was ik rustig mijn nieuwe winxp nl corporate aan het kopieren naar de hd, vers van de post, hoor ik opeens een flinke knal en er hangt een stukje cd uit mijn pioneer slot-in dvd. fijn is dat. ik wist niet dat ook pioneer dvd's hier weleens last van hebben. nu moet ik weer een nieuwe xp bestellen, weer een tientje naar de kloten, en niet te vergeten een dvd drive van 200 piek.
Verwijderd
DVD = garantie
CD-Rs: de volgende keer GOEIE gebruiken, die mooi overal even dik zijn, dan knallen ze ook niet uit elkaar.
CD-Rs: de volgende keer GOEIE gebruiken, die mooi overal even dik zijn, dan knallen ze ook niet uit elkaar.
ik zou inderdaad gewild hebben dat mijn dealertje goeie cd-rren gebruikt had
Verwijderd
Ik dacht dat XP duurder was dan een tientje?Op woensdag 07 november 2001 16:50 schreef smvs het volgende:
was ik rustig mijn nieuwe winxp nl corporate aan het kopieren naar de hd, vers van de post, hoor ik opeens een flinke knal en er hangt een stukje cd uit mijn pioneer slot-in dvd. fijn is dat. ik wist niet dat ook pioneer dvd's hier weleens last van hebben. nu moet ik weer een nieuwe xp bestellen, weer een tientje naar de kloten, en niet te vergeten een dvd drive van 200 piek.
Verwijderd
Je hebt bepaalde programma's die je CD-ROM of DVD-speler langzamer kunnen laten lopen. (Dus bijv. op 16 of 24 speed) Hierdoor heb je minder lawaai en minder kans op weer zo'n explosie.
is XP kopie beveiliging, eigen schuld dikke bult
PIII 800@804 Mhz
*grin* 
mja, zonde van je DvD speler, maar zo zie je maar weer ..
de ANTI-kopieer beveiliging van Micro$oft is veeeel verder
dan dat je denkt!
mja, zonde van je DvD speler, maar zo zie je maar weer ..
de ANTI-kopieer beveiliging van Micro$oft is veeeel verder
dan dat je denkt!
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Verwijderd
hmm, 10 piek voor xp corporate?
nee, ik reageer toch maar niet voor ik een waarschuwing te pakken heb....
Dit roept trouwens wel om reacties natuurlijk...
hij kan het niet door verkopen want die van hem is kadukOp woensdag 07 november 2001 22:52 schreef bertbal het volgende:
hmm, 10 piek voor xp corporate?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()