Toon posts:

Email ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan het kloppen dat ik geen email krijg als iemand op mijn bericht gereageerd heeft? ik kan dit i.i.g niet instellen bij mijn opties :(

alvast bedankt

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die optie is er ook niet...

Virussen? Scan ze hier!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:36

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Dat klopt, ik denk dat de server bij zo'n druk forum aardig overbelast zou raken (en jouw mailbox ook als je bv een topic start dat 500 replies krijgt) :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Dat wil je nog niet eens idd. Dan ben je de hele dag bezig met mailtjes uitzoeken :)

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat klopt idd, zoals Wildhagen al zei is deze optie niet aanwezig.
Andere Forums hebben deze optie idd wel, ben blij dat die optie niet aanwezig is. want de reacties gaan snel hier op het forum, voor je het weet heb je 100 reply's :D

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zou wat zijn voor de starter van het WTC-topic, ding had 7333 replies, zoveel mails krijg ik nog niet in een heel jaar :P

Virussen? Scan ze hier!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 18:58 schreef wildhagen het volgende:
Zou wat zijn voor de starter van het WTC-topic, ding had 7333 replies, zoveel mails krijg ik nog niet in een heel jaar :P
Whaha, binnen 1 minuut waren er al 6 of meer reply's! als je dan na een week je mailbox opent dan weet je niet wat je overkomt ;)

Verwijderd

Mwah .. ik heb denk ik jaarlijks 20.000 mailtjes of zo. Inbox dus. Outbox is nog erger.

Stel dat je daar ook nog eens van GoT zoveel bij krijgt :o

Verwijderd

search op gebruikersnaam ligt plat, maar 'add to favorites' in is veel gevallen een goede oplossing :)

Verwijderd

Topicstarter
oo oke ik snap het.. het is idd zo als ik iets vraag dat mijn vraag binnen 5 a 10 minuten beantwoord is!

maarre sluit dit topic maar!
Pagina: 1