[driver] Freecom Parallel CD

Pagina: 1
Acties:

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
heeft iemand enig id waar ik de driver voor de Freecom Parallel CD kan downloaden

meer informatie heb ik niet, op de achterkant van het apparaat staat nog dat het kit is :?

en ik heb er alles bij gekregen, maar geen drivers :'(

dus als iemand iets heeft, graag :)

PS:
op het apparaat zelf staat dus ook freecom parallel cd, maar hij ziet er op de foto in het boekje net anders uit :? :{

edit: ik draai windows 98SE :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

• veldmuis
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 00:03 schreef terw_dan het volgende:
zoeken is moeilijk en Google roeleert
jah zover was ik ook al; maar geen van die drivers doen het, krijg bij opstarten gewoon een melding dat ie het apparaat niet kan vinden :(

Verwijderd

ik heb op mijn lap-top wellicht de drivers staan die je nodig hebt mail me maar dan komen we er vast wel uit. Ik neem aan dat ik deze drivers mag verspreiden aangezien ze alleen werken met deze app.?

• veldmuis
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 15:04 schreef petey68 het volgende:
ik heb op mijn lap-top wellicht de drivers staan die je nodig hebt mail me maar dan komen we er vast wel uit. Ik neem aan dat ik deze drivers mag verspreiden aangezien ze alleen werken met deze app.?
drivers zijn iig freeware

ik vind net nog een thingie op google, een dos driver, ik ga kijken of dat wat is, en if not, dan kan je een mailtje verwachten :)

tnx alvast :)

• veldmuis
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 15:04 schreef petey68 het volgende:
ok gemaild :)

• veldmuis
  • Niet online
oke, ik weet iets meer wat ik moet hebben
maar eruit komen doe ik nog steeds niet.

wat ik nodig zou hebben is de freecom software disk for cable parallel - win95-98 oid.

als iemand die heeft, of weet waar ik die kan downloaden, please help :)

google vind nix, driverguide niet, en veel meer goeds is er niet echt geloof ik.

• veldmuis
  • Niet online
ik tik m naar boven, ik kom er echt niet uit :'(

Verwijderd

Welke Freecom cd-speler heb je precies?
Pagina: 1