Toon posts:

monitor of videokaart mol

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een asus tnt2 ultra deluxe en een 15 inch ilyama monitor, deze monitor is een tijdje geleden doorgebrand begon te stinken en deed heel vaag toen. Was ook al best oud. Toen heb ik een ander beeldschermpie erop gehangen 1 vaag 14 inch ding en die begon na een tijdje 4 weken vaag te doen bij sommige resoluties die hij eerst wel deed. Na een tijdje deed hij helemaal geen beeld meer geven, toen heb ik een ander 15 inch beeldscherm eraan gehangen en had ik weer beeld. op 800 bij 600 als ik hem dan naar 1024 bij 768 doe dan krijg ik weer vaag beeld op mijn beeldscherm, zou het kunnen dat mijn videokaart mol is omdat toen mijn eerste beeldscherm doorgebrand was hij ook mijn videokaart half gesloopt heeft ofzo, Ik snap er niks meer van.

Verwijderd

wat is je refreshrate in 1024*768?

Verwijderd

Topicstarter
gewoon op 65

Verwijderd

Topicstarter
kan het ook dat je videokaart beeldschermen sloopt, want ik heb tussendoor ook nog een ander 14 inch ding gehad, die heeft het 2 dagen gedaan, Ik had een vastloper in win (offcourse) ik reset me pc liet mijn monitor aanstaan en ineens krijg ik geen beeld. het ledje knippert en ik hoor zachtjes tik tik tik tik tik, ik denk dat dat beeldscherm overleden is want hij wil het niet meer doen ook niet als je hem alleen voeding geeft.

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hier iets op ik zit er namelijk aan te denken om maar een nieuwe videokaart te kopen, maar misschien is dat niet nodig.