Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
ik denk niet dat dat gaat werken! er zit namelijk een andere chip op (tenminste bij mijn AWE64 ISA en SB128 PCI/4 speaker wel!)
je kunt het natuurlijk wel proberen, via rollback driver kun je altijd de originele (niet-werkende) configuratie herstellen
je kunt het natuurlijk wel proberen, via rollback driver kun je altijd de originele (niet-werkende) configuratie herstellen
denk dat hij de sb pci64 bedoelt.. die is bijna hetzelfde als de 128.. volgens mij heeft die alleen 4 speaker support als extra. Maar dat weet ik ook niet zeker.. probeer het gewoon en als het niet lukt gooi je die driver dr weer af..
trouwens, detecteert XP die sb pci64 niet automatisch? Deed ie bij mij wel gewoon
Of heb je dan toch de awe64? Probeer dan es de NT4 drivers.
trouwens, detecteert XP die sb pci64 niet automatisch? Deed ie bij mij wel gewoon
Verwijderd
Ik heb zelf ook in m'n oude bak een SB64 PCI, en daar werken de 128 drivers niet mee (zowel in XP niet als in Win2K niet). Creative heeft geen speciale 64pci drivers voor Win2K uitgebracht, laat staan voor XP. Gewoon de drivers blijven gebruiken die in XP zitten dus.
hmm het is idd een SB64 pci, maar ik ben niet echt helemaal tevreden erover...
Maar ik probeer wel gewoon die 128 drivers.. en anders zit er niks anders op.
Maar ik probeer wel gewoon die 128 drivers.. en anders zit er niks anders op.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
VOlgens mij moet dit kunnen, ik was een keer op een lan en ik heb een sb128 (en had de drivers bij me) en die andere persoon had een sb64 en niet de drivers, toen mijn drivers maar gegeven en die werkte gewoon
Under Construction
Waarom die drivers voor dat kaartje instaleren 
Ik heb ook de SB64 (ISA nog) en ik heb nog nooit drivers voor dat ding geinstaleerd, het geluid werkt en dat is genoeg vind ik
Ik heb ook de SB64 (ISA nog) en ik heb nog nooit drivers voor dat ding geinstaleerd, het geluid werkt en dat is genoeg vind ik
Pagina: 1