Sluiting topic door Sinterklaas 82 tm

Pagina: 1
Acties:

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 12:50
Waarom wordt dit [topic=308293/1/25] topic gesloten? Meneer Sinterklaas 82 tm stelt dat er al topics over zijn geweest. Ok, dat is een goede reden om een topic te sluiten, mensen kunnen dan beter de search functie te gebruiken.
Maar vervolgens stelt hij dat Asus geen slechte 2d heeft alsof het een feit betreft en door het topic te sluiten laat hij daarbij geen ruimte voor discussie. Uit bijvoorbeeld een review van Anandtech van de Geforce 3 is gebleken dat Asus een slechte 2d kwaliteit heeft, maar Sinterklaas wil "zijn merk" (of zijn aankoop) verdedigen en zichzelf een goed gevoel over zijn aankoop geven (en topic gaat ook over de ti500 en niet over het kaartje van Sinterklaas, de Asus 7100).
Dit komt niet ten goede aan kwaliteit van dit forum.

Ik heb gesproken :)

"Choose life"

Verwijderd

Het zal Sint ook eenz een keer NIET zijn :P

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
de Sint is imho toch een hele goede mod...

Hoewel incidentele foutjes niet uit te sluiten zijn natuurlijk :P

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/20#20

Die zou ik eerst even lezen.

Ik zie een tendens komen dat iedereen de 2d van Asus gaat zitten afzeiken en ik wil dat even de wereld uithelpen, sommige kaarten zullen best slechte 2d hebben, maar iedereen denkt nu dat Asus slechte 2d heeft.

En als de topicstarter een beetje t.net in de gaten had gehouden weet je dat het verschil tussen videokaarten met dezelfde chip erop heel klein is.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-12 14:34

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 07 november 2001 15:57 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/20#20

Die zou ik eerst even lezen.

Ik zie een tendens komen dat iedereen de 2d van Asus gaat zitten afzeiken en ik wil dat even de wereld uithelpen, sommige kaarten zullen best slechte 2d hebben, maar iedereen denkt nu dat Asus slechte 2d heeft.

En als de topicstarter een beetje t.net in de gaten had gehouden weet je dat het verschil tussen videokaarten met dezelfde chip erop heel klein is.
Nou... er is nu een uitzondering daarop. Dezelfde chip maar met een hele goede beeldkwaliteit...

http://www.tweakers.net/nieuws/19127

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 16:01 schreef obsidian het volgende:

[..]

Nou... er is nu een uitzondering daarop. Dezelfde chip maar met een hele goede beeldkwaliteit...

http://www.tweakers.net/nieuws/19127
Ik bedoel verschil qua prestaties, 2d filters kunnen uiteraard verschillen, net als de tv-out chip.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 07 november 2001 16:10 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Ik bedoel verschil qua prestaties, 2d filters kunnen uiteraard verschillen, net als de tv-out chip.
Je had het over 2D, dat is dus beeldkwaliteit en niet performance.. Of je zegt het nu verkeerd of je zei het straks verkeerd.

Maar het maakt niet uit hoor, probeer je niet af te zeiken, wil alleen de topic starter even helpen door te zeggen dat er nu dus een kaart is die fantastische beelkwaliteit heeft.

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 16:16 schreef obsidian het volgende:

[..]

Je had het over 2D, dat is dus beeldkwaliteit en niet performance.. Of je zegt het nu verkeerd of je zei het straks verkeerd.

Maar het maakt niet uit hoor, probeer je niet af te zeiken, wil alleen de topic starter even helpen door te zeggen dat er nu dus een kaart is die fantastische beelkwaliteit heeft.
Ik zei het goed, maar jij las het fout (wat heel begrijpelijk is trouwens nu ik het achteraf teruglees :) )
Ik doelde op de reden van het sluiten van het topic, niet de 2d van Asus.

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 19:06

Laguna

Connaisseur

Dan nog, mensen die een van die kaarten in hun bezit zouden hebben konden daar dan nog wel hun bevindingen plaatsen omtrent 2D kwaliteit, TV-out of andere features om zo toch mensen te helpen beslissen welke GF3Ti500 ze nemen 8-)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Martijnos
Op woensdag 07 november 2001 16:10 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Ten eerste, ik houd tweakers.net heel goed in de gaten en niet alleen deze site. Ik vind het een goede zaak dat mensen ervaringen kunnen uitwisselen over de verschillende kenmerken van de videokaarten en dan vooral de 2d kwaliteit, want deze verschilt juist wel tussen de kaarten met dezelfde chipset. Jij stelt dat Asus geen slechte 2d kwaliteit heeft en komt dat met het voorbeeld dat jouw kaart een goede 2d kwaliteit heeft.
Jouw kaartje is een mx en geen Geforce ti500 waar men het over heeft in dit topic. Als je Anandtech in de gaten zou houden, had je kunnen lezen dat de Geforce 3 van Asus een mindere 2d kwaliteit heeft: http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1507&p=14

Kijk, ik doe er allemaal niet moeilijk over, maar ik val gewoon over jouw stelling:"Asus heeft geen slechte 2d. Ik heb een Asus v7100 die op een 19" Eizo bijna evenscherp beeld als een Matrox G450 geeft in 1600x1200."

Dat jouw 2d goed is, wil nog niet zeggen dat de ti500 van Asus een goede 2d kwaliteit heeft. De stelling dat Asus in het algemeen geen slechte 2d heeft, klopt dus niet.

