Toon posts:

keyboard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
help!! ik heb m'n keyboard uit elkaar gehaald om te kijken hoe ik hem kan modden, maar nu werkt hij niet meer. ik typ dit dus ook met de on-screen keyboard, maar dat is iet erg fijn.
weet iemand ook hoe ik m'n keyboard weer kan maken? ik heb er verder nog helemaal niets mee gedaan (alleen die vervelende rubbertjes weer geprobeerd goed te leggen, maar dat hielp niet echt. :(
aub zsm repleyn, want dit is echt bagger...

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
je hebt 2 lagen plastic zeg maar op elkaar, als daarvan een een beetje verschoven is, dan kan je op zoek naar de vuilnisbak, voor zover ik gehoord heb :{

Verwijderd

Topicstarter
oh oh :(

Verwijderd

Topicstarter
kheb nu een oud keyboard :'((van voor win95) op m'n comp aangesloten(maakt ontzettend veel lawaai onder het typen).
Ik heb dus begrepen uit deze ene post dat ik nu een nieuw keyboard moet aanschaffen.
Nou ja dat was ik toch al van plan op de HCC-dagen, want ik wou wel graag de M$ Natural Keyboard Pro kopen, maar omdat deze thread nu toch al bestaat mogen jullie me ook wel suggesties geven voor een andere (geen cordless)
...of een ander goed antwoord weten voor m'n kapotte keyboard, zodat die het ook weer doet. Dan kan ik die aan m'n ouders geven :P

• Glock
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
hehe

sorry, maar ik deel mijn mening met veldmuis :(

new keyboard voor je maar.

succes er verders mee |:(