8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
ook al gedaan,
ik wou ook de text.gz downloaden zoals op de site staat maar ik kan m nie vinde
ik wou ook de text.gz downloaden zoals op de site staat maar ik kan m nie vinde
8<------------------------------------------------------------------------------------
Verwijderd
Er is geen text.gz. ftp://dl.xs4all.nl/pub/mirror/slackware/slackware-8.0/rootdsks/color.gz
Hoeveel geheugen heb je en welke Slackware wil je eigenlijk gaan installeren ? Slackware 8.0 heeft minimaal 16 mb RAM nodig.
Ik heb dit probleem ook gehad op mijn 386. Maar heb het toen opgegeven.
Ik heb dit probleem ook gehad op mijn 386. Maar heb het toen opgegeven.
ik wil slackware 8 instaleren op een 486DX100 met 24 mb, moet genoeg zijn dus,
text.gz zou er dus wel moete weze maar ik kan m nie vinde
van slackware.comRoot Disks
color.gz The menu-based color installation disk for
1.44meg drives Most users should use this rootdisk.
text.gz The terminal-based installation disk for 1.44 meg
drives. should use color.gz, but a few people have
reported problems with it on their system. If
color.gz doesn't work on your system, try text.gz.
umsdos.gz A version of the color.gz disk for installing
with the UMSDOS filesystem, which allows you to
install Linux onto a directory of an MS-DOS
filesystem.
Ik heb ook wel eens het probleem gehad onder windows dat ik geen goede diskette's kon maken en het toen wel 3 keer overnieuw moeten doen! En waar het nou aan heeft gelegen, joost mag het weten ..
Maar geef het gewoon niet op zou ik zeggen
Maar geef het gewoon niet op zou ik zeggen
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
Ik denk dat dat een overblijfsel is van versie 7.1 waar de text.gz nog wel aanwezig is. Zelfs op mijn 'official slackware 8.0 4 disk set' staat dus geen text.gz. In de tree van slackware-7.1 dus wel.Op woensdag 07 november 2001 19:14 schreef Super_ik het volgende:
ik wil slackware 8 instaleren op een 486DX100 met 24 mb, moet genoeg zijn dus,
[..]
van slackware.com
tuurlijk geef ik nie op
ik begin toch nie voor nix aan slack
ik heb nou de rootdisk ook aan de praat alleen krijg ik wel verrekte veel segmentation faults, in fdisk en setup en swapdinge en vanalles
ik heb nou de rootdisk ook aan de praat alleen krijg ik wel verrekte veel segmentation faults, in fdisk en setup en swapdinge en vanalles
Probeer eens een paar andere bootdisks. Ik kon namelijk wel met andere bootdisks de rootdisks opstarten.
Bij mij werkte bare.i niet maar omdat het een oude 386 was lukt het niet maar wel met de xt.i bootdisk. Ik zou zeggen om wat andere bootdisks te proberen.
Bij mij werkte bare.i niet maar omdat het een oude 386 was lukt het niet maar wel met de xt.i bootdisk. Ik zou zeggen om wat andere bootdisks te proberen.
Pagina: 1