Kan iemand mij even zeggen hoe ik een Dreamweaver of Frontpage (DW crasht nogal veel) ervoor moet zorgen dat als iemand met z'n cursor over m'n button gaat dat die veranderd in een andere .
Bedoel je dat dat plaatje waar je over hangt verandert, of dat een ander plaatje verandert, dus zegmaar, dat je met je muis op plaatje A hangt en dat dan plaatje B verandert?Op woensdag 07 november 2001 18:38 schreef real_raichu70 het volgende:
Kan iemand mij even zeggen hoe ik een Dreamweaver of Frontpage (DW crasht nogal veel) ervoor moet zorgen dat als iemand met z'n cursor over m'n button gaat dat die veranderd in een andere .
Da's toch niet zo moeilijk? Zijn heel erg standaard javascriptjes voor!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Verwijderd
http://www.crows.co.uk/Javascript/msover.htmOp woensdag 07 november 2001 18:38 schreef real_raichu70 het volgende:
have fun
jaja. Duidelijk.Op woensdag 07 november 2001 18:53 schreef real_raichu70 het volgende:
at ervan is nu het script . Folder is C:\Mijn documenten\website , images zijn home_button.jpg en home_button_alt.jpg . home_button link in het rechtse frame naar pagina main.html en home_button_alt moet dat dus ook doen
De enige manier om dat te doen is met deze van reden in anderen zoeken met welke je wilt anders weet je het zeker door de gaten met wie je niet wilt.
Ook moet je niet vergeten dat vele het niet en dan ook.
Obi, subliem verwoord.
Topicstarter, F1=Help zoeken op MouseOver (bij behaviors, in DW). En Google weet het ook.
Topicstarter, F1=Help zoeken op MouseOver (bij behaviors, in DW). En Google weet het ook.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()