AMD Slot A proc. Waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 15:50
Ik ben aan het rondkijken maar kan weinig zinnigs vinden. Liefst koop ik een Athlon XP maar tjah budget gaat dat niet halen :'(, dus:
Minimaal een 800 Mhz processor en het liefst een 1 Ghz maar het moet dus een Slot A zijn! (Athlon Classic)
Hoop dat iemand me op weg zou kunnen helpen! Met dank!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:11
Wat voor moederbord heb je? Als je er een AMD750 of een VIA KX133-T hebt, kun je ook kijken voor een Slot A Thunderbird.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

http://www.tweakers.net/pricewatch
http://www.prijsindex.net
http://hardware.pagina.nl
etc..

edit:

hmm.. staat ook al niet in pricewatch..

Verwijderd

Interessant.. Kheb namelijk zelf een 650 Zlutje A en wil ook wel een upgrade doen. Heb een Msi K7 Pro.

• budi
Bij MrComputer verkopen ze nog een Slot A Thunderbird 800, zo één heb ik ook nog in mijn ouwe PC zitten en ook hier gehaald. Het is alleen te hopen dat je moederbord het doet. Zelf heb ik een Asus K7M (eerste revisie) met de AMD750 chipset.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 16:39
Ik heb ook nog een 700 waar ik erg graag een 1000 van wil maken (800 is toch wat weinig, maar 100mhz verschil).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Hebben ze die processors misschien niet op de HCC?

• Romio
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 20:10
Heb je het hier ook al geprobeerd??

Mijn speelgoed

• budi
Op woensdag 07 november 2001 21:41 schreef romio het volgende:
Heb je het hier ook al geprobeerd??
Het is niet echt 'nieuw' he? Maar toch een interessante link btw :)

• Jopioware
  • Laatst online: 02-07-2025
Heb hier een Slot A Gigabyte 7 IXE en de 700 draait al van begin af aan op 110 mhz dus @ 770 heb ook wel eens gedacht aan een 1 ghz maar de prijzen zijn mij effe te hoog

Jammer

systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human

• Professor_Botje
  • Laatst online: 21-08 16:00

Professor_Botje

Administrator

q Leter tussen blok-Haakjes
[w] w Leter tussen blok-Haakjes [/w]
[e] e Leter tussen blok-Haakjes [/e]
[r] r Leter tussen blok-Haakjes [/r]
[t] t Leter tussen blok-Haakjes [/t]
[y] y Leter tussen blok-Haakjes [/y]
u Leter tussen blok-Haakjes
i Leter tussen blok-Haakjes
[o] o Leter tussen blok-Haakjes [/o]
[p] p Leter tussen blok-Haakjes [/p]
[a] a Leter tussen blok-Haakjes [/a]
s Leter tussen blok-Haakjes
[d] d Leter tussen blok-Haakjes [/d]
[f] f Leter tussen blok-Haakjes [/f]
[g] g Leter tussen blok-Haakjes [/g]
[h] h Leter tussen blok-Haakjes [/h]
[j] j Leter tussen blok-Haakjes [/j]
[k] k Leter tussen blok-Haakjes [/k]
[l] l Leter tussen blok-Haakjes [/l]
[z] z Leter tussen blok-Haakjes [/z]
[x] x Leter tussen blok-Haakjes [/x]
[c] c Leter tussen blok-Haakjes [/c]
[v] v Leter tussen blok-Haakjes [/v]
b Leter tussen blok-Haakjes
[n] n Leter tussen blok-Haakjes [/n]
[m] m Leter tussen blok-Haakjes [/m]

Zo allen leter typen op een rijtje denk ik 8-)

Sorry ik weet het oftopic, maar ik moet het toch erguns uittesten :)

Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl

• budi
Oh geeft niet, ik wou net vragen hoe je dat met dat doorstrepen deed :)

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Nu we toch hier mee bezig zijn kan ik hier ff een gigantisch n00b vraag lanceren :p

Wie O Wie verteld mij hoe je een image kan posten zoals ze doen bij "En hoe ziet jouw desktop eruit ?

Verwijderd

bij mij kan je die kopen..

moet je wle moederbord geheugen en fastrak erbij kopen

• budi
Op woensdag 07 november 2001 22:22 schreef XTerm89D het volgende:
Nu we toch hier mee bezig zijn kan ik hier ff een gigantisch n00b vraag lanceren :p

Wie O Wie verteld mij hoe je een image kan posten zoals ze doen bij "En hoe ziet jouw desktop eruit ?
Sorry, ik kwoot niet graag de FAQ, maar hij staat er toch echt in.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat voor moederbord heb je? Als je er een AMD750 of een VIA KX133-T hebt, kun je ook kijken voor een Slot A Thunderbird.
heb jij weleens een slot a mobo gezien zonder 1 van deze 2 chipsets dan? dat zijn de enige slot a chipsets die er zijn hoor.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Moet je ff het Grote Slot-A topic opzoeken.. daar staan wat links in naar winkels (1 in nederland en 1 in duitsland geloof ik) waar ze ze nog hebben.

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 15:50
Sorry ik was evenverstoken van Internet maar: Ik heb een FIC SD11 Mobo, maar kan niet vinden of er ook een Thunderbird Slot A op kan.. Alvast dank en het grote Slot A topic ga ik ook maar eens bekijken..

• budi
Op donderdag 08 november 2001 00:21 schreef smvs het volgende:

[..]

heb jij weleens een slot a mobo gezien zonder 1 van deze 2 chipsets dan? dat zijn de enige slot a chipsets die er zijn hoor.
Jazeker: degenen (velen zelfs) met de gewone KX133 chipset (dus zonder de -T toevoeging), deze kunnen geen Thunderbird aan.
De Asus K7V heeft een KX133 chipset, de Asus K7V-T de KX133-T. Die laatste kan dus wel een Thunderbird aan.

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:56
Ze zijn nog te koop bij Target, dat is een importeur voor hardware. www.targetweb.nl. Je hebt er alleen niet veel aan want particulieren kunnen er namelijk niet bestellen.
Je kunt er zonder username/paswoord ook niet op het order gedeelte van de site komen.
Misschien kan een computerzaak ze wel voor je bestellen,
ze kosten daar:
Athlon Thunderbird 800 slot A= 166,- (ex 19% btw).
Athlon Thunderbird 850 slot A= 176,- (ex 19% btw).
En die computerzaak zal zelf natuurlijk ook wat bovenop de prijs gooien. Ivm gemaakte orderkosten, btw en verzendkosten die hier nog bovenop komen.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Jazeker: degenen (velen zelfs) met de gewone KX133 chipset (dus zonder de -T toevoeging), deze kunnen geen Thunderbird aan.
De Asus K7V heeft een KX133 chipset, de Asus K7V-T de KX133-T. Die laatste kan dus wel een Thunderbird aan.
wat een gelul, ik had een jetway 7xx series met kx 133 chipset en daar paste prima een thunderbird 700 in, slot a. en dat bord was al uit voor iemand maar ooit van de t-bird had gehoord.

• budi
Op zaterdag 10 november 2001 00:36 schreef smvs het volgende:

[..]

wat een gelul, ik had een jetway 7xx series met kx 133 chipset en daar paste prima een thunderbird 700 in, slot a. en dat bord was al uit voor iemand maar ooit van de t-bird had gehoord.
Ik heb het in mijn Asus K7V geprobeerd en daar deed ie het niet in, in mijn oude Asus K7M wel. Het heeft bovendien in het nieuws gestaan op tweakers enzo, dus gelul is het zeker niet.
Kier maar hier.

Pagina: 1