Toon posts:

Leadtec GF3 Ti200 (wie heeft um waar weg)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik deze kaart het snelst krijgen. Ik woon zelf in de buurt van Groningen. Heb al op pricewatch gegeken maar daar staan maar 2 bedrijven waarbij je um online kan bestellen en die hebben veel te hoge prijzen (8xx em 7xx)
Ik zoek een met een prijs van +- 600,-

Alvast bedankt!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Ik heb wel een Asus voor je gevonden:

Asus V8200 GeForce3 Ti200 voor 589,- bij Eynstein (postorder) check de pricewatch maar eens.

(hebben ze nix bij ASCI?)

Verwijderd

Topicstarter
yep bij ASCi hebben ze um. Staat nog niet in pricewatch
Maar die in in Groningen en ik ga um dus zo halen daar!!

Cool!

Verwijderd

yoooow,

als je hem hebt, kan je dan ff roepen hoe hij bevalt? Ik was namelijk van plan ook zo'n kaartje te halen! Ik las net op de frontpage van tweakers dat de Leadtek GeForce3 Ti500 hele goede 2d had, en ik vroeg me af of de Ti200 dit ook heeft. En natuurlijk hoe goed hij is met overclocken, bedankt! enne, je mag me ook wel ff ICQ-en :P ben namelijk heeeel erg benieuwd!

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
Eh zowel bij asci als bij eynstijn zijn ze uitverkocht, en ze komen maandag pas weer binnen :( ik zit al een week op mijn Leadtek gf3 ti200 te wachten.

maar ik heb geduld

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

Topicstarter
Argh... overal zijn die kaarten uitverkocht.
Wie weet waar er nog kaarten op voorraad zijn?!

Verwijderd

heb geduld :)

er zullen er wel veel besteld worden neem ik aan :)

maaruh, iemand al info over de 2s-kwaliteit van de Ti200?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet wachten!!! Ik word helemaal gek al ik um voor zaterdag niet heb!!

Volgens mij is de 2d kwaliteit goed. Leadtec heeft goeie filters gebruikt voor de Ti-serie dus dat al ook voor de ti-200 gelden.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Even een vraagje er stond in het nieuws dat leadtek een nieuwe soort filter heeft, waardoor de 2d beeldkwaliteit heel erg goed zou zijn, zitten deze filters nu ook op deze kaart ?

Geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
Ja die Leadtek heeft goeie filters!
Veel beter dan ASUS!

Verwijderd

linkje! linkje! linkje! linkje!

op de frontpage hebben ze het over de Ti500 , de grote ham(kaas-worst) vraag is of dit ook voor de Ti200 geld....

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik zie net dat ik voor het zelfde geld ook een Radeon 8500 kan kopen.. die sneller uit de test komt dan de ti200 en ook de ti500 . (op tomshardware.com)

Maar alleen zijn er nog geen drivers voor XP

Misschien dan toch nog maar ff afwachten?

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Er staat dat die filter er al langer inzitten sinds de Geforce 3 ...(weet niet meer)

De Radeon 8500 is niet sneller als de Ti500 hoor.

Geen inspiratie

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op donderdag 08 november 2001 16:10 schreef martijn12345 het volgende:
Er staat dat die filter er al langer inzitten sinds de Geforce 3 ...(weet niet meer)

De Radeon 8500 is niet sneller als de Ti500 hoor.
nee, maar dat is een driverkwestie...over een maandje is de 8500 sneller...
en hij is iig goedkoper :7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-04 22:18

themaxter

Bugged..

Heeft er nu al iemand die kaart
en kan die iets zeggen over de 2d kwaliteiten?

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:54
Ik heb em. Bij Dynabyte gehaalt. Ik zie niet echt veel verschil met mn 2d kwaliteit, maar ik let er eigenlijk ook niet op. k vind het wel scherp maar nou niet van " dit is veel scherper."

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / RTX 5070 Ti

Verwijderd

Mijn Ti200 is echt veel beter als m'n asus gf2gts op 1600x1200@85hz. Ik heb ook hetzelfde geheugen erop zitten als de Ti500 en dat gaat tot 520Mhz zonder problemen, heb alleen nog niet hoger geprobeert >:) Ik kreeg hem binnen op m'n werk, en die kans heb ik niet voorbij laten schieten :7
Pagina: 1