|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
rare vraag, issut een pub app. ?
Ik heb namelijk de meeste rare hang ups als ik Word als pub. app. opstart, en in de ICA Client voor die pub. app. al een username/pass/domein heb ingevuld.
Ik heb namelijk de meeste rare hang ups als ik Word als pub. app. opstart, en in de ICA Client voor die pub. app. al een username/pass/domein heb ingevuld.
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Hmmm paulhekje met een citrixprobleem....is meestal degene met een citrixantwoord :-)Op woensdag 07 november 2001 13:43 schreef paulhekje het volgende:
w2k terminal server + citrix metafram 1.8 + office 2000 sr1a
betreft: Outlook 2000 geeft bij 1 gebruiker continu 50% cpu gebruik, terwijl het programma ongebruikt minimaal op de taakbaak staat.
Effe serieus, ik heb het hier nagespeeld met outlook 2000 zonder SR met windows classic, very large. Het zag er niet uit, maar gaf geen probleem. Kun je het reproduceren door als een andere gebruiker in te loggen, very large aanzetten , en dan outlook opstarten. Ik wil graag weten of het in de "very large" of in haar outlook zit.
- is geen pub application, gebruikers hebben volledige desktop
- ja, we gebruiken Exchange 2000
Na reboot vannacht treedt het ineens niet meer op
Dus helaas niet meer reproduceerbaar. Typisch ms windows, is vast een bitje omgevallen.
[info]
Die reboot was nodig voor installatie nieuwere Powerchute, niet omdat ie slecht draaide. De vorige versie was niet goed geïnstalleerd en gaf veel communicatie fouten en errors bij booten.
[end info]
- ja, we gebruiken Exchange 2000
Na reboot vannacht treedt het ineens niet meer op
Dus helaas niet meer reproduceerbaar. Typisch ms windows, is vast een bitje omgevallen.
[info]
Die reboot was nodig voor installatie nieuwere Powerchute, niet omdat ie slecht draaide. De vorige versie was niet goed geïnstalleerd en gaf veel communicatie fouten en errors bij booten.
[end info]
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
Verwijderd
Een citrix server moet toch elke week een keer rebooten wil het allemaal stabiel blijven. In citrix Xp kun je zelfs een rebootschema instellen.Op donderdag 08 november 2001 09:29 schreef paulhekje het volgende:
Die reboot was nodig voor installatie nieuwere Powerchute, niet omdat ie slecht draaide.
een citrix server hoeft niet standaard geboot te worden. ligt eraan wat erop draait:
NT4 terminal server edition: elke week indien intensief gebruik. teveel memory leaks en andere bugs. Vooral niet tegelijk als printserver gebruiken en kijk uit met printerdrivers.
(NT5)W2k: nauwelijks nodig, alleen door slecht functionerende applicaties. 1x per maand of minder kan makkelijk.
(NT5.1)XP: geen idee.
ICAbrowser is een van de meest gammele onderdelen van citrix metaframe 1.8. ook met alle patches/service packs. Stel in bij de service eigenschap dat ie na 1x failure herstart of indien vaak problemen schedule dit.
NT4 terminal server edition: elke week indien intensief gebruik. teveel memory leaks en andere bugs. Vooral niet tegelijk als printserver gebruiken en kijk uit met printerdrivers.
(NT5)W2k: nauwelijks nodig, alleen door slecht functionerende applicaties. 1x per maand of minder kan makkelijk.
(NT5.1)XP: geen idee.
ICAbrowser is een van de meest gammele onderdelen van citrix metaframe 1.8. ook met alle patches/service packs. Stel in bij de service eigenschap dat ie na 1x failure herstart of indien vaak problemen schedule dit.
Verwijderd
Gelukkig is die hele icabrowser overbodig met NFuse. Ik had met metaframe 1.8 regelmatig een herstart nodig van dat klereding. Nu nog de nieuwe FR1 voor XP met universele printerdriver en smiley is dik tevreden met Citrix.Op donderdag 08 november 2001 12:31 schreef paulhekje het volgende:
Pagina: 1