Toon posts:

Asus of detonater drivers??

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ff wat backgroup info. Normaal maak ik mij niet zo druk om m'n video kaart. Maar ik vond toch dat het tijd werd om m'n ouwe voodoo3 eens te gaan vervangen.
Nu heb ik dus een asus v7700 gf2 pro 64mb delux aangeschaft. Wat ik mij nu afvraag is: welke drivers kan ik het beste gebruiken?? Waarom zou je de reference drivers van nvidia pakken of waarom nou juist de asus drivers?

Ik gebruik Win2k SP2, mobo is een AOPEN 63XXpro??? iig met een via appollo bla bla chipset. Ja en ik weet dat er al veel topic over asus gf kaartjes, zoveel zelfs dat je door de bomen het bos niet meer kunt zien. Vandaar dat ik een nieuwe topic begin. :)

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:36

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Meestal krijg je een hogere performance met de nieuwste reference drivers, want de asus drivers zijn de reference drivers met het asus logo erin (en eventueel bepaalde opties niet zichtbaar).
Dus kan je best de detonater drivers gebruiken voor de hoogste performance, tenzij je bord afwijkt van het reference design (zoals 3dbril,...)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

De Deluxe heeft ViVo functies, dus dan liggen de Asus drivers voor de hand. De Asus drivers liggen echter wel wat achter op de drivers van Nvidia. Speciaal een Geforce kaart zal baat hebben bij recente Nvidia drivers. Ik met mijn V3800 kan gewoon met de Asus drivers verder zonder een traantje te hoeven pinken...

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Neem de Asus drivers. De reference drivers zijn misschien in benchmarks sneller maar ik heb zelf ondervonden dat als je geen GF3 hebt, je beter de nieuwste reference drivers kan laten staan. Het beeld gaat namelijk schokken als er iets "nieuws" op het beeld wordt gezet, dat in een seconde dan wel ophoud mat waardoor je dus in die ene seconde heel kwetsbaar bent in alle spelletjes, of het nu single player of multi player is. Trap dus niet in die "WOW, met de nieuwste drivers heb ik wel 300 3DMarks meer" want het verschil in de spellen is qua snelheid niet merkbaar maar qua schokerigheid wel!

MechWarrior || Monsters Game

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op woensdag 07 november 2001 17:57 schreef GambitRS het volgende:
Neem de Asus drivers. De reference drivers zijn misschien in benchmarks sneller maar ik heb zelf ondervonden dat als je geen GF3 hebt, je beter de nieuwste reference drivers kan laten staan. Het beeld gaat namelijk schokken als er iets "nieuws" op het beeld wordt gezet, dat in een seconde dan wel ophoud maar waardoor je dus in die ene seconde heel kwetsbaar bent in alle spelletjes, of het nu single player of multi player is. Trap dus niet in die "WOW, met de nieuwste drivers heb ik wel 300 3DMarks meer" want het verschil in de spellen is qua snelheid niet merkbaar maar qua schokerigheid wel!

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Dus al ik het goed begrijp kan ik met de asus drivers wel m'n video in en uitgang gebruiken maar ligt de performance iets lager dan met de nvidia reference drivers.

Denk dat ik dan toch maar voor de asus drivers ga. 5 fps min of meer boeit mij niet zo.

Thnx voor de opheldering :)

Verwijderd

OF: als je Windows XP hebt dan werken de Asus drivers niet goed. Dus IK gebruik de Detonators. (Ik heb een aparte harde schijf met Win98 + Asus drivers die ik erin hang als ik iets wil capturen :Y) ).

edit:

Enne trouwes: van schokken heb ik in games géén last :?
Pagina: 1