Weet iemand iets over de kwaliteit van de webhost 'Ashosting' ? Of weet iemand een andere goede webhost met goede prijs/kwaliteit verhouding...
Verwijderd
er...
Zou ik niet te snel op in gaan PaPa.. ( gigaweb.nl )
je mag nml voor 14 p/m maar 250MB dataverkeer hebben en voor 79,- maar 5 GB. Even langs widexs huppelen, daar zie je al gauw wat beters. 10 GB verkeer voor 39,- excl btw d8 ik...
Zou ik niet te snel op in gaan PaPa.. ( gigaweb.nl )
je mag nml voor 14 p/m maar 250MB dataverkeer hebben en voor 79,- maar 5 GB. Even langs widexs huppelen, daar zie je al gauw wat beters. 10 GB verkeer voor 39,- excl btw d8 ik...
Verwijderd
ik dank dat is zelf bij ashosting ga, replieen binnen de dag op emails ook over rare vragen (ivm betaling uit het buitenland en zo)
de voorwaarden zien er ook goed uit
de voorwaarden zien er ook goed uit
WAARSCHUWING: g e e n DUTCHWEBHOSTING
deze gast is een oplichter pur sang die gare kutservers ergens ver weg reselt.
deze gast is een oplichter pur sang die gare kutservers ergens ver weg reselt.
Verwijderd
Dan heb je nog zeker nooit een mailtje gestuurd! Ze beantwoorden niet. En hun site was ook al voor 9 maanden ondse constructie. Lekker bedrijf hoor!!!
Verwijderd
Sorry, hoor, maar ook ik ben NU tevreden over Dutchwebhosting. Kijk maar naar bijv. http://www.goudsmetaheerhuis.nl Is volgens mij toch best snel...
Verwijderd
die gast van dutchwebhosting heeft mij keer op keer teleurgesteld.
Ik raad iedereen ten zeerste af daar heen te gaan.
De servers staan lekker dichtbij: Nieuw Zeeland.
Ping van 600 met een packetloss van een procent of 30 is vrij normaal bij hun.
Ik raad iedereen ten zeerste af daar heen te gaan.
De servers staan lekker dichtbij: Nieuw Zeeland.
Verwijderd
Terrabyte is niet veel beter
ik neem een account -> het is nu 2 maanden later en php heeft nooit gewerkt, mysql db is nooit gemaakt geweest, ze zijn een dag of 2 down geweest, ik kan geen email aliassen maken en geen subdomains maken, na .htascces krijg je een 500 internal server error, daarbijj geeft alles in de cgi bin ook die 500 internal server error.
3 weken geleden hebben ze mij beloofd dat als het binnen 1 dga niet terug werkte dat ze mijn account gingen verplaatesen zodat het wel weer werkte, ik heb ze nog niet gezien hoor!!
ik neem een account -> het is nu 2 maanden later en php heeft nooit gewerkt, mysql db is nooit gemaakt geweest, ze zijn een dag of 2 down geweest, ik kan geen email aliassen maken en geen subdomains maken, na .htascces krijg je een 500 internal server error, daarbijj geeft alles in de cgi bin ook die 500 internal server error.
3 weken geleden hebben ze mij beloofd dat als het binnen 1 dga niet terug werkte dat ze mijn account gingen verplaatesen zodat het wel weer werkte, ik heb ze nog niet gezien hoor!!
Verwijderd
Je hoeft er toch niet op te quaken...De servers staan lekker dichtbij: Nieuw Zeeland.
Ik heb goeie upload snelheid de acces is redelijk snel.. <isdn, 56k6> het is niet super duur.. en je krijgt genoeg..
Ik moet wel zeggen dat goedkope webhosting in Nederland gewoon niet bestaat.. en in het buitenland zijn die $6,95 per month abotjes ook niet erg betrouwbaar...
Anyway.. Dutchwebhosting is dus... omgerekend ongeveer 20 per maand.. wel vooruit betalen graag
Verwijderd
die ashosting lijkt me echt wel beter
125FL per jaar
alle mogelijke support
EN ik mail voor een vraagje (zonder account of nix) en ik krijg op pingstermaandag reply zoals ze gezegd hadden binnen 1 dag
125FL per jaar
alle mogelijke support
EN ik mail voor een vraagje (zonder account of nix) en ik krijg op pingstermaandag reply zoals ze gezegd hadden binnen 1 dag
Daar wil ik niet eens over beginnen. Het is al wel een tijdje geleden dat ik met ze te maken heb gehad, maar dat wilde ik graag zo houden.Op donderdag 15 juni 2000 15:11 schreef Lasher[57th] iets negatiefs over Terrabyte.
edit:
was me niet opgevallen dat deze topic al oeroud was. kom ik weer met mn terrabyte complex.
was me niet opgevallen dat deze topic al oeroud was. kom ik weer met mn terrabyte complex.
Verwijderd
en slecht, en traaaaaaaaaaaaaag.....Op woensdag 14 juni 2000 09:28 schreef Timz het volgende:
Dutchwebhosting is ook goedkoop<P>
/me doet Digitalus tegenwoordig.....
bij mij doet ie ut dus nietOp woensdag 14 juni 2000 19:49 schreef Spinnetje het volgende:
Sorry, hoor, maar ook ik ben NU tevreden over Dutchwebhosting. Kijk maar naar bijv. <A HREF="http://www.goudsmetaheerhuis.nl" TARGET=_blank>http://www.goudsmetaheerhuis.nl</A> Is volgens mij toch best snel...
hmmm
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
hou es op met reageren op 1,5 jaar oude topics.........
Hmmmmmm ook nog mensen die ervaringen hebben met protagonist
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()