Ik heb onlags XP op mijn computer gezet e nu zie ik dat het lampje van mijn Hd contine (langzaam) knippert. Als ik naar mijn minitoring kijk zie ik dat dat mogelijk aan het process " system Idlle Process" , weet iemand waar dit voor is , kun je het stoppen, is het nodig??
ik heb dat wel ooit gehad maar toen had ik mijn hdd led verkeerd aangesloten
Klopt wel, in perfomance merk je nx, maar ben nieuwsgeirig en wil het gewoon weten, waar is ie mee bezig, wat doet ie,
laat dat schijfe dan ook gewoon eens met rust!!
anders krijg je straks zoiets als hij rust in vrede!
anders krijg je straks zoiets als hij rust in vrede!
gewoon een xp bug die binnen een week je hele harde schijf wist. (just kidding dont panic) maar een bug is het wel
Verwijderd
Als je cpu laag is en je system idle process bijgevolg % veel cpu gebruikt wil dit alleen maar zeggen dat je pc duimen staat te draaienOp woensdag 07 november 2001 20:03 schreef UtahJazz het volgende:
Ik heb onlags XP op mijn computer gezet e nu zie ik dat het lampje van mijn Hd contine (langzaam) knippert. Als ik naar mijn minitoring kijk zie ik dat dat mogelijk aan het process " system Idlle Process" , weet iemand waar dit voor is , kun je het stoppen, is het nodig??
Draai zelf win2k geen xp maar zit in xp niet net als in me zo'n continu 'backup' proces, waardoor je je systeem bij problemen naar een point-in-time terug kunt zetten?
Misschien dat dat die hd activiteit is?
'k Heb zoiets ook weleens gehad, 'k had toen 1 van m'n hd-s verkeerd aangesloten
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Pagina: 1