Toon posts:

dual MB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welk dual processor MB (met bijbehorende proc) zou ik moeten kopen als ik maximale performance wil hebben. Het gaat voornamelijk om ontwikkel en compileer werkzaamheden, video is niet zo belangrijk. Ik heb nog geen MB gevonden wat een dual P4 aankan.
in ieder geval : SCSI 160 en DDR geheugen. Maar nu het moederbord !
Wie o wie heeft een suggestie ! :9

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

normale P4 kan niet dual, das dus geen optie... Dual P4 Xeon kan wel, maar dan zit je aan rambus vast...

Ik denk dat je het best voor een dual Athlon MP (of XP, niet ondersteunt, maar werkt wel) gaan en aangezien je ook SCSI wilt word dat dan dus een Tyan Thunder K7.. Dit is alleen geen goedkoop mobo, kost je zo'n 1500,-

Verwijderd

of een dual P3-s , 1266 (tualatin)ofzo
bij supermicro hebben ze iig genoeg dual borden

www.supermicro.com

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op woensdag 07 november 2001 14:05 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
of een dual P31s , 1266 (tualatin)ofzo
bij supermicro hebben ze iig genoeg dual borden

www.supermicro.com
Mja, dual Tualatin zou inderdaad een optie kunnen zijn, alleen vind ik ze niet echt hun prijs waard... ze zijn ongeveer even snel als een XP op dezelfde snelheid, maar wel 2-3x zo duur... Maar je hebt wel meer keuze aan mobo's (waarschijnlijk zijn de mobo's ook wel iets goedkoper)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Op woensdag 07 november 2001 14:11 schreef BrZ het volgende:
Maar je hebt wel meer keuze aan mobo's (waarschijnlijk zijn de mobo's ook wel iets goedkoper)
Dat verandert nog wel als de 760MP(X) plankjes eind november - begin december aankomen :9