Toon posts:

Everybuddy import MSN lijst niet??

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb everybuddy geinstalleerd en run het vanaf een shell..

Ik kan dan mijn MSN/ iCQ en AIM accounts toevoegen.
Maar everybuddy importeert mijn MSN lijst niet.

Is dit goed?
Ik heb al handmatig iemand toegevoegd, maar daar kan ik de status niet van zien. Zie die persoon alleen in de buddielijst staan.

Is er misschien een andere MSN mesg voor linux?

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Hee, ik heb ook zo'n soort probleem met Everybuddy. Bij mij maakte Everybody niet het bestand contacts aan. Dit deed hij in Accounts maar dat moet in contacts staan in de dir /home/user/.everybudy.
Daarna kon ik wel msn gebruiken maar alleen mensen die mij eenmaal hebben gechat blijven zichtbaar. Importeren van de msn lukt mij ook niet.

Verwijderd

ehrmm.. is het niet zo dat everybuddy wel lijsten kan importeren maar alleen zijn eigen?

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 18:05
Gebruik gewoon gabber, dan moet je maar eenmalig je lijst overnieuw aanmaken en daarna slaat ie het op op een centrale server (net als msn)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
komt ie > download ccMSN bij freshmeat. Is gewoon een kloon van de echte oldskool msn, zonder die rare toeters en bellen die er nu bij zitten.

Een computerleek, dacht dat ie gewoon met MSN van MS te maken had, totdat het opviel dat er geen startknop op mijn PC zat :p

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
maar probleem is dan wel dat ik daarnaast dan ook Licq oid moet draaien
Pagina: 1