Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Verwijderd
Maar komt er idd niet bij omdat er anders mensen iets te postgeil worden.
daarom kun je er ook niet al te veel tekens in kwijt
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Heb er al 89 zie ik. Gaat snel als je er niet op let
Tell me about itOp woensdag 07 november 2001 22:01 schreef QuestGamer het volgende:
Gaat snel als je er niet op let
11000Op woensdag 07 november 2001 22:06 schreef IceStorm het volgende:
Tell me about it
Da's veel
Veel posts wilt niet zeggen dat het een "advanced" members isOp woensdag 07 november 2001 22:12 schreef Blue-eagle het volgende:
Hm, ik betrap mezelf erop dat ik altijd de userid`s afga om te kijken of het een newbie is of een advanced memberNiet dat ik dan andere antwoorden geef ofzo. Maar, misschien wel handig om die ook weg te doen, en die alleen in cookies te storen.
KloptOp woensdag 07 november 2001 22:17 schreef robinvreuls het volgende:
Veel posts wilt niet zeggen dat het een "advanced" members is
Nee die hoop hebben we inmiddels ook opgegevenOp woensdag 07 november 2001 22:50 schreef IceStorm het volgende:
KloptKijk maar naar mij, wel veel posts, niet echt 'advanced'
Verwijderd
Nou .... veel? ..Op woensdag 07 november 2001 22:07 schreef QuestGamer het volgende:
[..]
11000![]()
Da's veel
Op zich is het niet moeilijk met reacties als :
Op woensdag 07 november 2001 22:06 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Tell me about it
Als dat nou eens wordt voorkomen, want zo mis je compleet het doel van dit forum. Niet dat mijn reacties altijd even goed zijn, maar mensen met 12000+ posts? en 20 op een dag? (GEMIDDELD!!), Yeah rightOp donderdag 08 november 2001 08:30 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nou .... veel? ..
Verwijderd
Ik heb een brede interesse, en ik heb (al zeg ik het zelf) veel kennis. Ik kan daarmee veel mensen helpen, en ik wil ook dingen weten. Daarnaast ben ik mod en dat betekend vanzelfsprekend een hoge aanwezigheid en het verschaffen van hulp naar users. En dat gaat via posts dus. Nogal wiedes.
Waarom maken mensen zich überhaupt druk om die postcount
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:48
Helemaal mee eens. De laatste tijd is iedereen gefixed op die aantal posts. Wat boeit dat nou weerOp woensdag 07 november 2001 21:42 schreef Courage het volgende:
Waarom vind je het zo boeiend... staat het stoer ofzo hoeveel posts je hebt. Het is pas weggehaald bij de crew trouwens
Aannames zijn fataal.
Tellen de posts in de crewfora eigenlijk ook mee in de postcount (misschien een hele domme vraag, maar die schiet me nu ineens tebinnen)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Yupz, die tellen ook mee. Tot nu toe tellen _alle_ gemaakte posts nog mee voor je postcountertje.Op donderdag 08 november 2001 13:06 schreef LuNaTiC het volgende:
bovendien hebben mods ook wel veel posts door moddenSlotjes, moves, sturende opmerkingen
Tellen de posts in de crewfora eigenlijk ook mee in de postcount (misschien een hele domme vraag, maar die schiet me nu ineens tebinnen)
Aannames zijn fataal.
Hoeveel % bedraagt je posts dan van de crewfora (ruwe schatting)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Hhhm, ik heb ongeveer:
10% HK
10% Crewbende
70% tech
5% NST
5% SG
Niet echt precies, maar het geeft een idee
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Goeie vraag, jammer dat er niet even een postcount-gek komt die uitlegt waarom het aantal posts zo belangrijk is... (behalve dan om de HK in te kunnenOp donderdag 08 november 2001 08:39 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind het persoonlijk absoluut niet intressant, en vind het nogal naief om a.d.v. een postcount conclusies te trekken. Als er iets wel niets zegt is het wel een postcount...
Exact expert nodig?
Ok, maar posts plaatsen met de textOp donderdag 08 november 2001 08:39 schreef HlpDsK het volgende:
Ik neem er aanstoot aan dat automatisch de link gelegd wordt tussen veel posten en niet veel zinnigs posten.
