Toon posts:

Thermaltake Dragon Orb of EP5-6I11

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuw mobo + P3 1ghz boxed... zucht... je raad het al. De standaard koeler van de P3 past dus niet goed. Ik heb eigenlijk 2 vraagjes.

1. Iemand nog 2 stuks nieuwe koellichaampjes voor weinig hebben? Met fannetje nieuw in doos 1 keer aangeraakt.

2. Welke (EP5-6I11 of de Dragon orb) past wel op een mobo dat zich nog aan de oude intel specs qua koeling houdt?

Reacties ZEER gewaardeerd ik wordt er een beetje moe van, dit is nou al het 3e probleem wat ik tegen kom :'(

Verwijderd

Gebruik gewoon een Coolermaster want een P3 wordt niet zo warm als een AMD Athlon dus gewoon een goedkoop coolertje kopen (Die passen altijd).
Een Dragon Orb die zijn gemaakt voor een AMD of om een Intel ver over te kloken en om de warmte van een AMD af te voeren.
Mijn P3 866 wordt maar Max 30 graden met een Coolermaster cooler.

Dus gewoon voor een Coolermaster gaan die past zeker weten.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dank is ZEER groot... voelde me behoolijk genaaid toen ik de proc er in deed vervolgens de koeler er op wou prikken en tot de ontdekking kwam dat hij niet paste :(

Verwijderd

Inderdaad, een coolermaster is wel goedkoper en koelt goed genoeg voor een p3 1GHz.. Maar, als je een raam in je kast heb ziet zo'n Dragon orbje er toch wel leuk uit :)

Verwijderd

Topicstarter
692 grams zie ik staan voor die dragon orb.... 2 cpu's da's 1,4 kg dat aan het board loopt te trekken... dat kan denk ik nooit gezond zijn, toch?

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:37
ik heb zelf een dragon orb, met 2x 80mm erop (ik weet het....het koelt niet beter als maar 1 fan, maar het ziet er leuk uit :-p)

de heatsink van de Dragon Orb 3 is gewoon goed
ik kan mijn PIII 800@800 goed laten lopen (CS spelen) met alle fans uit ! dus passief gekoeld, word dan ongeveer 55 graden

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik toch geen 1.6KG aan m'n board wou hangen heb ik toch gewoon m'n meegeleverde koelelementen aangepast... Ik post binnenkort wel een plaatje van m'n nieuwe kast als alle fans er in zitten. >:) bruuuut geweld.

Verwijderd

Waarom past die P3 heatsink niet??????
Pagina: 1