Toon posts:

icq banner hacks mogen hier niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Hehe, je hebt wel gelijk :)
Even snel dl'en voor hij weg is ;)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Khou toch liever m'n gewone icq ;)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Ik zie die banners niet eens meer :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Ik zie geen meukpost daar staan hoor ;)

• Arno
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

LOL

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op woensdag 07 november 2001 17:16 schreef RobinVR het volgende:
Ik zie geen meukpost daar staan hoor ;)
Meukpost? Ik begreep al niet waar ze het over hadden.... ;) O-)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Topicstarter
Btw wel vaag dat van jullie niet dingen mogen die van download.com wel mogen.
als jullie nog meer faq gericht zijn, dat moeten jullie de search gebruiken op icq skins en al die links vernietigen.

• wizza
  • Laatst online: 20-09 00:36

wizza

/dev/null

meuk? waar? icq? banner? huh? :P

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

Verwijderd

Topicstarter
allemaal grappig die grapjes van jullie, maar ik zou graag ook wat serieuse antwoorden willen zien.

• Ramon
  • Nu online
maarreh.... GoT is toch los van t.net?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Uh los?

http://www.tweakers.net
http://gathering.tweakers.net

Duidelijk toch :?

GoT is een onderdeel van tweakers.net. Logisch toch :?

Verwijderd

Gelukkig had ik "het programma in kwestie" al gedownload voordat hij weg was, maar ik heb er niet eens op geled, ik zag het net ook dat de banner weg was jah...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik wil best een serieus antwoord geven maar wat stond er ongeveer :D?

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Op woensdag 07 november 2001 17:45 schreef IceStorm het volgende:
Ik wil best een serieus antwoord geven maar wat stond er ongeveer :D?
ICQ Plus 3.1.

Uit de changelog:
Don't show ICQ banners when skin is selected
Btw, met MSN Plus! kun je ook banners weghalen.. staat ook in de meuktracker :+

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op de vraag of we niet heel schijnheilig zijn enzo. Omdat we bannerblockers niet meer willen hebben.

Dat is gewoon iets wat we zo besproken hebben. Bannerblokkers op GoT vinden we niet leuk, dus is het (als website) lame om dan bannerblokkers voor ICQ ineens wel toe te staan.

Verder willen we niet al te principieel doen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Redlum
Op woensdag 07 november 2001 18:04 schreef JvS het volgende:
Op de vraag of we niet heel schijnheilig zijn enzo. Omdat we bannerblockers niet meer willen hebben.

Dat is gewoon iets wat we zo besproken hebben. Bannerblokkers op GoT vinden we niet leuk, dus is het (als website) lame om dan bannerblokkers voor ICQ ineens wel toe te staan.

Haal TweakXP ook maar uit de meuktracker... ;)

Verwijderd

Topicstarter

hmm, schijnheilig vind ik het wel omdat het altijd werd toegestaan totdat heel het internet het een beetje krap kreeg.
Nu moeten jullie volgens de faq idd ook die msn plus overal weghalen.

edit
GrimLord: idd die ook, aangezien die ook banner blocker heeft.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 07 november 2001 18:06 schreef insoft het volgende:

[..]

hmm, schijnheilig vind ik het wel omdat het altijd werd toegestaan totdat heel het internet het een beetje krap kreeg.
Nu moeten jullie volgens de faq idd ook die msn plus overal weghalen.
Ik had de regel "maar dat is voor sommigen wel nodig, anders snappen ze het niet" bij m'n eerste post weggehaald. Maar zullen we anders ook notepad maar weghalen? Want ik weet zeker dat je daarmee vast op de een of andere manier een tool kan schrijven waarmee je die banners wegkrijgt.

Tenzij die msplus dinges bedoeld is om banners weg te halen, halen we hem wat mij betreft niet weg.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Verder? Je doet helemaal niet principieel.. het tegen bannerblockers zijn is gewoon eigenbelang. :+

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 november 2001 18:08 schreef JvS het volgende:

[..]
Tenzij die msplus dinges bedoeld is om banners weg te halen, halen we hem wat mij betreft niet weg.
jeeh, je spreekt je got ontiegelijk tegen nu, omdat icq plus bedoelt is om icq een leuk kleurtje etc te geven.

• Redlum
Op woensdag 07 november 2001 18:08 schreef JvS het volgende:

[..]

