Toon posts:

MaxPayne ziet m'n voodoo2 nie....

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Oke...ik weet het.. ik loop een beetje achter maaarrr waarom doet Max Payne ut nie??

Het zit namelijk zo , als ik MP start krijg je zo'n leuk setupschermpie waar je je videokaart enzo kies. Nou leuk dat wordt dus mn voodoo2 he... Maar nee hoor alleen mn standaard vid.kaart staat erbij. Wie heeft dit nog meer en heeft ook de oplossing??

A.Thx

Waque

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-02 15:39
Max Payne ondersteunt toch helemaal geen add-on kaarten? En al helemaal geen voodoo 1/2

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

nope je kan MP waarschijnlijk niet spele. want ik heb ook een voodoo 2(maar ook een brakke pc P2 400mhz 128ram :)) en kon MP wel draaien maar alles was zwart.

Verwijderd

Wie heeft er dan ook nog een Voodoo 2 heh, hallo we leven in de 21 eeuw niet in de prehistorie.

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 10:50 schreef Dark_Neve het volgende:
Wie heeft er dan ook nog een Voodoo 2 heh, hallo we leven in de 21 eeuw niet in de prehistorie.
EEEEHHHHH, screw you hippie bastard!!!!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
eh, ik heb toch echt MP met een Voodoo2 (Creative)gespeeld..onzin dus dat ie dat niet ondersteunt.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 13:45 schreef mrdata het volgende:
eh, ik heb toch echt MP met een Voodoo2 (Creative)gespeeld..onzin dus dat ie dat niet ondersteunt.
idd... MP ondersteunt wel degelijk een Voodoo 2
doet je Voodoo 2 het wel met andere spellen?

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

heb je de nieuwste drivers?

(wel geinstalled hehe..)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Topicstarter
Nou het zit dus zo, ik zit hier met WindowsXP met drivers voor van NT 4.0. Andere spellen doen het perfect. dusseh...
Is er geen patch anders voor ofzow? Want die 1.02patch voor MP werkt niet...

wak
Pagina: 1