Toon posts:

het maken van stats(rc5)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al ruim een jaar bezig met het bijhouden van onze team stats in Excel, nu is vorige week mijn HDD gecrashed en ben ik dus alles kwijt :'( . nu komt de vraag, hoe doen jullie het, als ik de gegevens bij "block submission historie" copy-paste in excel vallen alle nullen achter de komma weg.

bv 27,000 >>>> 27
33,420 >>>> 3342

je ziet dus wel dat dat er geen ruk meer van klopt zo, daarom mijn vraag hoe doen jullie zoiets snel, of is het allemaal handmatige invoer??

wie kan mij helpen 1,5 jaar stats terug te krijgen

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

of je progt effe een scriptje in elkaar, of je begint snel te typen..

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
We hebben alles in een database staan :)
Het wegvallen na de , is een instelling van Excel die je uit kan zetten, dat zou je probleem moeten verhelpen :)

Je kan je history trouwens ook als raw data ophalen, misschien dat je daar wat verder mee komt:
code:
1
http://stats.distributed.net/rc5-64/phistory_raw.php3?id=-jouw dnet-id hier-

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Topicstarter
scripen kan ik niet, blijf dan alleen het handwerk over(hopelijk niet)

is er geen instelling in excel die het mogelijk maakt om de notatie veranderen in "," ipv "." , want dit zou de oplossing al wezen, weet alleen niet of dat kan.

ps. als iemand zo'n script heeft(en een leek kan zoiets aanpassen(dus url wijzigen)), dan zo ik dat graag onvangen op jsdeboer@hotmail.com

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 november 2001 12:26 schreef Dutchman! het volgende:
Het wegvallen na de , is een instelling van Excel die je uit kan zetten, dat zou je probleem moeten verhelpen :)
weet je ook waar dit zit, ben niet zo'n genius met Excel:)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Dat punt komma verhaal heeft te maken met de input van de data. Zet je je toetsenbord instellingen (input) op engels of zo dan moet dat probleem dacht ik verholpen zijn. Heb namelijk ook eens zitten stoeien met dat probleem :)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Op woensdag 07 november 2001 12:26 schreef Dutchman! het volgende:
We hebben alles in een database staan :)

Je kan je history trouwens ook als raw data ophalen, misschien dat je daar wat verder mee komt:
code:
1
http://stats.distributed.net/rc5-64/phistory_raw.php3?id=-jouw dnet-id hier-
Is er ook zoiets waarbij de DPC standen bij staan :? Zodat de members/subteams aan de hand van die data makelijk stats kunnen maken met daarin ook de posities binnen DPC? Zou wel mooi zijn. Ik moet nu alles met de hand dagelijks bijwerken en als ik weg ben en ons team staat niet in de top30 kan ik het al niet meer terug vinden helaas.

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
zoiets als een dpch voor alleen 1 team.

Ik zelf hou nu de stijging tussen ons en Dbc bij in excel, maar ik zou het mooier vinden als ik zoiets als een dpch kon krijgen,
-wanneer halen we elkaar in.
-welke plaats staan we overall
-welke plaats staan we binne dpc

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 november 2001 13:44 schreef PowerCow het volgende:
zoiets als een dpch voor alleen 1 team.

Ik zelf hou nu de stijging tussen ons en Dbc bij in excel, maar ik zou het mooier vinden als ik zoiets als een dpch kon krijgen,
-wanneer halen we elkaar in.
-welke plaats staan we overall
-welke plaats staan we binne dpc
en dan wordt het echt leuk :P

Verwijderd

Topicstarter
met die raw-data is het gelukt, moest nog wel ff filteren, maar ik kan dit weer invullen in het restant wat ik nog had.

Iedereen bedankt!! :Y)

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 07:20

Qwerty-273

Meukposter

Raw data pagina opslaan als tekstbestand

In Excel 2000

Nieuw spreadsheet.

Data -> Externe gegevens ophalen -> Tekstbestand Importeren

Vanaf de eerste data regel (dus de eerste paar regels met standaard info weglaten)

Volgende.

Kolommen aangeven

Volgende.

Kolom met datum selecteren daar juiste datum formaat instellen.
Kolom met blokjes aankliken. Daar het decimaal en scheidings teken omwisselen aangezien engelsen/amerikanen eigenwijs zijn dat zij deze hebben omgedraaid. >:)

Voltooien

Jippie klaar en geimporteerd. Nu nog leuke grafieken maken, week-maan-jaar totalen, gemiddelden en meer van die leuke statistieken. :)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Pagina: 1