Toon posts:

welke cooler voor CPU AMD XP 1600 1,4Ghz Palomino

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor jullie beginnen te lezen, ik heb wel degelijk search gebruikt maar niet een antwoord gevonden die ik nodig had.

Ik heb nu een Cooler Coolermaster Th.Brd/FCPGA 1,5Ghz
EP56\11 Socket A

deze draait op:

53 graden idle
62 graden stressed ( gemeten met mbm5 en asus probe)

Ik vind dit nog al heet of valt dat wel mee :?

Zonee, welke cooler zou ik moeten aanschaffen en weet je dan ook hoeveel graden hij dan word ?

groeten

k1ller

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:21

Exirion

Gadgetfetisjist

Er zijn genoeg mensen met die koeler die een TB 1400MHz onder de 55C stressed kunnen houden, dus een Athlon XP op 1400MHz moet zeker nog koeler kunnen blijven aangezien een aardig stuk minder stroom verbruikt.

Ik denk dat je gewoon wat betere airflow in je kast nodig hebt, en dat een nieuwe koeler onnodig is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 22:02
Nou ik heb een T-Bird 1,4 Ghz, als hij full stressed draait op 1,6 Ghz is hij 53 graden volgens asus probe. M'n cooler is een ThermalRight SK6

Verwijderd

Topicstarter
heb je toevallig site van die cooler?

Verwijderd

ThermalRight })

* Nebuchadnezzar vind het erg opvallend dat steeds meer tweakers het GoT forum gebruiken als helpdesk, terwijl de gestelde vragen heel simpel opgelost kunnen worden door simpelweg een zoekmachine te gebruiken.

Hier kon je zelf toch wel op komen :?

Verwijderd

Topicstarter
mja, idd, maar khad haast en typte url.com blijkbaar fout in.. sorry hoor

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:20
je hebt helemaal gelijk, en dan krijgen de problemen die niet makkelijk met search/zoekmachine op te lossen zijn minder aandacht :( .

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:21

Exirion

Gadgetfetisjist

Voor de rest moet je zelf even gaan zoeken. Nogmaals, een nieuwe koeler heb je niet nodig, maar als je perse een andere wilt : gathering.tweakers.net/search :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.