Heeft iemand een hint. De laatste topic was van juli, kneem aan dat er al een paar andere sets zijn uitgekomen. Ik wil absoluut geen Creative dus aub geen discussie starten over hoe en waarom niet. Het geheel komt op een Creative Live Platinum 5.1. Ik d8 aan de Altec-Lansing ADA 885 of de 890 als ik die kan vinden. Alleen is dit een 4.1 setje. Wellicht dat ik hem alsnog neem als iemand mij verzekerd dat het de moeite waard is. Ik heb zelf nog de oude ACS 295 serie. En daar ben ik heel tevreden mee, alleen wil ik nu gewoon wat surround hebben. Oh ja, ik zat zelf tot een prijs van Fl 750,- te denken. Iemand een idee? BVD... en al helemaal als ik het op de HCC kan kopen
Als je een echt 5.1 setje koopt, dus ook alleen aan kan sturen via een S/PDIF interface. Loop je tegen een soortgelijk probleem als mij. Ik heb namelij een Dolby Digital versterker, maar mooi dat de computer (digitaal) maar twee kanalen audio uitstuurt bij games. DVD's gaan prima met 5.1 . Ik heb al veel soundkaarten getest maar de enige waar ik zeker van weet dat ie 5.1 digitaal uitstuurd is de nForce chipset van nVidia (moet ik wel een compleet mainboard kopen maarja.....) .
Murphy was an optimist
Ooooh nou voor spelletje boeit het mij niet zo, dan gebruik ik wel de 2 uitgangen op de 5.1 . Dan zul je toch wel surround geluid krijgen? Het gaat mij idd om DVD. Als ik daar wel 5.1 geluid uit krijg...OK dan, maar dan zit ik nog steeds met: welke set
Wat is iets meer geld ? Staat niet in PricewatchOp woensdag 07 november 2001 13:46 schreef DjMark het volgende:
Je moet gewoon iets meer geld uitgeven en dan de klipsch Promedia 5.1 kopen.