Insanus sum
Hier hetzelfde probleem ik zie wel een cockpit maar voor de rest geheel zwart.
Jammer .. Het leek me z`on cool spel
Jammer .. Het leek me z`on cool spel
hebbie textures en detail toevallig op extreme staan ofzo?
das namelijk alleen voor de GF3.
hier doet ie t prima....lekker met mach 2 door de tunnels
..kep em al besteld
das namelijk alleen voor de GF3.
hier doet ie t prima....lekker met mach 2 door de tunnels
Bier, Whiskey en Metal!!
Hiero hetzelfde probleem, terwijl ik wel een g3 heb.
39
Je moet even aan de vertical sync. sleutelen, dat deed het bij mij!Op donderdag 08 november 2001 08:34 schreef Homedisc het volgende:
Hiero hetzelfde probleem, terwijl ik wel een g3 heb.
Top speed in de demo: 1889 Kph Op Ballistics niveau. Ik vind het nogal lastig... maar wel gaaf.
Insanus sum
kheb de hele versie, en met single race geen prob, maar als ik championship wil doen knalt hij erg vaak der uit om een niet aanwijsbare reden... misschien maar eens proberen met win 98 op de andere comp, draai hier xp.
kheb al verschillende opties geprobeerd, res. colordepth, vsync e.d. maakte niet erg veel uit... ERG jammer ja want het spel is ERG cool...
kheb al verschillende opties geprobeerd, res. colordepth, vsync e.d. maakte niet erg veel uit... ERG jammer ja want het spel is ERG cool...
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Weet iemand hoe je de Fps kan zien of kan dat gewoon niet?
Insanus sum
Verwijderd
Textures kunnen met een Geforce2 400MX wel op extreme,die andere optie niet..
gaaf spel trouwens
gaaf spel trouwens
Verwijderd
Andere optie kan enkel met GF3 extreme , hier GF2 Ti OC'ed en 1280*1024 met alles behalve dat andere op extreme zonder problemen . To speed in demo : 2198 op rookie
hmz...hij doet het idd ook op extreme met een G2. maar ik zie het verschil echt niet..zeker niet met die snelheid.
btw topspeed in demo: mach 2.03 oftewel 2416 KM/u "DAREDEVIL"
dan zie je dus echt het verschil niet tussen de textures
btw topspeed in demo: mach 2.03 oftewel 2416 KM/u "DAREDEVIL"
dan zie je dus echt het verschil niet tussen de textures
Bier, Whiskey en Metal!!
Who tha man, kheb net 2517 Km/uur gehaald
. Zit ergens een power-up in het level, daarna had ik mazzel en pakte een aantal boosters achtermekaar
What a fine day for Science! | Specs
lol zo haal ik die 2416 van mij ook....ik moet alleen de bocht anders nemen of een turbo meer mee pakken
Bier, Whiskey en Metal!!
Pagina: 1