Toon posts:

PC onderdelen in ander land kopen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ahoi iedereen, ik ben namelijk van plan om in China een paar pc onderdelen naar Nederland / België te brengen. en zo 2 pc's te kunnen bouwen, namelijk 2 mobo's en 2 cpu's, maar de vraag is, als ik dat van China naar hier breng, werkt dat dan wel, krijg ik dan geen conflicten als ik vb een vga kaart wil erinsteken die van Nederland komt of van een goedkope winkel in België. wat ik denk is dat dat normaal zou kunnen werken, omdat namelijk alle onderdelen van die kant van de wereld komen. alvast bedankt

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:09

Xanax959

relax...

Je geeft zelf al het antwoord.
Je hebt natuurlijk wel dingen als transportschade, verdwenen pakketten e.d.
En als je iets in een winkel in Ned. koopt, lijkt me het ook makkelijker iets terug te brengen voor garantie.

Atari portfolio Dos 2.11

Verwijderd

Topicstarter
Wel, eigenlijk wel ja, maar wat ik me niet zorgen maak is de garantie of zo, want ik laat m'n pc niet graag achter bij een pc winkel. maar wel of dat andere onderdelen wel compatibel zijn. En zou graag de meningen van jullie horen, of het wel verstandig is om die daar te halen.

Verwijderd

Het past allemaal wel, dat moet echt geen problemen geven, maar de handleidingen kunnen alleen japans zijn. Als je dan iets wilt weten moet je ff een goede downloaden op het internet, en de garantie lijkt me moeilijk. Vooral dat soort landen, als je pech hebt moet je echt maanden wachten voordat je weer wat terug krijgt.

Maar als het goed is moet alles gewoon passen.

Verwijderd

Topicstarter
Er zal wel ergens een engelse handleiding ofzo tussen zitten, en als ik er dan toch niet uit kan zal ik wel zoals gewoonlijk doen *prutsen dus*. en wat die garantie betreft, de pc die ik nu heb, heb ik ergens in Nederland gekocht, en ik heb ie maar 1 keer binnengebracht omdat het echt niet wou lukken, maar ik laat m'n pc niet graag voor lang in een computerwinkel. Dus ik ga in dus ergens in China 2 CPU's en 2 mobo's halen. 1 een P4 en de ander een AMD. de welke dat weet ik nog niet, waarschijnlijk de MP ofzo.

Verwijderd

Zolang er niks stuk gaat dan is het goed.

Er bestaan bijna geen garanties.

DVD-players voor 50piek. :9~

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 07:08 schreef algabra het volgende:
Zolang er niks stuk gaat dan is het goed.

Er bestaan bijna geen garanties.

DVD-players voor 50piek. :9~
+ 50 piek verzendkosten?
of valt dat mee?
want anders ben je natuurlijk nog duur uit
Pagina: 1