Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dutchtone of Telfort belbundel??

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik zit aan het einde van m'n éénjarig proefabonnement van Telfort van 180 minuten per maand. Op zich beviel het wel, maar nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen, óf Telfort óf overstappen naar Dutchtone.
Ik zit vaak in de trein tussen Groningen Zwolle, en ook verder wel, dus in de trein moet het bereik sowieso een beetje normaal zijn. Ook wil ik deze keer 360 belminuten per maand hebben. Dutchtone heeft weer wat extra's t.o.v. van Telfort, zoals rekeninginfo (kun je't bijhouden), en alles uit de belbundel (bijv. ook buitenland en sms).
Ik heb anderhalf jaar geleden al Dutchtone jaarabo gehad, maar toen was het heel wisselend met bereik, en soms viel het ook helemaal weg. Met Telfort heb ik dat ook wel een paar keer gehad. Ik vraag me af wat ik nu het beste kan kiezen.

En ga nou niet zeggen dat ik KPN of Libertel moet nemen, want dat doe ik toch niet; veel te duur.

En ik denk niet dat BEN een optie is, als ik de verhalen soms zo hoor... :r

Wie kan mij adviseren?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ik heb dezelfde abbo als jij, en ik ben hardstikke tevreden met telfort.. Mijn ervaring is dat als ik naar een dutchtone gebruiker bel, en ik krijg de voicemail eraan, dat ik nog maar een keertje bel (snap je het nog??). vaak krijg ik de persoon dan wel aan de lijn...

Hier staat tekst

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 22:56

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik zelf heb nu Dutchtone, om eerlijk te zijn bevalt jet wel. Ik zat eerst bij Ben en daar had ik toch betere ervaringen mee. Maar ik zit in de Randstad en kan dus niks zeggen over hoe het bij jou is. Ik weet aleen dat Dutchtone bezig is om zijn netwerk te verbeteren Dit doen ze om aan de eisen te voldoen om de naam Orange te gaan voeren.

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

Ik heb ook dutchtone. Al bijna een jaar. En ik ben er best tevreden over. In het begin (januari/februari) dit jaar had ik het nog weleens dat als ik iemand belde dat ik iemand anders er doorheen hoorde praten. :?

Ik ben er nu wel tevreden over. Al mijn smsjes komen lekker snel aan. Ik heb goed bereik (omgeving breda, zelfs in de dorpjes die erom heen liggen :Y) ) ik ben best tevreden. :)

En dat alles van je belbundel afgaat is idd superhandig. 8-)

En een vriend van mij had telfort (let op HAD) en is naar libertel pre-pay overgegaan omdat hij heel slecht bereik had |:( . En daar had ik gewoon vol bereik.
Sinds die roaming overeenkomst met libertel is afgelopen is telfort niet meer zo goed... :'( (niet overal in ieder geval)

Verwijderd

Orange is helemaal K*t als ik in belgie bij mijn vriendin zit kank helemaal 3x nix, heel sporadisch....... :r

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 14:44 schreef Sarge het volgende:
Orange is helemaal K*t als ik in belgie bij mijn vriendin zit kank helemaal 3x nix, heel sporadisch....... :r
maar daarvoor is t in Engeland bijvoorbeeld wel weer perfect ;) ligt echt sterk aan de regio :+

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 14:44 schreef Sarge het volgende:
laat orange nu in België nog van KPN telecom zijn :P
eind 2002 wanneer Dutchtone overgaat in Orange vervalt ook de licentie van KPN om de naam Orange te gebruiken in België en zal Mobistar van France Telecom daar worden omgedoopt in Orange.

The future's bright, the future's orange....

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

En wat is er mis met Ben :?
Ik heb nu bijna 9 maanden een abo bij Ben en ik reis regelmatig tussen Emmen - Groningen - Leeuwarden - Zwolle. Totaal geen problemen.

Het enige voordeel wat ik me van Dutchtone herinner is dat Allin ook ècht Allin is en dat heeft Ben niet. En het grootste abo van Ben is 300 minuten/maand.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-11 13:27
Dutchtone blokt internet-SMS, Telfort mooi niet denk daar ook even aan!

• kmf
  • Niet online

kmf

Ligt aan of je vaker iemands mobiel belt, of vaste lijn.

Dutchtone rekent 2x zoveel voor mobiele gesprekken. Dus een 360 min belbundel, was in mijn geval maar 180 min :(

En sinds de "Dutchtone probeert me te naaien"-incident (sorry, hulp staat ui) ben ik niet zo'n liefhebber van dutchtone meer.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Shedman
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Daarbij viel het me gister op dat D* een starttarief van 11 cent rekent?
Nog meer redenen om mijn Ben abo te verlengen ...

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op donderdag 08 november 2001 02:40 schreef athlonkmf het volgende:
Ligt aan of je vaker iemands mobiel belt, of vaste lijn.

Dutchtone rekent 2x zoveel voor mobiele gesprekken. Dus een 360 min belbundel, was in mijn geval maar 180 min :(
Op donderdag 08 november 2001 10:16 schreef WilliamX het volgende:
Daarbij viel het me gister op dat D* een starttarief van 11 cent rekent?
Nog meer redenen om mijn Ben abo te verlengen ...
Reden genoeg om Telfort te nemen :D

* Bobbert heeft ook telfort 360 en is zeer treve

Verwijderd

Ik zou overstappen naar dutchtone----> hebben volgens mij meer te bieden voor een lagere prijs.
Pagina: 1