CD-kasten voor > 1000 cds... Waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Laszlo
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Laszlo

Grrrrrr....

Topicstarter
Hoi!

Ik ben op zoek naar een systeem/kast waar je heel erg veel cds/dvds in kan plaatsen. Het liefst een oplossing waarbij je zo dicht tegen de muur blijft en zo hoog mogelijk kan stapelen.

Uiteraard heb ik zelf al verzonnen dat het mogelijk is om een soort stelling te maken, maar dit ziet er niet echt mooi uit. Zeker niet als ik het moet doen. :? Ook ben ik bekend met de 'cd-pilaren' van Ikea.

Weten jullie misschien een schaalbare oplossing waarbij het mogelijk is de hele wand te benutten en het liefst dat het nog een afgesloten systeem is ook, dat scheelt weer stoffen ;) en ziet er wat opgeruimder uit..

Ik kan me niet voorstellen dat er geen tweakers zijn met hetzelfde probleem. Ik ben erg benieuwd naar jullie oplossingen >:)

Thanks! Laszlo

specs

• La_Pazz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 14:35
Maak um zelf:
haal bij de doe-ut-zelf zaak een aantal planken (met zo'n afgeronde kant) en met rails/dragers (System) kun je de mooiste kast maken zo groot als je wilt. Met deze dragers kun je nog verstellen als je voorraad DVD's groter wordt.
Heel flexibel.

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
je hebt hele mooie met gelagerde lades waar er 300 per la inkunnen.....4 lades op wieltjes
wel 700 piek
officecentre heeft hem geloof ik...of was het overtoom

robbynitroz

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

• Laszlo

Laszlo

Grrrrrr....

Topicstarter
Op woensdag 07 november 2001 21:42 schreef La_Pazz het volgende:
Maak um zelf:
haal bij de doe-ut-zelf zaak een aantal planken (met zo'n afgeronde kant) en met rails/dragers (System) kun je de mooiste kast maken zo groot als je wilt. Met deze dragers kun je nog verstellen als je voorraad DVD's groter wordt.
Heel flexibel.
Da's waar... Die oplossing zou geweldig zijn. Maar goed.. Ik ben al meer dan een maand bezig met het vervangen van een paneel boven de voordeur. Ik ben meer op zoek naar wat voor de luiere tweaker..

specs

• Laszlo

Laszlo

Grrrrrr....

Topicstarter
Op woensdag 07 november 2001 21:46 schreef RobbyNitroz het volgende:
je hebt hele mooie met gelagerde lades waar er 300 per la inkunnen.....4 lades op wieltjes
wel 700 piek
officecentre heeft hem geloof ik...of was het overtoom

robbynitroz
Heej... Dat is misschien wel wat! Ik ga meteen kijken.

specs