Acties tegen @home

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Ik lees meer en meer dat @home begint te zuigen ikzelf heb er heeeeeeeeeeeel veel last van want met een ping van 800 kan ik geen counter-strike spelen. Ikzelf woon in Eijsden (vlakbij maastricht) en het gaat dus rete traag hier. Veel vrienden van mij hebben hetzelfde probleem en beginnen het samen met mij flink zat te worden. Ik heb de helpdesk al gebeld ze zouden me terug bellen maar dat hebben ze dus niet gedaan (PS: bij de helpdesk gaven ze zelfs toe dat ik een kutconnectie had). Ik heb al vele e-mails gestuurd die ze op dit moment zelfs negeren (kreeg dit email adres is niet in gebruik op een email naar support@home.nl) Weer een teruggestuurd maar nog steeds geen antwoord gekregen en dat was 2 weken geleden. Ik denk dat we maar eens massaal niet moeten gaan betalen want deze shit zuigt flink. Ze liegen zelfs ook nog want op hun site en in hun foldertjes staat zelfs dat je 24 uur per dag GOED kan gamen. Ja ik kan op dit moment goed gamen ja, maar dan hebben we het wel over spellen die niet online kunnen want de spellen die ik online speel half-life, quake enz. willen dus niet. Ja of je moet een potje gaan backgammonŽen dat werkt wel ja. Het is zelfs zo erg dat ze soms midden in een internet sessie van mij @home gewoon wegvalt en dat ik opnieuw mag opstarten om er weer op te komen terwijl ik toch echt dhcp heb aanstaan en ip adressen op automatisch ontvangen heb staan. Ik vind dit teveel op casema lijken (of welke provider het ook was die nog kutter was, nu weet ik hoe jullie je voelen). Want ik ben compleet uit vorm op cs gebied door die eikels en ik heb geen war meer gespeeld sinds 2 maanden geleden. Owja ik moet wel zeggen dat ze een goede snelheid hebben om 4 uur sŽnachts zelfs op zaterdag. Maarja DAN ZIT IK NIET TE INTERNETTEN EN BLIJKBAAR DIE ANDERE KNAKKERS HIER IN MAASTRICHT OOK NIET ANDERS ZOU HET NIET ZO SNEL ZIJN!!!!!. Ik hoop dat jullie dit ook vinden en dat we allemaal in opstand komen. ik heb zelfs de consumentenbond een klaag mail geschreven over dit feit als jullie dat nu ook eens doen kunnen we er misschien wat aan gaan doen (klantenservice@consumentenbond.nl). Thx WiXX

<h5>LET AUB FF EEN BEETJE OP JE TAALGEBRUIK!</h5>

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ooit van alinea's gehoord? Dit is erg irritant lezen.

They made me do it.

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
alineaŽs??

• Klippy
  • Laatst online: 00:21

Klippy

Still Game

Ik zou zeggen kijk in m'n profiel...

Ken jou niet (tenminste niet dat ik weet ;) ), maar ken wel genoeg mensen met @home hier en gaat supersnel.
Ping in CS rond de 30-40. Downloaden met 300-400KB/s en internet vliegt.

Dus....
Ik ben zeer tevreden, heb trouwens nog niemand horen klagen hoor.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Klippy

Klippy

Still Game

Trouwens: Lid van MoD?
Gronsveld dan? Daar zijn idd wat problemen in een bepaalde buurt. Zal Stan ook wel kennen dan...

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik woon in gronsveld (vlakbij eijsden) precies hetzelfde probleem... alleen ik heb de hoop opgegeven...

ik internet nu snachts omdat ik gewoon geen zin heb om 3 min. te wachten voordat alles geladen is... als ik mijn ping check krijg ik meestal iets rond de 1000 en als het echt erg is krijg ik geen ping meer

ze zouden 2 maanden geleden extra server komen plaatsen... is niet gebeurt... maar ik ga niet meer bellen stuur alleen nog maar een mail naar consumentenbond en hou me nog maar alleen bezig met photo shop... voor Counterstrike is de lol eraf... iedere dag stress met de verbinding

DE WITTE wacht geduldig af op fatsoenlijk internet maar denk dat dit nog HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL lang gaat duren...:(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 21:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Werkt bij mij hier prima :)
Pings zijn ok, downloads ook nog wel. Alleen upload is wat laag maar ja.

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Atmoz quote:

Hoi mensen van tweaking.net, ik wilde effe zeggen hier dat ik er ook alleenmaar last van heb. (Gronsveld) Ik kan ook alleenmaar snachts CS spelen. ik kan niet zelf posten hier want je kunt niets typen als je ongeregistreerd bent en ik kan me niet registreren omdat ik alleenmaar hotmail heb. (wat een zeik btw) dus addie en mzzl

@home moet worden aangepakt...en consumenten bond(jas) doe je best!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op woensdag 07 november 2001 22:00 schreef der_weisse het volgende:
Atmoz quote:

Hoi mensen van tweaking.net, ik wilde effe zeggen hier dat ik er ook alleenmaar last van heb. (Gronsveld) Ik kan ook alleenmaar snachts CS spelen. ik kan niet zelf posten hier want je kunt niets typen als je ongeregistreerd bent en ik kan me niet registreren omdat ik alleenmaar hotmail heb. (wat een zeik btw) dus addie en mzzl

@home moet worden aangepakt...en consumenten bond(jas) doe je best!
wat ben ik blij dat ik geen @home meer heb, ik woon bij atmoz in de straat dus kans is groot dat ik dan ook niet te overziene problemen zou hebben gehad, nu met campus@maastricht (universiteit) verbinding heb ik lekker altijd de laagste ping van iedereen met CS :P

PIII 800@804 Mhz

• Klippy

Klippy

Still Game

Op woensdag 07 november 2001 22:07 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

wat ben ik blij dat ik geen @home meer heb, ik woon bij atmoz in de straat dus kans is groot dat ik dan ook niet te overziene problemen zou hebben gehad, nu met campus@maastricht (universiteit) verbinding heb ik lekker altijd de laagste ping van iedereen met CS :P
Ja ik zou zo zeggen dat de helft van Gronsveld dat heeft.
Vanaf ViperGTS is alles goed (kroot etc.).

Maar nu is 't ook in Eijsden? Vindt ik wel vreemd.

Verwijderd

Is momenteel al een topic over actief: [topic=60090]

Daar graag verder :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.