Outlook print probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 456 views sinds 30-01-2008

• Martijn18
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ik wil dus m'n mails printen met outlook express 6.0
op zich is het printen niet zo'n probleem, maar ik krijg het niet voor elkaar om een andere lettergroote te kiezen.

Hij print nu standaard op Arial 14 uit ofzo en dat is een beetje zonde van me papier....

iemand die me ff snel van dit probleem kan afhelpen?

WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh

• Martijn18
  • Niet online
KICK
Niemand?!

help is ff joh want in de search kon ik ook zo snel nix vinden...

WP: Daikin Altherma (EHVX11/ERLQ11) | PV: 20x 335 Wp (ZW) / 2x 335 Wp (ZO) | ACCU: 2x Marstek Venus 5,12kWh

Verwijderd

kan je niks instellen in de eigenschappen van die printer?

en in outlook valt ook niks te wijzigen?

• Martijn18
  • Niet online
Nope ik kon het nergens vinden eigenlijk.. iedergeval niet bij de printer zelf

Verwijderd

Okee, ik weet niet helemaal of dit gaat werken in OE6, maar in OE5 heb ik alvast net even een testje gedaan, op m'n HP600.
Tools->Options->Read->Fonts->ander font instellen voor een email (ik heb alleen fontsize op larger gezet)->OK->OK en die mail die je net veranderd hebt printen.

't Zal onnoemelijk veel werk zijn om 1000 emails zo te gaan printen, maar 't was de enige manier die ik zo snel kon vinden.

Als je een dot-matrix printer gebruikt, zou het mogelijk zijn dat dit niet werkt, omdat de printer het font niet kent.
Dan moet je ergens op het www gaan zoeken naar een site die je oude printer aan updates qua fonts kan helpen.

Jord.

• Martijn18
  • Niet online
ik zal die manier is proberen...
ik heb overigens geen oude printer maar een HP LaserJet 6L
dus daar zal het iedergeval niet aan liggen...

Verwijderd

kan ook liggen aan de driver die je gebruikt, kijk nog maar eens bij eigenschappen van die printer of je meerdere opties hebt bij het driver gedeelte.

• Martijn18
  • Niet online
Grrrr... nog steeds nix gevonden..
hoe stellen jullie voor je eigen dan de lettergrootte in?

Je moet toch gewoon ergens kunnen klicken wat de lettergrootte is :(

• sgiethoorn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 14:18
Ik heb dat probleem ook op m'n werk! WinNT systeem met een lexmark laserprinter en outlook 5 geloof ik. Maar hij geeft de mail prima weer op scherm, maar zo gauw ik ga printen maakt hij er een supergroot lettertype van. Idd zonde van je papier en niet echt leesbaar.
Maar ligt het niet aan de codering van de mail? Dat de printer die niet kan vertalen? En is daar dan wat aan te doen??

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit topic is 4 jaar oud; ik heb liever dat je een nieuw topic opent als je hetzelfde probleem hebt; waarbij je eventueel verwijst naar dit topic :) De Topicstarter zal niet geinteresseerd meer zijn ben ik bang ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.