I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
had je volgens mij een deel 1 en een deel 2 van,....
Met zo een joekel van een knuppel...
Maar volgens mij ging dat ventje niet op een eenwieler door het level ?
...Make every cut count, even if it is one frame...
Nee heb net ff gekeken maar dat is hem niet, maar in ieder geval bedankt!Op woensdag 07 november 2001 16:00 schreef Yoda het volgende:
Prehistorik?
had je volgens mij een deel 1 en een deel 2 van,....
Maar de naam prehistorik komt me niet bekend voor.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ff gezocht, maar ik kan niet ff snel een plaatje vinden. Wel het poke nummer voor unlimited lives
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Verwijderd
Dan moet je op je eenwieler (ala flinstones) steentjes ontwijken en je kon ook van die grotten in. En in die grotten kon dan zo'n monster zitten
Ik weet niet hoe het heet maar een maat van mij wel, wij hadden het op de msx
Verwijderd
Ik weet het nu 100% zeker:
Op de msx had ik dat, het heet Grog's Revenge.
supergeinig spel, vooral als je met je eenwieler tegen een muur opknalt
Juist dit is hem thnxxxxxxxxxxxOp woensdag 07 november 2001 16:05 schreef Duuvel het volgende:
Dit spel had ik op de MSX geloof ik heette dat niet Grog's revenge ofzoiets?? is ook iets met een eenwieler enzo, geinig spel
Van Zeeland dan misschien ??
Jij bedoelt Ugh! denk ik.Op woensdag 07 november 2001 16:05 schreef DeWerker het volgende:
Heette dat niet UR of zo. In ieder geval een hele vage naam.
En dat Ugh was altijd cool!!!
Vooral met zijn 2-en een beetje holbewoners naar het juistte platform vliegen enzo
Neen
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<