Ben ook op zoek naar titels van spellen :)

Pagina: 1
Acties:

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Topicstarter
Kwam na het doorspitten van 20 GB aan rommel een Amiga emulator tegen die ik ooit eens ergens vandaan heb geplukt. Nou heb ik in een zeeeeeeer grijs verleden een A500 (en later een 2000 :) ) in m'n bezit gehad, met wat games waarvan ik de namen ab-so-luut niet meer weet. Ik ff zal proberen een omschrijving te geven...

1). Je was een stuk fruit (???) met een zonnebril (zoiets als Arnie in T1/2 :P ) en je moest in een x-tal levels pijpen beschilderen (?), ondertussen allerlei gevaarlijke punten ontwijkend. Een Pacman-achtige kloon dus.

2). Ongeveer vergelijkbaar met het latere Raptor van Apogee (een top-down knaller dus) waarin je in een helicopter 'van onder naar boven' over een landschap (doh) vloog en alles dat bewoog moest afknallen. Leek een beetje op de Desert Strike titels (?).

3). Een racespel waarin je met een zwarte Lamborghini (??? een snelle bak in any case) een drive-away crimineel moest achtervolgen (het Hot Pursuit idee een aantal jaartjes eerder dus :) ); je kreeg ook met politie en obstakels op de weg te maken.

Beloning voor wie me de titels kan vertellen: een ferme digitale handdruk :P

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

2) lijkt een beetje op TIGER HELI maar dat was op de NES

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

3) Chase HQ
Volgens mij was het deze

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.