Even een paar opmerkingetjes over de verschillende faq's:
Hiermee hoop ik de 2 mensen die effectief een faq lezen geholpen te hebben
- FAQ Hosting & Webserver Soft/Hardware *upd.:14-9*
De titel van de faq niet meer bij de huidige naam van het forum.
En een foutje :Gratis hosting lijkt me het beste, waar kan ik deze vinden bedrijven? - Software Algemeen - FAQ
bootdisk.com bestaat niet meer
En: zoek de foutbootdisk.com Op deze site staan allerlei bootdisks voor verschillende OS-enOftewel als er gevraagd word naar een copyrighted iets, dit kan ook een dll zijn, gaat deze op slotOp dinsdag 30 oktober 2001 17:22 schreef Buzzman het volgende:
Wij gaan niet meer moeilijk doen om een DLL-etje... en dit is behulpzaamheid, denk je echt dat MS het erg vindt dat jij een bootdisk downloadt en gebruikt? ze hebben wel wat beters te doen.
En wat betreft het vragen om een dll-etje, we hebben een nieuwe policy sinds kort die dit gewoon toestaat. Ik heb hier ook geen waarschuwingen meer voor gegeven. - Algemene PMG FAQDOC->OCM
Overclocking vragen gaan naar DOC.
Overclocken is bij Tweakers erg populair, en veel vragen zitten een beetje op het randje tussen PMG en DOC. Topics die puur over overclocken gaan zullen al snel naar DOC verplaatst worden. - FAQ Videoplanken en beeldkanonnen
De links naar de kyro en de voodoo drivers lopen dood.Waar haal ik in hemelsnaam drivers voor mijn videokaart vandaan?
Reference drivers :
-nVidia : Windows 9x, Windows 2K/XP, Windows NT
-Imagination/PowerVR : Kyro I/II
-3dFx : Voodoo x
Hiermee hoop ik de 2 mensen die effectief een faq lezen geholpen te hebben
Hail to the guardians of the watchtowers of the north