Ik had de regel "maar dat is voor sommigen wel nodig, anders snappen ze het niet" bij m'n eerste post weggehaald. Maar zullen we anders ook notepad maar weghalen? Want ik weet zeker dat je daarmee vast op de een of andere manier een tool kan schrijven waarmee je die banners wegkrijgt.

ICQ Plus is in eerste instantie een progje om je ICQ een andere skin te geven... beetje tegenstrijdig allemaal :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 07 november 2001 18:10 schreef insoft het volgende:

[..]

jeeh, je spreekt je got ontiegelijk tegen nu, omdat icq plus bedoelt is om icq een leuk kleurtje etc te geven.
Heb ik ooit gezegd dat die weggehaald moet worden dan?

edit:

hhm, dat was dus die gewiste meukpost, bljkbaar... WMB had die gewoon blijven staan dan.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 07 november 2001 18:10 schreef insoft het volgende:

[..]

Nu spreek je jezelf ook tegen :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
en notepad is zo illegaal als het hier gepost wordt, aangezien het gecopyright is door microsoft.
En Jvs, je spreekt over wij, heel de t.net crew, die wordt als een gezien, en ze zeggen ook dat ze gezamelijk 1 standpunt innemen. wat je doet is t.net tegenspreken, waar jij mod bent...

• Redlum
Op woensdag 07 november 2001 18:10 schreef JvS het volgende:

[..]

Heb ik ooit gezegd dat die weggehaald moet worden dan?
Waarom is dat gebeurd dan?
En als je er 1 weghaald, doe ze dan allemaal (msn plus, tweakxp o.a.) of geen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 november 2001 18:13 schreef GrimLord het volgende:

[..]

Waarom is dat gebeurd dan?
En als je er 1 weghaald, doe ze dan allemaal (msn plus, tweakxp o.a.) of geen.
idd, en sta die icq cracks ook op got toe dan, aangezien het een soortgelijke policy betreft.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 07 november 2001 18:12 schreef insoft het volgende:
en notepad is zo illegaal als het hier gepost wordt, aangezien het gecopyright is door microsoft.
|:(

Hoe erg kan je the point missen. Ben je op zoek naar dingen om te klagen? Ik hou me maar even uit deze discussie :o.
En Jvs, je spreekt over wij, heel de t.net crew, die wordt als een gezien, en ze zeggen ook dat ze gezamelijk 1 standpunt innemen. wat je doet is t.net tegenspreken, waar jij mod bent...
Ik vergiste me, dacht dat er een directe bannerblokker in die meukpost stond.

Verder vind ik dat je niet alles waarmee je toevallig ook een banner uit kan zetten moet verbieden. Alleen topics met de intentie als "waarmee kan ik banners uit ICQ blokken?" vind ik niet kunnen.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 07 november 2001 18:14 schreef insoft het volgende:

[..]

idd, en sta die icq cracks ook op got toe dan, aangezien het een soortgelijke policy betreft.
:X :X :X

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 november 2001 18:15 schreef JvS het volgende:

[..]

|:(

Hoe erg kan je the point missen. Ben je op zoek naar dingen om te klagen? Ik hou me maar even uit deze discussie :o.
[..]

Ik vergiste me, dacht dat er een directe bannerblokker in die meukpost stond.

Verder vind ik dat je niet alles waarmee je toevallig ook een banner uit kan zetten moet verbieden. Alleen topics met de intentie als "waarmee kan ik banners uit ICQ blokken?" vind ik niet kunnen.
miscchien is het handig om je eerst te orienteren in een onderwerp voordat je je in het gesprek mengt om vergissing te voorkomen.
En waarom neem jij een anderstand punt in als de rest van de crew?

• IceStorm

IceStorm

Hmm lastig. Op zich ben ik geneigd te zeggen dat die programma's prima zijn. Ik bedoel, ik gebruik TweakXP bijv zelf ook. Dat er een bannerblocker IN zit is vervelend maar ja, die gebruik ik toch niet.

Ik (niet 'wij' :P) vind dat we daar best een grens mogen trekken. Een programma als ICQplus/MSNplus/TweakXP hebben allemaal NIET de intentie om banners te blocken. Het is gewoon een optie.
En ik vind dat kunnen.

Oh got, nou ben ik natuurlijk weer inconsequent ;).

