pffffffffffffff wat heb ik toch een hekel aan die PB maar ja ik moest iemands computer onder handen nemen en nu word ik er gek van 
specificaties:
1. club 300 xr (cyrix 300 microprocessor)
2. packard bell mediatrainer moederbord (alles onboard)
probleem:
nadat ik win2000 erop had gezet probeerde ik office erop te zetten en kreeg een enorme vastloper en had gereboot, dat was dus meteen raak want ik had geen normaal beeld meer (strepen op monitor) mijn computer gelijk op de monitor gezet en hij deed het gewoon!!!
volgende dag had ik op een beurs een pci videokaartje aangeschaft en erin geprikt hallelujaaaaaaaaa
ik had beeld maar niet voor lang
ik had meteen de PB monitor erbij gehaald om te kijken of dat het probleem was die deed het ook heel effe en sindsdien krijg ik alleen blokjes op die monitor als ik het systeem start!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
heeft iemand hier ervaring mee zo ja wat kan het zijn??? ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen want ik word er gek van
specificaties:
1. club 300 xr (cyrix 300 microprocessor)
2. packard bell mediatrainer moederbord (alles onboard)
probleem:
nadat ik win2000 erop had gezet probeerde ik office erop te zetten en kreeg een enorme vastloper en had gereboot, dat was dus meteen raak want ik had geen normaal beeld meer (strepen op monitor) mijn computer gelijk op de monitor gezet en hij deed het gewoon!!!
volgende dag had ik op een beurs een pci videokaartje aangeschaft en erin geprikt hallelujaaaaaaaaa