Ik zit met een probleem met mijn Lite-On 16/10/40-brander (LITE-ON LTR-16102B, firmware OS0B). Data-CD's brandt 'ie zonder problemen, maar zodra ik een Audio-CD of een CD met data-track en Audio-track wil branden, dan gaat 'ie problemen geven (ook al brand ik vanaf de HDD). Hij begint heel leuk met branden, maar na ongeveer 30 seconden wordt het LEDje oranje (zoiets) en stopt 'ie met alles, zonder foutmelding ofzo, en m'n systeem loopt muurvast.
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem, en zo ja, hebben die het ook kunnen fixen? Ik heb al verschillende programma's gebruikt zoals Nero 5.5, CDRWIN 3.8 en FireBurner 2.11, maar geen van allen doen het. Als CD-R's gebruik ik TDK's met Reflex Ultra (16X CD-R's). Mijn dank is groot aan allen die mij kunnen helpen!
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem, en zo ja, hebben die het ook kunnen fixen? Ik heb al verschillende programma's gebruikt zoals Nero 5.5, CDRWIN 3.8 en FireBurner 2.11, maar geen van allen doen het. Als CD-R's gebruik ik TDK's met Reflex Ultra (16X CD-R's). Mijn dank is groot aan allen die mij kunnen helpen!