Ik heb een brede interesse, en ik heb (al zeg ik het zelf) veel kennis. Ik kan daarmee veel mensen helpen, en ik wil ook dingen weten. Daarnaast ben ik mod en dat betekend vanzelfsprekend een hoge aanwezigheid en het verschaffen van hulp naar users. En dat gaat via posts dus. Nogal wiedes.
"Ja, ik ook" en daar soort capriolen, waar is dat nou voor nodig. Reageer dan gewoon niet.
Kijk als mod, zal je users moeten helpen, maar met posts als
Als al die posts achterwege hadden kunnen blijven (van iedereen, ik spreek hier niet 1 persoon in het algemeen mee aan), dan had het forum wel 100% bruikbaar kunnen blijven, maar door dit soort onzinnige dingen hebben we nu een kreupel forum.Op donderdag 08 november 2001 08:30 schreef HlpDsK het volgende:
Nou .... veel? ..
Ben ik het niet mee eens. Dat was gewoon een droge opmerking. Droge opmerkingen tussendoor zijn leuk.Op donderdag 08 november 2001 14:20 schreef XTracer het volgende:
[..]
Ok, maar posts plaatsen met de text
"Ja, ik ook" en daar soort capriolen, waar is dat nou voor nodig. Reageer dan gewoon niet.
Kijk als mod, zal je users moeten helpen, maar met posts als
[..]
Als al die posts achterwege hadden kunnen blijven (van iedereen, ik spreek hier niet 1 persoon in het algemeen mee aan), dan had het forum wel 100% bruikbaar kunnen blijven, maar door dit soort onzinnige dingen hebben we nu een kreupel forum.
Het was ook gewoon on-topic. Kijk als nou iedereen gaat reageren met "ik ook", da's wat anders. Ik snap je punt, maar je pakt een verkeerd voorbeeld.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Mja, maar dit is niet zo'n eenmalige droge opmerking: ik heb al talloze andere voorbeelden gezien waarbij 'dezelfde' droge opmerking gemaakt werd. En niet alleen bij HlpDsK, voordat ik weer naar mn hoofd geslingerd krijg dat ik een persoonlijke vete met hem wil starten, en alleen omdat ie mod is enzoOp donderdag 08 november 2001 14:55 schreef JvS het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Dat was gewoon een droge opmerking. Droge opmerkingen tussendoor zijn leuk.
Het was ook gewoon on-topic. Kijk als nou iedereen gaat reageren met "ik ook", da's wat anders. Ik snap je punt, maar je pakt een verkeerd voorbeeld.
Inderdaad. En droge opmerkingen, die horen in de HK, voor de rest is dit toch serieus bedoeld? Of is dit een soort van circus achtig iets?Op donderdag 08 november 2001 14:58 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Mja, maar dit is niet zo'n eenmalige droge opmerking: ik heb al talloze andere voorbeelden gezien waarbij 'dezelfde' droge opmerking gemaakt werd. En niet alleen bij HlpDsK, voordat ik weer naar mn hoofd geslingerd krijg dat ik een persoonlijke vete met hem wil starten, en alleen omdat ie mod is enzo
Lieve Adjes, ja, dat lijkt me een topic waar je droge opmerkingen moet maken, door die "enkele" droge opmerkingen krijg je wel meer en meer mensen die nieuw zijn, die denken dat het zo hoort, krijg je dus een soort van exponentiele-substantiele-transferring-multi-user-multiplicatie-opmerking, ofzo....
Mag ik vragen hoeveel posts je daar voor nodig hebt en wat er in de huiskamer te doen is? Of staat dit in een van de Faqs ?Op donderdag 08 november 2001 13:52 schreef CrazyD_at_work het volgende:
[..]
(behalve dan om de HK in te kunnen)
Je geeft zelf het antwoord al: Staat namelijk in de faq'sOp donderdag 08 november 2001 16:08 schreef Mst het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel posts je daar voor nodig hebt en wat er in de huiskamer te doen is? Of staat dit in een van de Faqs ?
150 posts/60 dagen gereggedOp donderdag 08 november 2001 16:08 schreef Mst het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel posts je daar voor nodig hebt en wat er in de huiskamer te doen is? Of staat dit in een van de Faqs ?
en in de HK is nix te vinden, uitermate saai daar
Verwijderd