiddels mijn Mustek600usb maar aan m'n vader overgedaan en zelf een HP3300c gekocht. Inmiddels is mijn vader ook over op XP en ben ik dus op zoek gegaan naar drivers. En zowaar, ik heb ze gevonden :):) Deze link leidt je naar de (onofficiele) w2k drivers die het ook in XP zouden moeten doen. Volgende week ga ik ze bij m'n vader installeren. Wanneer jij ze dan al werkend hebt kun je me mooi wat tips geven *D
heb jij trouwens w2k drivers bij je hp3300C dan?? hmmz ach boeiuh ik heb dus wel een driver CD (geisoed van iemand) met w2k drivers van HP die je tegen betaling moest bestellen (50 piek :P op zo'n goedkope scanner :D)

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:29
Wel het werkt, uiteraard niet of
stoot, maar nu wat gepuzzel werkt het goed. De oplossing is heel simpel. In je 'device- manager'het onbekende apparaat naar de drivers laten zoeken op de plek die jij gespecificeerd hebt.

De rest gaat vanzelf!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel eeeerrrrrrgggggg bedankt!!!!!!!!!!!!
Scheelt weer een nieuwe scanner. :D :D :D

Overigens bij een tocht langs de websites van Scannerfabrikanten viel mij op dat alleen Acer helemaal klaar was voor XP. Alle modellen die nu in de winkel staan of gestaan hebben, zijn XP klaar. HP was al een eind op weg, net als Canon, maar beiden hebben zoveel modellen (gehad) dat je in de winkel niet meer weet of ze nu XP klaar zijn of niet!

Bij Agfa heb ik het woord XP niet eens gezien en bij Mustek gaan ze er maar vanuit dat scanners van meer dan een jaar oud afgeschreven zijn. Nooit meer Mustek .............

Verwijderd

Bij mij had m'n Mustek 600 usb er geen z'n in om onder XP te werken. %$^@# :r scanner.
Dus jou methode werkt dus niet voor iedereen!!!
(overigens heb ik XP Prof)

• defl8te
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

heeft iemand die drivers nog liggen?

je zou mijn vriendinnetje (en mij dus ook :p) er een enorme gunst mee doen!!

mail maar een eind weg :)

Chriet Titulaer is de man

• Damon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03 00:00
Op zondag 30 december 2001 02:05 schreef uzer het volgende:

[..]

heeft iemand die drivers nog liggen?

je zou mijn vriendinnetje (en mij dus ook :p) er een enorme gunst mee doen!!

mail maar een eind weg :)
De drivers zijn via die link nog gewoon te downen hoor....
Ze werken overigens perfect (WinXP Prof UK)!

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

• defl8te
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09-2024

defl8te

weetikkût

dank, dank... die site was net dus gewoon down...

tnx mate!

Chriet Titulaer is de man

Pagina: 1