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 november 2001 18:21 schreef IceStorm het volgende:
Hmm lastig. Op zich ben ik geneigd te zeggen dat die programma's prima zijn. Ik bedoel, ik gebruik TweakXP bijv zelf ook. Dat er een bannerblocker IN zit is vervelend maar ja, die gebruik ik toch niet.

Ik (niet 'wij' :P) vind dat we daar best een grens mogen trekken. Een programma als ICQplus/MSNplus/TweakXP hebben allemaal NIET de intentie om banners te blocken. Het is gewoon een optie.
En ik vind dat kunnen.

Oh got, nou ben ik natuurlijk weer inconsequent ;).
hmm, er is spontaan een nieuwe regel onstaan aangezien jvs dit ook denkt, dus bannerblokkers van proggies mogen wel als er ook andere functies in het progamma zitten.
Idd zeer inconsequent

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 07 november 2001 18:24 schreef insoft het volgende:
hmm, er is spontaan een nieuwe regel onstaan aangezien jvs dit ook denkt, dus bannerblokkers van proggies mogen wel als er ook andere functies in het progamma zitten.
Idd zeer inconsequent
Ok, dan laat ik het aan jou over. Kom eens met een goed voorstel waar JIJ de grens zou willen trekken?
En ja dit is serieus. Zeg maar wat jij het liefst zou willen hebben.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik heb geen problemen met programma's in de meuktracker die als neveneffect iets hebben als het verwijderen van een banner. Verder vind ik het een beetje overtrokken dat een T.net meukpost weg moet vanwege een regeltje op GoT :X.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Idd zeer inconsequent
Messen mogen verkocht worden, maar vuurwapens niet. En dat terwijl je iemand met een mes net zo morsdood kan maken als met een vuurwapen.

Waarom? Vuurwapens zijn puur bedoeld voor illegale praktijken, en messen kennen vele toepassingsmogelijkheden :Y)

Je moet ergens een grens trekken. 100% consequent zijn bestaat gewoon niet. Zo is GoT, en zo is het leven.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 18:28 schreef Exirion het volgende:
Messen mogen verkocht worden, maar vuurwapens niet. En dat terwijl je iemand met een mes net zo morsdood kan maken als met een vuurwapen.

Waarom? Vuurwapens zijn puur bedoeld voor illegale praktijken, en messen kennen vele toepassingsmogelijkheden :Y)
Dit is inderdaad een prachtige vergelijking. Duidelijk IMO.
Je moet ergens een grens trekken. 100% consequent zijn bestaat gewoon niet. Zo is GoT, en zo is het leven.
Je moet ergens een grens trekken. 100% consequent zijn bestaat kan gewoon niet.

Verwijderd

...en messen kennen vele toepassingsmogelijkheden :Y)
:D

Je hebt helemaal gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 november 2001 18:27 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ok, dan laat ik het aan jou over. Kom eens met een goed voorstel waar JIJ de grens zou willen trekken?
En ja dit is serieus. Zeg maar wat jij het liefst zou willen hebben.
Wat ik het liefste zou willen is van got een grote warez portaal van maken zonder last van de bsa.
Maar dat is niet mogelijk, de grens zou realistisch zijn voor mij als banner verwijderen van websites mag (ik doe dit niet, ook al zou het wel mogen), Officiele programma's van bedrijven zoals tweakxp die ook door download.com enzo worden aangeboden. Daar zitten ook bv bannerblockers voor internet op. Het is het een of het ander idd... Maar ik van mening dat bv icq plus enzo daarom mogen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 november 2001 18:30 schreef Negotiator het volgende:

[..]

Dit is inderdaad een prachtige vergelijking. Duidelijk IMO.
mwah niet geheel, hij zegt dat het alleen voor illegaale praktijken kan worden gebruikt, dat is niet waar omdat mensen met een vergunning zo ding mogen kopen. Voor sport doeleinden. En sommige mensen mogen dit soort dingen ook dragen voor verdiging.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[..]

Idd zeer inconsequent
Ik kan het niet laten, dit is té om niet op te reageren.

Programma's waarmee je toevallig ook een banner kan blokken verbieden we niet.

Dat is nogal wat anders dan "een bannerblokker die ook andere functies heeft".

En als je dat niet ziet, dan is dat toch wel jouw probleem.

