[CM] betere airflow door compartimentering?

Pagina: 1
Acties:

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Topicstarter
ik heb een Aopen HX08 kassie....

Die kast heeft onder voorin ruimte voor een 80mm intake fan en boven achterin ruimte voor 2x 60mm fan...

Ik heb wel gelezen dat sommigen die bovenuitgang naar buiten afplakken als ze daar geen fans hebben zitten om 'valse trek' te voorkomen.

Tussen het boven- en ondergedeelte zit een erg kleine doorgang waar alle kabels door heen moeten.... voor de airflow niet echt fantastisch....

Zou het een optie zijn om die doorgang dicht te zetten zodat alle lucht gedwongen langs de PSU er uit moet? Met alleen sparingen voor de kabels... en de aansluitingen af te tapen....

Join TeamBVD!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
als je onder de psu nou 2 60mm hangt, en dan alles daarboven dicht, lijkt me wel.

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

Of doen zoals ik dat heb gedaan, gewoon de psu verplaatsen naar de plek waar normaal die 2 60mm fans zitten en daaronder 2 60mm fans plaatsen, geeft een perfecte airflow :9.

System specs

Verwijderd

Ik heb in dat gat naast de PSU (noem het eigenlijk maar gaatje) een extra fan gemaakt. Gewoon met wat plakband en karton, wilde heteerst alleen ffies testen, maar het blijkt goed te werken, dus binnenkort een definitieve oplossing...
:)