Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Onno's Search kun je gebruiken als de normale search niet goed werkt. Zoek daar eens naar 'ubb', dan vind je genoeg.
PHP:
1
2
3
| <? $message = preg_replace("'\\[b\](.*?)\\[\/b\]'si", "<b>\\1</b>", $message); ?> |
that should do the trick?
ach tsja, toch iets te veel code
Thanx dude!Op woensdag 07 november 2001 20:37 schreef Glock het volgende:
PHP:
1 2 3 4 5 6 <? $message = preg_replace("'\\[php\](.*?)<br>(.*?)\\[\/php\]'si", "<blockquote><font size=1>php:<hr>\\2</font>[/quote]", $message); $message = preg_replace("'\\[code\](.*?)<br>(.*?)\\[\/code\]'si", "<blockquote><font size=1>code:<hr>\\2</font>[/quote]", $message); $message = preg_replace("'\\[b\](.*?)\\[\/b\]'si", "<b>\\1</b>", $message); $message = preg_replace("'\\[i\](.*?)\\[\/i\]'si", "<i>\\1</i>", $message); ?>
that should do the trick?
Ik heb nu code voor bold-italic-underline
die [code] tags e.d. kan ik ook vast wel kwijt
Nu zoek ik er alleen nog eentje voor url
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Ik heb nu genoeg codes gevonden op GOT enzo.
maar de url tag krijg ik echt niet goed.
img functie werkt nu bij mij.
ook lukt het om de url functie toe te passen bij directe urls zonder [url][url]
Heeft iemand misschien een goede tag liggen?
Daar heb je er minstens 4 voor nodig, die is altijd vrij ingewikkeld.Op woensdag 07 november 2001 21:11 schreef DeathKnight het volgende:
Ik heb nu genoeg codes gevonden op GOT enzo.
Heb deze gevonden:
En vele anderen, maar ze werken gewoon niet
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <? $message = eregi_replace("(^|[url])((http(s?)://)(www\.)?([a-z0-9_-]+(\.[a-z0-9_-]+)+)(/[^/ \n\r]*)*)","\\1[url=\"\\2\]\\2[/url]",$message); $message = eregi_replace("(^|[url])(www\.([a-z0-9_-]+(\.[a-z0-9_-]+)+)(/[^/ \n\r]*)*)","\\1[url=\"http://\\2\]\\2[/url]",$message); $message = eregi_replace("(^|[url])((ftp://)(www\.)?([a-z0-9_-]+(\.[a-z0-9_-]+)+)(/[^/ \n\r]*)*)","\\1[url=\"\\2\]\\2[/url]",$message); $message = eregi_replace("(^|[url])(ftp\.([a-z0-9_-]+(\.[a-z0-9_-]+)+)(/[^/ \n\r]*)*)","\\1[url=\"ftp://\\2\]\\2[/url]",$message); ?> |
En vele anderen, maar ze werken gewoon niet
Pagina: 1