Ik heb een Globalwin WBK38 koeler. Hij koelt zeer goed maar hij maakt zo'n pokkeherrie
. Nu wil ik een nieuwe fan kopen, het heatsink wil ik houden. Welke raden jullie me aan die heel stil is ? Ik wil van dat lawaai af.
Verwijderd
Een 8cm koeler die evenveel airflow maakt, maar minder geluid.. En dan met zo'n verloopstukje ofzo
Miele, er is geen betere 
ik ben wel het typenummer vergeten
ik ben wel het typenummer vergeten
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Zuigkracht?lekker still en en zuigkracht!!!!!
Dan moet je bij m'n ex zijn
Maar als je stilte wil zul je er een 80, 92 of 120 mm fan op moeten monteren. Die 60mm krengen maken altijd een t**ingherrie.
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
Verwijderd
Koop een 60->120mm fan adapter en je koeler levert zelfs betere prestaties terwijl deze er stiller op word
Kopen????Koop een 60->120mm fan adapter en je koeler levert zelfs betere prestaties terwijl deze er stiller op word
Zelf maken met wat papier, tape en overbodig plastic
[topic=305124/1/25]
Verwijderd
Ja, zelf maken kan natuurlijk ook, maar ik ben zo lui... kan nog net de moeite nemen om een bestelling te plaatsen
ja maar.. is ze ook stil!Op woensdag 07 november 2001 21:45 schreef SHADOWCOM het volgende:
[..]
Zuigkracht?
Dan moet je bij m'n ex zijn
of loopt ze de hele dag te kleppen
betere prestaties met een fanadapter? Volgens alle reviews van die dingen gaat de temp met 5-10 graden omhoog. Stiller is het zeker wel, maar koeler? Maar goed als je het echt wil doen, dan: ff kijken in de pricewatch naar fan adapter en naar sunon fan. Die dingen zijn echt stil.
Verwijderd
Dat de temps omhoog gaan is moeilijk te geloven, maar wat inderdaad wel gebeurt is dat je koeler stiller wordt
Laat het gewoon eenz op 7 volt draaien! Dat scheelt echt zooo veeeelOp woensdag 07 november 2001 21:37 schreef AMDMaster het volgende:
Ik heb een Globalwin WBK38 koeler. Hij koelt zeer goed maar hij maakt zo'n pokkeherrie. Nu wil ik een nieuwe fan kopen, het heatsink wil ik houden. Welke raden jullie me aan die heel stil is ? Ik wil van dat lawaai af.
dat het moeilijk te geloven is dat alle temps omhoog gaan? Ik zet erbij dat dit in alle reviews staan, ik heb ze dus ook allemaal gelezen. Trust me, ik snap het zelf ook niet, vind het namelijk een brilliant idee, maar ja de praktijk is altijd weerbarstiger dan de theorie. Het is dus zo, je temp gaat minimaal 5 graden en hoogstwaarschijnlijk nog wel een stuk meer omhoog. zoek maar ff op google naar fan adapater
ja moet je via een internetsite doen! heb je 15piek voor voor de postbode, 20 voor de pc-store....Op woensdag 07 november 2001 22:03 schreef AMDMaster het volgende:
Weet iemand misschien een internetsite waar je die losse fans kunt kopen ?
tip: koop een coolermaster 80mm fan nr: af8-25im74, lekker stil en kan goed blazen
___________________________*
Wat je ook nog wel es ziet: een temp geregelde fan. Maximale koeling als't nodig is, minimale herrie als't niet nodig is 
Wat betrefd fan keuze... papst zijn altijd lekker stil
En op http://www.space-promotion.nl betaal je iets van 10 piek verzendkosten > vond ik wel passen bij 2 delta's van 35 piek
Wat betrefd fan keuze... papst zijn altijd lekker stil
En op http://www.space-promotion.nl betaal je iets van 10 piek verzendkosten > vond ik wel passen bij 2 delta's van 35 piek
de temp gaat omhoog omdat er in praktijk vaak minder lucht doorheen gaat dan de orginele fan. die 12cm kan wel heel veel verplaatsen maar zodra je alles door hetzelfde gat wil persen heb je druk nodig en dat moet ie maar net kunnen leveren. Wat ik denk is 'hoe diker de fan, hoe beter de luchtdruk en de efficientie van de fan icm een adapter' maar of het helemaal klopt zou k niet weten
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Pagina: 1