Als je wil gaan overbakken bij nero burning rom zegt hij dat mijn bakoventjes er dood van kan gaan, is deze kans re-eel of is dit alleen maar zodat ze geen zijver krijgen op wat van manier dan ook?
Ga maar uit van het laatste.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik kan met Nero prima overburnen
.
Verwijderd
Pfff, nero zit zich alleen maar in te dekken tegen claims. Overburnen gaat bij mij prima, nog nooit problemen mee gehad. Misschien sommige merken branders er problemen mee hebben maar het lijkt mij onwaarschijnlijk.
Nou, als je te ver overburnt gaat ie langs de cd branden en dan brand je het hele binnenwerk van je recorder kapot, of de lens valt uit de rail omdat die niet lang genoeg is om zo ver te kunnen branden.
Nah, het zal wel gewoon om in te dekken zijn
Nah, het zal wel gewoon om in te dekken zijn
overburnen?
(klinkt leuk)
maar hoe werkt het dan, en hoe?
(klinkt leuk)
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
see search please..Op woensdag 07 november 2001 23:09 schreef Windhoosje het volgende:
overburnen?
(klinkt leuk)
op een cd past eigenlijk iets meer als dat aangegeven wordt, en wanneer je overburnt brandt je dus voorbij die grens (meestal 74:41 of 79:59)Op woensdag 07 november 2001 23:09 schreef Windhoosje het volgende:
overburnen?
(klinkt leuk)
en dan hangt het van het cdtje af hoeveel er nog bij geprakt kan worden
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
716 Mb knal ik er meestal op een 80 minuten.
Ik heb een hekel aan idle time en ruimteverspilling.
Volgens Ruud de Wild is knallen neuken, dus jij neukt je CD's?Op donderdag 08 november 2001 07:43 schreef HlpDsK het volgende:
716 Mb knal ik er meestal op een 80 minuten.
Maarre... ik dacht dat je maar max 706 MB op een 80 min cd kon branden?
Hmmmm alsof Ruud de Wild de dikke Van Dale is!!!!! sjongejonge dat je nog luistert naar zo'n kwal!Op donderdag 08 november 2001 08:24 schreef obsidian het volgende:
[..]
Volgens Ruud de Wild is knallen neuken, dus jij neukt je CD's?
Maarre... ik dacht dat je maar max 706 MB op een 80 min cd kon branden?
Verwijderd
Overburnen gaat met mijn Philips perfect...JAA PHILIPS JA
Ik heb tot nu toe maar 7 coasters gehad, maar dat lig meer aan het experimenteren met Nero. Mijn Toshiba doet dus echt niet aan overburnen... Die zegt gewoon dat er niet genoeg ruimte is op de CD-R. Toch wel een CD-tje gebakt van 716.894kB op de Toshiba.
Verwijderd
Maar eeh pretsigaret, welke philips burner heb je eigenlijk ??
Vast geen 3610 (IDE) die kan het echt niet naar mijn idee,
mechanisch wel. Maar na (max cdtijd) switched hij de laser toch uit.
Move HA -> OM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
'K heb hier ook een oude philip burner 3801 IDE. Deze kan in ieder geval audio in nero gewoon overbranden (ongeveer 82 min op CDR-80). Terwijl dit type brander officieel niet eens kan overbranden. Ook wel eens gebeurd dat ik te ver ging met overbranden, maar nooit schade aan overgehouden.Op donderdag 08 november 2001 10:01 schreef Klaas_Baas het volgende:
Divx-en van 810 MB passen er ook gewoon op.
edit:
810 MB moet natuurlijk 710 zijn. Was het maar waar.
De 3610 kan prima overbrandenOp donderdag 08 november 2001 10:01 schreef Klaas_Baas het volgende:
Verwijderd
Ik heb 724MB op een Taiyo Yuden 80 minuten CD gepropt, aan het einde gaf Nero de melding burn failed, maar hij was toen al bij het schrijven van de lead out ofzo, dus m'n cdtje doet het wel.
Verwijderd
Heh, dat zal wel aardig kloppen ja. Ik kan namelijk 722MB inclusief lead out kwijt op een 80min Tayo Yuden (Tybotech om precies te zijn)Op vrijdag 16 november 2001 17:30 schreef DeathCRUSH het volgende:
Ik heb 724MB op een Taiyo Yuden 80 minuten CD gepropt, aan het einde gaf Nero de melding burn failed, maar hij was toen al bij het schrijven van de lead out ofzo, dus m'n cdtje doet het wel.
3801, is dat toevallig de 2/2/24 drive? Zo ja, dan ist vanbinnen een JVC XRW-2080, die ondersteunt het wel.Op donderdag 08 november 2001 14:06 schreef Bar_en_boos het volgende:
[..]
'K heb hier ook een oude philip burner 3801 IDE. Deze kan in ieder geval audio in nero gewoon overbranden (ongeveer 82 min op CDR-80). Terwijl dit type brander officieel niet eens kan overbranden. Ook wel eens gebeurd dat ik te ver ging met overbranden, maar nooit schade aan overgehouden.
Divx-en van 810 MB passen er ook gewoon op.
edit:
Pagina: 1