WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh
Verwijderd
en in outlook valt ook niks te wijzigen?
WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh
Verwijderd
Tools->Options->Read->Fonts->ander font instellen voor een email (ik heb alleen fontsize op larger gezet)->OK->OK en die mail die je net veranderd hebt printen.
't Zal onnoemelijk veel werk zijn om 1000 emails zo te gaan printen, maar 't was de enige manier die ik zo snel kon vinden.
Als je een dot-matrix printer gebruikt, zou het mogelijk zijn dat dit niet werkt, omdat de printer het font niet kent.
Dan moet je ergens op het www gaan zoeken naar een site die je oude printer aan updates qua fonts kan helpen.
Jord.
ik heb overigens geen oude printer maar een HP LaserJet 6L
dus daar zal het iedergeval niet aan liggen...
Verwijderd
hoe stellen jullie voor je eigen dan de lettergrootte in?
Je moet toch gewoon ergens kunnen klicken wat de lettergrootte is
Maar ligt het niet aan de codering van de mail? Dat de printer die niet kan vertalen? En is daar dan wat aan te doen??
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()