Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die ervaringen met deze voorzetlens heeft ?
Vanaf welke zoom (camera zelf, i.v.m. randen aan de zijkant) kan je hem gebruiken ? Oftwel....wat zijn de zoomgrenzen (400-900 mm ??). Ik neem aan dat je niet trapsgewijs maar volledig vrij de zoom kan instellen tussen 8 en 32 x zoom. Ik wil hem gebruiken op mijn Nikon Coolpix 950. Kan je hem ook in Nederland bestellen....en weet iemand waar je hem voor de laagste prijs kan krijgen ?

Thanx,

Ro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken wel de kenko 8x32 lens

deze kwam ik tegen toen ik ging zoeken naar lensen die ik eventueel voor mijn canon powershot a20 zou kunnen gebruiken

let op! ik moet dan wel eerst die LA-DC52 lensadapter van canon erop zetten, dan nog een lensadapter om hem naar bijv. 37mm te converten en dan pas kan er een extra lens op!

bij dpreview in het canon forum kwam ik een post tegen van iemand die wat zooi op z'n site had gezet over de A20 in combinatie met die kenko 8x32 lens

dit is die kenko 8x32 lens (volgens mij wel prijzig ding)
Afbeeldingslocatie: http://auching.duc.auburn.edu/pics/Kenko_test/kenko8x32.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(sorry verkeerde topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb um afgelopen donderdag gekocht en ik had um maandag al binnen (uit NY, USA).....snel hoor

En ik ben er ZEER tevreden over !!!

Dat wilde ik jullie allemaal even laten weten

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

mocht je dit nog lezen,
heb je nog wat interessante foto's die je wil sharen?

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha

BadMotha

be creative!

Heb ondertussen de lens ook binnen,
(Crystalvue Sharpshooter 8x32)
en ben er zeer tevreden over,
kwaliteit van de lens is zeer goed,
en het zoombereik is extreem!

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

welke lens zou ik als uitbreiding op me c2100 kunnen gebruiken? lensthread is 49mm

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha

BadMotha

be creative!

kan ie ook wel op volgens mij,
check www.ckcpower.com,
en kies de juiste camera/thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

post eens wat pics dan ! >:)

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Pagina: 1