Standaard goedkoop socket-A mobotje = okay?

Pagina: 1
Acties:

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Ik heb nu in m'n gast-pc een celeron 633 met een (denk ik) verotte MS-6309 (slooom), en daar wil ik nu vanaf. Dit kan ik denk ik wel aan m'n vader kwijt, dus dat is niet het probleem.

Maar nu wil ik graag een Duronnetje hebbe, maar die planken daarvoor zijn zo verekte duur! Behalve de standaard-plank van Norrod van ongeveer 200 piek. Heeft iemand er ervaring mee ofzoiets. Ik verwacht niks speciaals van een mobo, hij moet het gewoon doen met acceptabele speed en extra prularia spelen geen rol (daar heb ik m'n eigen pc voor:)).

Is het te overwegen om gewoon maar het goedkoopste te nemen?

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 20:08 schreef Digital-DNA het volgende:
Ik heb nu in m'n gast-pc een celeron 633 met een (denk ik) verotte MS-6309 (slooom), en daar wil ik nu vanaf. Dit kan ik denk ik wel aan m'n vader kwijt, dus dat is niet het probleem.

Maar nu wil ik graag een Duronnetje hebbe, maar die planken daarvoor zijn zo verekte duur! Behalve de standaard-plank van Norrod van ongeveer 200 piek. Heeft iemand er ervaring mee ofzoiets. Ik verwacht niks speciaals van een mobo, hij moet het gewoon doen met acceptabele speed en extra prularia spelen geen rol (daar heb ik m'n eigen pc voor:)).

Is het te overwegen om gewoon maar het goedkoopste te nemen?
damn, zoek ff op 'ECS' als je wil, ze hebben een te zalig SockA mobo dat ook nog eens idioot goedkoop is, kan enkel niet op model komen, vandaar ff zoeken :)

edit:

K7S5A is het dus :)
kost iets meer dan 200FL dacht ik en is retesnel

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 16:39
bij gistron isie f189,- :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19
Op woensdag 07 november 2001 20:29 schreef Breepee het volgende:
bij gistron isie f189,- :)
en nog gratis LAN onboard + sound *D

dus een gratis 100mbit netwerkkaart en geluidskaart ! :)

* Xandrios gaat hem ook halen !

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
Norrod is over het algemeen wel goed

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

jetway 663 AS

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Ik wil 'm wel uit een winkel hebben zodat ik er ook gewoon mee terugkan als er iets mis mee is, dus het liefst van de Norrod uit Groningen, en dat A-plank daarvan is een beetje okay?

www.nintendocasemods.com

Pagina: 1