Door de topic te sluiten, kan jij je mening geven en kunnen anderen (met argumenten!!) jouw stelling niet weerleggen.
Op zo'n moment vind ik dat je je bevoegdheden als mod op een verkeerde manier gebruikt. Maar dat is mijn mening :).

"Choose life"

• mvds

mvds

Totally awesome!

En daarbij komt nog dat het zeggen van "ik vind dat..." gebaseerd is op een eigen mening, meningen verschillen. Mijn mening is dat de MX (Asus of welk ander merk dan ook) een wazig beeld geeft. Maar ja, sorry, maar ik had het ook wel een goed topic gevonden... Kan ie niet weer open dan?

Ik zou een Matrox nemen als die in 3D niet zo slecht waren, word tijd voor een nieuwe add-on kaart van 3Dfx denk ik. Matrox G550 met een VooDoo (verzin een type).. Jummie. :9~

Verwijderd

Ik denk dat er dan beter een nieuw topic over 2d geopend kan worden, dit topic was het zoveelste "welke moet ik nemen" topic.

Dat geblaat dat Asus slechte 2d heeft moet eens afgelopen zijn :)

Ze hebben 1 of 2 keer een kaart die een wat mindere beoordeling krijgt door de 2d en meteen is de 2d slecht en iedereen neemt het over en maakt het erger.
Op zo'n moment vind ik dat je je bevoegdheden als mod op een verkeerde manier gebruikt. Maar dat is mijn mening :)
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in, als ik een topic sluit zal ik voortaan alleen 'dienstmededelingen' doen.

Verwijderd

Sinterklaas wat jij doet is machtsmisbruik :r (saddam)

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

En weer meningsverschil opgelost :)

Wie zei dat Matrox slecht is in 3D, schitterend beeldjes in 3D hiero hoor ;)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 08 november 2001 09:43 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik denk dat er dan beter een nieuw topic over 2d geopend kan worden, dit topic was het zoveelste "welke moet ik nemen" topic.

Dat geblaat dat Asus slechte 2d heeft moet eens afgelopen zijn :)

Ze hebben 1 of 2 keer een kaart die een wat mindere beoordeling krijgt door de 2d en meteen is de 2d slecht en iedereen neemt het over en maakt het erger.
[..]

Daar heb je eigenlijk wel gelijk in, als ik een topic sluit zal ik voortaan alleen 'dienstmededelingen' doen.
Ik vind dat je een vreemde stelling inneemt. Jouw ASUS is goed en mensen moeten ophouden over ASUS. Je persoonlijke voorkeur neemt de overhand in deze en daarom sluit je het topic, omdat JIJ niet wilt dat mensen de 2d van ASUS afkraken of er over discussieren. IMO is dat erg fout.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op woensdag 07 november 2001 15:33 schreef Glacier het volgende:
de Sint is imho toch een hele goede mod...
Hoewel incidentele foutjes niet uit te sluiten zijn natuurlijk :P
Wat wil je met een mod van zo'n 600 jaar oud :P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 09:49 schreef EvilSpirit het volgende:
Doe ff normaal zeg. Ga 'm meteen vergelijken met een oorlogsstichter :(

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 08 november 2001 09:54 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Ik vind dat je een vreemde stelling inneemt. Jouw ASUS is goed en mensen moeten ophouden over ASUS. Je persoonlijke voorkeur neemt de overhand in deze en daarom sluit je het topic, omdat JIJ niet wilt dat mensen de 2d van ASUS afkraken of er over discussieren. IMO is dat erg fout.
Zie zijn vorige post hiero, heeft ie zelf al ingezien, dus daarover doorblijven zeuren heeft geen zin.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 08 november 2001 10:05 schreef HBM het volgende:

[..]

Zie zijn vorige post hiero, heeft ie zelf al ingezien, dus daarover doorblijven zeuren heeft geen zin.
Is geen doorzeuren, hiermee ondersteun ik het voorstel om draadje open te gooien, hij is nog steeds dicht en zonder goede reden imo.

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 09:54 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Ik heb pas van 1 asuskaart gelezen dat hij slechte 2d heeft (geeneens gezien). Ik ken verschillende mensen met Asuskaarten en ik heb wat rondgevraagd en die zeggen allemaal dat ze goede 2d hebben.

Ik heb trouwens al gezegd dat ik niet meer mijn 'mening' in sluitmessages zal zetten, wat moet ik nog meer doen om je weer blij te maken?

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 10:08 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Is geen doorzeuren, hiermee ondersteun ik het voorstel om draadje open te gooien, hij is nog steeds dicht en zonder goede reden imo.
Meneer Sinterklaas 82 tm stelt dat er al topics over zijn geweest. Ok, dat is een goede reden om een topic te sluiten, mensen kunnen dan beter de search functie te gebruiken.
Dit topic gaat helemaal niet over 2d, maar is het zoveelste welke moet ik nemen topic. Dat heb ik trouwens al gezegd, net als de fout toegeven die ik gemaakt heb.

• Martijnos
Op donderdag 08 november 2001 10:17 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

knip

Ik heb trouwens al gezegd dat ik niet meer mijn 'mening' in sluitmessages zal zetten, wat moet ik nog meer doen om je weer blij te maken?
Ik ben blij hoor :)

"Choose life"

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 09:49 schreef EvilSpirit het volgende:
Vette flame :)
Pagina: 1