Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Verwijderd
Ik heb 6 mnds geleden voor 350,- een toshiba 300ct (protege) ook een p133 gekocht voor 350,- Was toen er erg blij mee, nu nog steeds.
Ligt er wel een beetje aan welk merk, of er cdrom-speler, dooie pixels, creditcards (hoe heten die krengen ook alweer?) e.d. bij zitten.
succes
Ligt er wel een beetje aan welk merk, of er cdrom-speler, dooie pixels, creditcards (hoe heten die krengen ook alweer?) e.d. bij zitten.
succes
Verkoop hem op eBay (was iBazar) daar lopen gekken rond die er veel meer voor geven...
Ik ken mensen de daar 1000,- voor geven
PCMIA kaarten of zoietsOp woensdag 07 november 2001 12:21 schreef Zinuz het volgende:
Ligt er wel een beetje aan welk merk, of er cdrom-speler, dooie pixels, creditcards (hoe heten die krengen ook alweer?)
Proffesioneel Platzak
Zonder cd speler, alleen floppy drive, geen dode pixels. beetje slome harddisk. Merk: IPC van microworld. www.microworld.com huismerk ofzo maar zit toch een intel moederbord in denk ik. + pcmcia netwerkkaartje.
Dus rond de 300,- ?
Dus rond de 300,- ?
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
PCMCIA of tegenwoordig PC-CardOp woensdag 07 november 2001 12:48 schreef Mr_Gee het volgende:
PCMIA kaarten of zoiets
maar goed, dat ding is niet veel meer waard, paar honderd gulden hooguit. Maar zoals anderen al zeggen: zet hem flink overpriced (750,- ofzo) op 2e hands sites voor nitwits... met een beetje geluk krijg je het er nog voor terug ook
edit: tiepe = moeluk
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
* MrTinux ziet het al voor zich!Op woensdag 07 november 2001 13:28 schreef double_j_wicked het volgende:
probeer hem anders op de hcc de 24e te slijten levert altijd wel redelijk op hoor
Met zo'n sandwichbord over de beurs lopen: "te koop: laptop"
(standje huren lijkt me nl. niet rendabel)
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
True... trueOp woensdag 07 november 2001 12:21 schreef stiena het volgende:
*zucht* Post hier 'Hoeveel is dit nog waard'-vragen deel2
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()