Toon posts:

Accompli 008

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van deze phone? zie ook hier

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:17

Kettrick

Rantmeister!

(jarig!)
w00t :)

ziet er wel strak uit >:)

Vooral die notes functie is handig ;)

Verwijderd

Topicstarter
dat vond ik dus ook! Alleen ben ik bang dat ie wat groot is? Ik ken alleen niemand die em heeft. Ben wel benieuwd hoe hij in het echt bevalt.

Verwijderd

Ik heb er ff mee gepield, hij is redelijk groot (zeg maar ala v60 maar dan vierkant groot), maar hij past nog wel makkelijk in je zak (niet in je borstzakje doen though) verder vond ik het scherm niet bijster contrastrijk, maar ik heb verder niet met de instellingen gespeeld. Wel een leuk ding als je je agenda wil vervangen...De verkoper zei dat ik ouderwets was met zo'n papieren agenda en losse GSM en wilde dat ik deze kocht ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen al een goede gsm en een iPaq. Ik ben bang dat het dan wat overkill wordt.

Ik vind het alleen zon cool idee dat je via GPRS je mail altijd bij je hebt. Als je nieuwe meel hebt zie je het direct! Always on roeleert!

En een jabber java-client aan hebben terwijl je je phone in je broekzak hebt lijkt me ook wel wat :P

Verwijderd

Wij hebben bijna zoiets als de Jabber-client af! Hij wordt supercool en werkt perfect. Dus ICQ/MSN/Yahoo! gewoon op je accompli 008 ( zie http://www.mordax.com ) in 1 messenger.

Ik vind het een handige telefoon/agenda, maar ik kijk al uit naar de 009, die is ook al uit.

Verwijderd

Topicstarter
Kewl! Zijn er ook al screenshots? Misschien van de emulator oid?

Verwijderd

Die komen binnenkort.

Verwijderd

Topicstarter
Heb jij toevallig nog goede links voor J2ME tutorials of docs oid?

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Wat een lijke, groot uitgevallen ding zeg :) Mijn mening :)

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Ben serieus aan het overwegen om 'm te halen. Hoop eigenlijk dat Nokia ook met iets dergelijks komt, aangezien ik daar wat meer mee heb dan met Motorola.

De 009 ziet er ook wel grappig uit. Kleurenschermpje, maar wel weer een stuk groter. http://www.motorola.com/MIMS/MSPG/Products/Two-way/accompli009/

Weet iemand trouwens in hoeverre het GPRS standaard gaat worden? Of wordt het net zo'n flop als WAP?

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Verwijderd

Topicstarter
Nokia heeft al zoiets: de communicator. Dies is alleen wel erg groot. Ik vond dit nog te doen qua formaat. GRPS als standaard zal waarschijnlijk niet lang duren aangezien UMTS er al aan komt (als de bedrijven niet falliet gaan). Verder us GPRS alleen maar een standaard voor data-overdracht niet voor interface dingen zoals WAP of HTML oid. Ik kan er binnenkort mee gaan spelen als ik er voor ga ontwikkelen :P

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Op vrijdag 09 november 2001 13:23 schreef XKB het volgende:
Nokia heeft al zoiets: de communicator. Dies is alleen wel erg groot.
Tuurlijk... 9210. FF vergeten. Maar die is idd aardig aan de grote kant. Die motorola is ook een stuk platter geloof ik?

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Verwijderd

Topicstarter
Die pas iig wel in je broekzak. En heeft de 9210 ook GPRS?

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 13:23 schreef XKB het volgende:
Nokia heeft al zoiets: de communicator. Dies is alleen wel erg groot. Ik vond dit nog te doen qua formaat. GRPS als standaard zal waarschijnlijk niet lang duren aangezien UMTS er al aan komt (als de bedrijven niet falliet gaan). Verder us GPRS alleen maar een standaard voor data-overdracht niet voor interface dingen zoals WAP of HTML oid. Ik kan er binnenkort mee gaan spelen als ik er voor ga ontwikkelen :P
Nokia heeft nog niet iets ontwikkeld wat J2ME ondersteunt. De 9310 zal wel GPRS ondersteunen, maar dus geen J2ME, wat bv zo'n messenger dus wel nodig heeft.

Voor wie ga je ontwikkelen als ik vragen mag? En wat voor applicaties?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu bezig met iets heel simpels: een woordenboekje.. alleen ff om te kijken hoe het werkt enzo. Ik wilde eerst een jabber client gaan maken maar aangezien jij al zid hebt gemaakt en er ook al 2 zijn denk ik niet dat dat echt nodig is.. Ik vind het idee dat een keer geopperd werd in een thread op GoT ook wel interessant: een j2ME interface voor de pricewatch.

Met name mbt de HCC dagen lijkt me dat wel wat.. Ik weet alleen niet echt of het ook haalbaar is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een idee.. Mijn ideaal: een ssh MIDlet! Geweldig! Altijd in connectie staan met mijn netwerken :P Helaas weet ik niet zoveel van het ssh-protocol af.. En hoe groot zou zoiets nu worden? Volgens een aantal inet resources heb je op de accompli 008 ongeveer 3 mb voor MIDlets ter beschikking...

Verwijderd

Op http://www.midletcentral.com staan een aantal applicaties die al gemaakt zijn. Onze snelheidstest voor GPRS staat er al tussen.

De accompli 008 heeft volgens mij 2 MB ipv 3 MB.

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 14:28

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Ik ga lekker wachten op deze:

http://www.telfort.nl/images/xda.jpg

Ik heb 'm al even mogen zien werken. Helaas niet zelf mee kunnen spelen maar wat ze me lieten zien was erg gaaf. Mooi formaat, mooi besturingsysteem, en ziet er ook gelikt uit. Ze lieten er een trailer van een filmpje op draaien en dat was perfect beeld en zelfs redelijk geluid. Ik wacht tot volgend voorjaar.

Antenne en masten malloot

Verwijderd

Topicstarter
Die is idd ook erg interessant. Kan je wat vertellen over de afmetingen van dat ding? Hij ziet er zo nl ongeveer ipaq size uit. En dat is wel erg groot..

• Azecos
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03-2024

Azecos

Can't help it..

De accompli 008 heeft 1,5 MB voor J2ME applicaties beschikbaar.
Pagina: 1