• Roelant
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 18:34 schreef insoft het volgende:
Wat ik het liefste zou willen is van got een grote warez portaal van maken zonder last van de bsa.
Tweakers (GoT) is niet gemaakt voor warez, dat is de doelstelling niet, nooit geweest, en zal het nooit worden. Als je daar echt naar op zoek bent zal je je heil ergens anders moeten zoeken.
Maar dat is niet mogelijk, de grens zou realistisch zijn voor mij als banner verwijderen van websites mag (ik doe dit niet, ook al zou het wel mogen), Officiele programma's van bedrijven zoals tweakxp die ook door download.com enzo worden aangeboden. Daar zitten ook bv bannerblockers voor internet op. Het is het een of het ander idd... Maar ik van mening dat bv icq plus enzo daarom mogen.
Over het al dan niet mogen van bannerblockers is de discussie al vaakgenoeg voorbij gekomen, we zijn daar heel duidelijk in: we kunnen je niet tegenhouden, maar op het moment dat we merken dat je hier (t.net of GoT) een bannerblocker gebruikt steel je onze inkomsten, en voelen we ons genoodzaakt maatregelen te nemen.

Als andere websites dat ook doen kan ik niet anders dan ze gelijk geven. Het is dan ook daarom dat we de tools hier niet te downloaden aanbieden.

Wat betreft MSN plus: dat is een programma wat een boel functies aanbiedt, zoals sneltoetsen, boss-controle, etc. Dat er ook een banner-verwijder optie is, dat is jammer, maar niet het primaire doel van het programma. Een bannerblockter echter heeft tot primair doel, gok het eens?

Precies :Y)

• Redlum
Op woensdag 07 november 2001 18:36 schreef insoft het volgende:

[..]

mwah niet geheel, hij zegt dat het alleen voor illegaale praktijken kan worden gebruikt, dat is niet waar omdat mensen met een vergunning zo ding mogen kopen. Voor sport doeleinden. En sommige mensen mogen dit soort dingen ook dragen voor verdiging.
Neem niet alles zo letterlijk :)

Het 'probleem' is allang opgelost imo.

Als iemand nou nog ff die meukpost terug zet... ;)

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
ja damn, ik zag die post vanmiddag op me werk, dus ik dacht net ik ga hem downen, is ie verdomme verdwenen ...

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 18:44 schreef Mister_X het volgende:
ja damn, ik zag die post vanmiddag op me werk, dus ik dacht net ik ga hem downen, is ie verdomme verdwenen ...
*kuch* google *kuch*

Verwijderd

Jagen op wild, of op een schietclub zitten is illegaal? Dat is nieuw voor me. :Y)

• IceStorm

IceStorm

Op woensdag 07 november 2001 18:44 schreef Mister_X het volgende:
Staat gewoon in dit topic :P

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 18:58 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

*kuch* google *kuch*
hey!
google is illegaal, daar kun je illegale dingen mee zoeken

oftewel, niet zo mierenneuken ;)

edit: no flame uiteraard, just kidding :)

• Roelant
  • Niet online
Okee, na heen en weer ge ICQ'd te hebben met de verschillende partijen kan ik tot de volgende conclusie komen:

Het programma in de meuktracker was ICQplus (ook daarover bestond in het begin van dit topic verwarring omdat het zo snel verwijderd was) en dat is een programma wat op zowel t.net als GoT gewoon getolereerd wordt.

De rede is vrij concreet: banners verwijderen is niet het doel van het programma, slechts een van de vele bijkomende features, en voorzover ik weet bij ICQplus zelfs gewoon een bijwerking.

De richtlijn die uit de discussie hierboven vrij duidelijk is voortgevloeid: zolang het primaire doel niet is banners te verwijderen (en ook niet het secundaire, of een ander primair doel wordt gesteld om de banners verwijderen niet het primaire doel te laten lijken) worden dergelijke programma's getolereerd.

De verwarring over het wel of niet toestaan kwam niet zozeer omdat deze richtlijn zo "vaag" oid is, maar meer door het feit dat het programma zó snel was verwijderd dat we hier geen van allen een idee hadden waar het om ging, en een aantal hier de indruk kregen uit het topic dat het echt om een banner-removal tool ging.

De vragen werden dan ook beantwoord alsof ze over een dergelijke tool gingen. En dat stichtte ook weer verwarring en zetten kwaad bloed, en mensen gingen er ook lang en onnodig op door.

Al met al hoop ik dat ik met dit stukje nog wat extra duidelijkheid heb geschapen. ICQplus is in ieder geval dus gewoon wél toegestaan, en zojuist teruggezet, en hier te vinden.
Pagina: 1