Toon posts:

Muis reageert traag in Max Payne!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de tutorial van Max Payne speel reageert de muis perfekt en het spel loopt heel soepel maar als ik een New Game start heeft de muis een vertraging van ongeveer een halve seconde en het toetsenbord ook. Wat kan ik hier aan doen????

Ik heb een Asus V7100 Geforce 2 32 MB en ik heb alles op het hoogste staan. Anti-alias staat wel uit.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:31

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

yup had ik ook. Een oplossing ervoor was iig om te zorgen dat ie niet alleen buffers swapt tijdens de vsync... Dit kun je niet in max payne zelf instellen, dus dan moet je even NVmax ofzo downloaden als je zoiets nog niet had (gewoon een proggie om je instellingen te tweaken)

Dit scheelt echt enorm, maar de input is nog steeds ietsjes vertraagd, maar wel speelbaar... ik vind het ook maar een baggerengine

Ik draaide in 800x600, verder alles max, op een GF2 GTS (asus v7700 deluxe) :(

onder XP trouwens, wat is jouw OS?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Da's gewoon een bijwerking van te hoge instellingen op een te langzaam systeem. Ik had het ook; Max Payne speelde bij mij redelijk in 1024x768, 32 bits, alles op medium.

AMD TB 1200
512 MB SDRAM
GeForce 2 GTS

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:42

steveman

Comfortabel ten onder

zo'n mouse lag heb ik ook wel eens met een direct3d applicatie wordt je echt niet goed van.

Beetje prusten in zo'n progje lijkt ook mij de enige oplossing. suc6

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op woensdag 07 november 2001 14:45 schreef wacko het volgende:
Da's gewoon een bijwerking van te hoge instellingen op een te langzaam systeem. Ik had het ook; Max Payne speelde bij mij redelijk in 1024x768, 32 bits, alles op medium.

AMD TB 1200
512 MB SDRAM
GeForce 2 GTS
tja.. een te langzaam systeem of een te brakke engine die gewoon teveel eist... 't is maar net hoe je het noemen wilt

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Of je kan ook op manier met muis veranderen bij Max Payne.. volgens mij dat kan het wel, denk ik!
Bij Half life kan je wel muisinstelling veranderen.. volgens mij bij Max Payne ook!
of, dat kan het ook wel.. dat jouwe systeemeisen te laag is..
:? :? :?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op woensdag 07 november 2001 17:28 schreef lerichie het volgende:
Of je kan ook op manier met muis veranderen bij Max Payne.. volgens mij dat kan het wel, denk ik!
Bij Half life kan je wel muisinstelling veranderen.. volgens mij bij Max Payne ook!
of, dat kan het ook wel.. dat jouwe systeemeisen te laag is..
:? :? :?
of jij bent zwaar dyslexisch (schrijf je dat zo?), of ik heb teveel paddestoelen gegeten, maar hier kan ik echt geen touw aan vast knopen :)

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:31

Jox444

Honestly....

ligt aan XP, niet aan je systeem op me oude comp athlon550 met een tnt 2 liep Max Payne zelfs dus zoveel eist die engine niet.

Het is FRIET!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:02

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

sterker nog ik heb hem gespeeld in 800x600, meeste wel op medium of low, maar t speelde... zo lekker zelfs dat ik t in 3 dagen uitgespeeld heb op mijn p3-450

¯\_(ツ)_/¯

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op woensdag 07 november 2001 17:37 schreef OiSyN het volgende:

[..]

of jij bent zwaar dyslexisch (schrijf je dat zo?), of ik heb teveel paddestoelen gegeten, maar hier kan ik echt geen touw aan vast knopen :)
De 1e die hier wat van kan maken krijg een grote smakkert :P .

Ik gok: of je kan op een manier je muis veranderen in max payne, volgens mij kan dat wel.
Je kan ook je muisspeed lager zetten, net zoals bij halflife. Het kan echter ook zo zijn dat je systeem te traag is...

Slaat nog nergens op, maar goei :) .

Steam

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

hij bedoelt vast mouse sensitivity enzo :)

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik heb de sensitivity al bekeken maar ja da's niet de boosdoender. >:) Ik draai Max Payne in Win ME. Maar ik vind het zo raar dat het wel soepel loopt, maar de muis en het toetsenbord regaren gewoon traag. Normaal als je de instellingen van de resolutie enzoot te hoog hebt gaat alles traag. :? Maar ik probeer dat programmatje wel even.

En m'n systeem is denk ik niet te traag:
AMD TB 1 Ghz
256 MB SDRAM
ASUS V7100 Geforce 2 MX 32 MB

Da's toch voldoende toch????

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 07:30
ik heb het ook op 1024x786x32, alles hoogst behalve AA.

dan heb ik het ook.

hoe lager de resolutie hoe minder.
draaide hem maar gewoon op 640x480x32 en alles op zijn hoogst. zodra ik op 640x480 4xAA aanzet, heb ik het probleem weer.

maarja, ik speel het toch niet meer, alleen ff melden. (ik zit namelijk toch wel redelijk aan de aanbevolen sys.)
Pagina: 1