They made me do it.
Verwijderd
Maar ik denk niet dat mods erop zitten te wachten dat iedereen ze in hun ICQ gaat pleuren 'omdat dat cool is'...
Lijkt me ook erg opdringerig om zoiets te vragen, ik voeg nooit zomaar iemand toe.
Lijkt me ook erg opdringerig om zoiets te vragen, ik voeg nooit zomaar iemand toe.
Het is niet "cool", maar wel handigOp woensdag 07 november 2001 20:09 schreef Cheatah het volgende:
Maar ik denk niet dat mods erop zitten te wachten dat iedereen ze in hun ICQ gaat pleuren 'omdat dat cool is'...
They made me do it.
Verwijderd
waarom ? om warezlinks uit te wisselenOp woensdag 07 november 2001 20:10 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Het is niet "cool", maar wel handig
Hier is ooit al eens een topic over geweest, ik meen me te herinneren dat de crew hier niet op zit te wachten (logisch)
Ze vullen ze toch zelf hun ICQ nummer in, in hun profielOp woensdag 07 november 2001 20:13 schreef saviour het volgende:
Hier is ooit al eens een topic over geweest, ik meen me te herinneren dat de crew hier niet op zit te wachten (logisch)
They made me do it.
hmja...ik had pas iemand van de crew nodig, en dan is het toch wel makkelijk om te weten wie er online is, ik ben toen maar faq's gaan kijken, naar icq #'sOp woensdag 07 november 2001 20:13 schreef saviour het volgende:
en sja...dan kan je nog NA en Away enzo treffen, dat zie je niet
op zich wel jammer, maarja, anders kan ik me voorstellen dat je wel continue messages krijgt
Wat kinderachtigOp woensdag 07 november 2001 20:13 schreef saviour het volgende:
ff niets
Het is gewoon niet de bedoeling dat de alledaagse vraagjes dan op ICQ afgehandeld worden, dat is het enige dat ik wil zeggen.Op woensdag 07 november 2001 20:17 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Ze vullen ze toch zelf hun ICQ nummer in, in hun profiel
Dat snap ikOp woensdag 07 november 2001 20:19 schreef saviour het volgende:
[..]
Het is gewoon niet de bedoeling dat de alledaagse vraagjes dan op ICQ afgehandeld worden, dat is het enige dat ik wil zeggen.
They made me do it.
Das toch zielig voor die mensen, een ignore list van hier tot TokioOp woensdag 07 november 2001 20:27 schreef Smoothy_ het volgende:
Verwijderd
TuurlijkOp woensdag 07 november 2001 20:13 schreef Courage het volgende:
[..]
waarom ? om warezlinks uit te wisselen![]()
![]()
Verwijderd
Ik heb er een paar wel in staan (nu ook Phreak
) maar toch post ik de meeste gewoon in SU
Ga anders ff alle FAQ's af, dan heb je bijna alle modjes & adjes
Ga anders ff alle FAQ's af, dan heb je bijna alle modjes & adjes
Daarnaast is er altijd wel iemand op IRC te vinden, dus daar vraag ik ook altijd dingen. Voor de rest heb ik alleen Grrrrrene in mn ICQ staan, maarja die voegde mij toe
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Ik zie het nut d'r niet helemaal van in, modjes nog meer lastig vallen buiten got om? Denk niet dat ze het erg op prijs gaan stellen als iedereen constant icq messages loopt te sturen, als ze zelf ff in "hun" forum kijken, en dat is volgens mij behoorlijk vaak, is het probleem ook zo opgelost...
En zeker warez enzow, die zijn altijd meteen weg...
/me heeft maar 1 adje in z'n lijst.. ice..
En zeker warez enzow, die zijn altijd meteen weg...
/me heeft maar 1 adje in z'n lijst.. ice..
Jullie mogen mij allemaal toevoegen op ICQ !
maar dan gaan jullie wel direct naar /ignore
maar dan gaan jullie wel direct naar /ignore
Ik zou echt niemand van de Crew in mn lijst willen hebben staan hoor
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1